Facebook Twitter
Kalendarium

Gry Sword i Shield
Polska premiera: 15.11.2019 (za WYDANO! dni)

Sword i Shield promo



Pomysły na post-game?
6.06.2018, 12:12,
#16
RE: Pomysły na post-game?
(6.06.2018, 10:44)Piotrek1113 napisał(a):
(6.06.2018, 9:17)funditto napisał(a): Nie kojarzę, żeby pokazywali, który to moment trailera ?

Chodzi pewnie o ten moment w podziemnym przejściu (z tymi dwoma paskami na podłodze - czerwony i niebieski)

Pomiędzy Cerulean a Vermillion jest Saffron, ale nie można się do niego dostać normalnie, bo strażnik czegoś chce za przejście do miasta, a podziemne przejście jest w Cerulean, które prowadzi przed Vermillion. Kolejne przejście tunelem jest, o ile dobrze kojarzę między Lavender a Celadon. Jeśli let's go mają się wzorować yellow, to na 90% będą zablokowane przejścia do Saffron i trzeba będzie chodzić przez tunele omijające to miasto Smile
Odpisz
6.06.2018, 13:01,
#17
RE: Pomysły na post-game?
Jedyne pytanie jakie pozostaje to rodzaj drinku potrzebny do odblokowania przejścia. Będzie to "drink" jak w yellow, czy "tea" jak FR/LG? Big Grin

[Obrazek: v1s7Ewb.jpg][Obrazek: ZPC0Ixw.jpg]
Odpisz
31.12.2018, 14:18,
#18
RE: Pomysły na post-game?
pomysł na post-game po wydaniu gry :p
Złap wszystkie shiny w nagrodę Shiny Melmetal (pod warunkiem, że ma się jego zwykłą formę)
Odpisz
31.12.2018, 15:55, (Ten post był ostatnio modyfikowany: 31.12.2018, 16:00 przez Makion.)
#19
RE: Pomysły na post-game?
(31.12.2018, 14:18)Satina napisał(a): pomysł na post-game po wydaniu gry :p
Złap wszystkie shiny w nagrodę Shiny Melmetal (pod warunkiem, że ma się jego zwykłą formę)

"Jeśli chcesz wydłużyć rozgrywkę, to możesz się pobawić ze swoim pikachu/eevee" tak powiedział sam pan reżyser Masuda we własnej osobie. W sumie nieważne, nie chcę wnikać w słowa tego człowieka. Ale jeżeli skracanie rozgrywki, to według niego najlepsze rozwiązanie, aby gracze nie porzucali jego gier, to ja się cieszę że nie będzie już reżyserował. Zawsze myślałem, że to content i koncepcja gry ma znaczenie, żeby była ciekawa, a nie sprowadzanie rozgrywki do minimum 20 godzin, rezygnowanie z feature'ów "bo są za trudne/staszne, za długie" i rządać za to ponad 200 zł + akcesorium z mitykiem. To jest tylko moje zdanie, nie namawiam nikogo do bojkotu. Po prostu nie zgadzam się ze zdaniem Masudy, gdy patrzę na twórców Smasha, Zeldy, czy Persony Wink
Odpisz
1.01.2019, 2:43, (Ten post był ostatnio modyfikowany: 1.01.2019, 2:43 przez Dagroth.)
#20
RE: Pomysły na post-game?
(31.12.2018, 15:55)Makion napisał(a): To jest tylko moje zdanie, nie namawiam nikogo do bojkotu.

O samych Let's Go się nie wypowiem, bo nie grałem i nie znam, ale może warto? Produkt, nie firmę - w sensie, że jeśli ktoś stworzy słaby produkt, a ludzie go i tak kupią, to nie zachęca do tworzenia lepszych, bo po co, skoro kasa i tak jest? Jeśli dostanie po portfelu, to właśnie może odczuć i postarać się przy następnym produkcie. Well, dobrze by było też, w miarę możliwości (jakieś oficjalne fora?) powiedzieć, czemu nie kupujemy danego produktu i co nam się w nim nie podoba. (żeby czasem nie pomyśleli, że ludzie w ogóle stracili zainteresowanie daną serią, i jej nie przestali kontynuować, na przykład)

Pewnie, jedna osoba żadnej różnicy nie zrobi - ale większa ilość, jeśli postąpi w ten sposób, to już może być inna sprawa.

Friend safari - Normal: Aipom, Kecleon, Ditto
FC: 2466-7392-1864
Odpisz
1.01.2019, 4:27,
#21
RE: Pomysły na post-game?
(1.01.2019, 2:43)Dagroth napisał(a):
(31.12.2018, 15:55)Makion napisał(a): To jest tylko moje zdanie, nie namawiam nikogo do bojkotu.

O samych Let's Go się nie wypowiem, bo nie grałem i nie znam, ale może warto? Produkt, nie firmę - w sensie, że jeśli ktoś stworzy słaby produkt, a ludzie go i tak kupią, to nie zachęca do tworzenia lepszych, bo po co, skoro kasa i tak jest? Jeśli dostanie po portfelu, to właśnie może odczuć i postarać się przy następnym produkcie. Well, dobrze by było też, w miarę możliwości (jakieś oficjalne fora?) powiedzieć, czemu nie kupujemy danego produktu i co nam się w nim nie podoba. (żeby czasem nie pomyśleli, że ludzie w ogóle stracili zainteresowanie daną serią, i jej nie przestali kontynuować, na przykład)

Pewnie, jedna osoba żadnej różnicy nie zrobi - ale większa ilość, jeśli postąpi w ten sposób, to już może być inna sprawa.
Nie wiem, czy warto. Komuś może się podobać let's go, bo każdy subiektywnie ocenia produkt. Na przykład w Ameryce let's go świetnie się sprzedaje, a w Japonii już trochę mniej. Ja po prostu nie zgadzam się ze zdaniem Masudy, że skracanie czasu rozgrywki do ukończenia gry to najlepszy suplement na rozwój marki. Może w samej Japonii to jest najlepsze wyjście, bo tam rzeczywiście ludzie wolą mobilne granie, ale seria nie kończy się tylko na rynku japońskim. Nie chcę niczego wróżyć, może tegoroczna gra wyznaczy standardy, albo jednak let's go okaże się dobrym kierunkiem dla serii. Mnie natomiast zastanawia to, że Masuda się tak przejmuje porównywaniem swoich produkcji do smartfonowych gier i jego chęć rywalizacji o konsumenta poprzez skracanie/upraszczanie gry zamiast zastanowić się nad contentem, który warto rozwijać, aby napędzić sprzedaż. Mam wrażenie, że Masuda albo się wypalił, albo zaczął wątpić w siłę swojej marki... niech stworzy dedykowaną wersję poków na smartfony, skoro się tak obawia o bazę graczy Smile szanuję go jako twórcę, ale czasami gada jak potłuczony. Natomiast mam nadzieję, że tegoroczna gra okaże się hitem
Odpisz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości