Facebook
Odwiedź stronę dystrybutoraReklama Sun i Moon



Gameplay z Let's Go Pikachu/Eevee na E3
12.06.2018, 21:52 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 12.06.2018 23:42 przez pokemonek123.)
Post: #1
Video Gameplay z Let's Go Pikachu/Eevee na E3




Widzimy Viridian Forest i cześć Pewter City. W lesie możemy teraz spotkać dzikie Oddishe, Butterfree i Bulbasaury, trenerzy mają zaskakująco niskie pozomy i daświadczenie najwyraźniej zbiera się głównie z łapania Pokemonów. Dzikie strworki mogą mieć czerwone i niebieskie aury. Można nazywać Pokemony w dowolnym momencie, a Pikachu uczy się ataku Double Kick! W Pewter pojawia się scenka ze Slowpokiem za którą otrzymujemy Big Pearl oraz spotykamy naszego rywala, który podaje nam Potiony. Pokazano też przesyłanie Pokemonów z GO sposobem Pal Parkowym.

Co na ten temat sądzicie?
Odpisz
12.06.2018, 22:12
Post: #2
RE: Gameplay z LGPE na E3
Generalnie fakt zdobywania exp za łapanie poków dobił mi chęć na spróbowanie gry. Liczyłem na ciut większy sens walk.
Ale trudno się mówi, nikt mi nie każe gry kupować.

Plus to co zrobili z Blue/Garym... meh, "#niemojepoki". douchebag rywal to ikona pierwszej generacji. Największy póki co minus tego remake'a

Odpisz
12.06.2018, 23:04
Post: #3
RE: Gameplay z LGPE na E3
Ja naprawdę chcę polubić tę grę, ale póki co... Plus na pewno za to, że zaczynają zwracać uwagę na szczegóły. Pokémony poruszają się w różny sposób, na większych można jeździć, mogą mieć różne rozmiary, to wszystko to krok w dobrą stronę. Jednak z drugiej strony gry wyglądają póki co na zbyt łatwe i "łopatologiczne". Łapanie Poków to banał (Pokémon w ogóle może nam zwiać? Nie pokazali chyba nieudanego złapania), rywal rozdaje przedmioty na lewo i prawo, a co najgorsze nie da się wejść do Sali, jeśli nie ma się Poka o odpowiednim typie. Mam nadzieję, że zrobili tak tylko u Brocka jako samouczek, bo od zawsze gram używając jednego 6-pokémowego składu, więc nie zawsze mam superefektywnego stworka (ale mam atak czy coś). To byłoby irytujące, gdyby gra wymuszala walkę danym typem...
Odpisz
13.06.2018, 1:11 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 13.06.2018 1:12 przez Color.)
Post: #4
RE: Gameplay z Let's Go Pikachu/Eevee na E3
Ten pomysł z pokazaniem Poka danego typu w Gymie jest.. zły. Oby nie było tak w każdym gymie. Przynajmniej dobra grafika na plus.
Odpisz
13.06.2018, 16:19
Post: #5
RE: Gameplay z Let's Go Pikachu/Eevee na E3
Remake Yellow A można Pikacza złapać? Ciekawe jak to jest z dzikim EEvee... skoro Pikacz w lesie to biorę Lets Go Eevee Wink
Odpisz
17.06.2018, 12:44
Post: #6
RE: Gameplay z Let's Go Pikachu/Eevee na E3
(13.06.2018 1:11)Color napisał(a):  Ten pomysł z pokazaniem Poka danego typu w Gymie jest.. zły. Oby nie było tak w każdym gymie. Przynajmniej dobra grafika na plus.

Przecież takie pokazanie jakie typy są w gymie było w zeszłych genach, jak dla mnie nic się nie zmieniło po za grafiką.
Fakt, zniszczyli trochę Green'a, choć jak dla mnie to trochę podyktowane odmłodzeniem docelowych graczy. Widać, że chcą tym tytułem zwrócić uwagę dzieci lat 4-7, co już ma miejsce. Green ma pomagać niczym May/Brendan w OR/AS.
Odpisz
17.06.2018, 13:09
Post: #7
RE: Gameplay z Let's Go Pikachu/Eevee na E3
(17.06.2018 12:44)Szechem napisał(a):  
(13.06.2018 1:11)Color napisał(a):  Ten pomysł z pokazaniem Poka danego typu w Gymie jest.. zły. Oby nie było tak w każdym gymie. Przynajmniej dobra grafika na plus.

Przecież takie pokazanie jakie typy są w gymie było w zeszłych genach, jak dla mnie nic się nie zmieniło po za grafiką.
Fakt, zniszczyli trochę Green'a, choć jak dla mnie to trochę podyktowane odmłodzeniem docelowych graczy. Widać, że chcą tym tytułem zwrócić uwagę dzieci lat 4-7, co już ma miejsce. Green ma pomagać niczym May/Brendan w OR/AS.

To nie jest Green tylko nowa postac.

Problem z gymem jest taki ze teraz musisz pokazac ze masz poka trawiastego lub wodnego zeby wziac udzial w walkach w gymie, wczesniej tego nie bylo.

[Obrazek: 2ztm0ao.jpg]
Odpisz
17.06.2018, 13:55
Post: #8
RE: Gameplay z Let's Go Pikachu/Eevee na E3
Mam nadzieję, że tylko w pierwszym gymie będzie coś takiego na zasadzie samouczka, a dalej już będzie dowolność
Odpisz
17.06.2018, 17:36
Post: #9
RE: Gameplay z Let's Go Pikachu/Eevee na E3
Czy mi się wydaje czy wszelkie skrypty w pokach działały tylko raz?
Równie dobrze może być tak że musimy wejść do GYMu, pokazać stworka o odpowiednim typie, wyjść, odłożyć go i zagrać czym tam chcemy.

3DS FC: 2767-0201-8496

[Obrazek: tenor.gif?itemid=5889177]
Odpisz
17.06.2018, 18:00
Post: #10
RE: Gameplay z Let's Go Pikachu/Eevee na E3
Wszystko zależy od tego jak działa trigger.
Jeżeli będzie uzależniony od posiadania odznaki, to takie rozwiązanie "problemu" zawiedzie.

Odpisz
18.06.2018, 13:04
Post: #11
RE: Gameplay z Let's Go Pikachu/Eevee na E3
(17.06.2018 17:36)kowalt napisał(a):  Czy mi się wydaje czy wszelkie skrypty w pokach działały tylko raz?
Równie dobrze może być tak że musimy wejść do GYMu, pokazać stworka o odpowiednim typie, wyjść, odłożyć go i zagrać czym tam chcemy.
Co i tak będzie irytujące, bo będzie trzeba niepotrzebnie łazić w te i we wte. Wyobrażam sobie sytuację, że idziesz sobie do sali w Oranii, tam się dowiadujesz, że potrzebujesz Ziemnego Poka, więc idziesz do Jaskini Diglettów, łapiesz losowego Digletta, wracasz do sali, pokazujesz Digletta, wychodzisz z sali, wymieniasz poki, wracasz do sali i możesz grać. Tyle roboty żeby w ogóle WEJŚĆ do gymu...
Odpisz
18.06.2018, 13:26
Post: #12
RE: Gameplay z Let's Go Pikachu/Eevee na E3
Eeee... ale lipa. A co z walczącymi? Czemu nie mogę używać Mankeya? W żółtej wersji i w wersjach nowszych był już na drodze 3. A jak tego nie miałam to od czego był Buterfree i jego confusion. Lipa i to spora. Poziom wyzwania zero Rolleyes

"[...] chciałem żyć świadomie, [...] czerpać ze źródeł życia samą jego istotę, odrzucić wszystko co nie było nim, by w godzinie śmierci nie odkryć, że nie żyłem"
Odpisz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości