Facebook
Reklama Let's GO Pikachu i Eevee



Czego spodziewacie się w ósmej generacji, usprawnienia na Swithu w pokemonach?
18.11.2017, 22:20
Post: #1
Czego spodziewacie się w ósmej generacji, usprawnienia na Swithu w pokemonach?
Czego spodziewacie się w ósmej generacji i na czym najbardziej by wam zależało? Jakie według was korzyści może przynieść przeniesienie pokemonów z 3ds'a na Switcha? Czy da to jakieś szczególne usprawnienia? Zapraszam do spekulacji. Jest to miejsce na ogólne opisy regionu na którym by wam zależało czy też pokemonów które według was mogłyby sprawdzić się w najnowszych grach. Mile widziane też są preferowane typy starterów oraz gymów (lub triali, jak kto woli oczywiście). Mam nadzieję że taki wątek lekko przyciemni niewypał związany z USUM które zbyt wiele, przynajmniej moim zdaniem, nie wniosło prawie nic.
Odpisz
18.11.2017, 22:44 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 18.11.2017 22:58 przez Makion.)
Post: #2
RE: Czego spodziewacie się w ósmej generacji, usprawnienia na Swithu w pokemonach?
Czego chcę od 8 generacji? Żeby była ciekawa, wciągająca i z większym, chłodnym regionem od pozostałych oraz żeby wyrobili się do końcówki 2018.
Gra powinna wykorzystywać HD rumble w joy-conach np. przy interakcji z pokami w refresh/amie. Możliwość zagrania z drugą osobą (walka z podziałem ekranu jak w tekkenie. Powinna być tylko jedna gra bez rozbijania na różne wersje oraz zniesienie metody ewolucji za pomocą wymiany.
Nie wiem jakie typy chciałbym u ognistego i wodnego startera, ale marzy mi się trawiasty starter z kombinacją Grass/Steel lub Grass/Electric.
Rywalem tym razem powinien być albo ktoś nieprzyjaźnie nastawiony do protagonisty, albo po prostu nie był taki jak Hau, który irytuje swoim podskakiwaniem, albo powinien być bratem/siostrą, który/a przy ludziach będzie grzecznie się zachowywać, a sam na sam z protagonistą będzie nam zazdrościć sukcesów.
Naukowca widziałbym teraz jako kiebietę (starszą babkę, lub po prostu matkę protagonisty, albo ogólnie ktoś z rodziny).
Gra powinna mieć wybór trudności, albo stanowić wyzwanie.

PS:
Nie uważam, by USUM było niewypałem. Przyjemnie mi się w to gra, alola photo club jest ciekawa, surfing już uwielbiam a dopiero jestem na plaży Akali, a sama gra jest dla mnie wymagająca, pudel Ultra Squadu to był dla mnie horror, nauczycielka mnie zmiażdżyła samym Littenem, a miałem trzy poki, a npc częściej wchodzą efekty ruchów np. Butterfree się zbuffował Silver Windem i też mnie pokonał. Tongue
Chyba im jestem starszy, tym słabiej gram. Wink
Odpisz
18.11.2017, 23:52
Post: #3
RE: Czego spodziewacie się w ósmej generacji, usprawnienia na Swithu w pokemonach?
Chodzących za nami monów rodem z HG/SS
Digimony to mają od dawien dawna. I to nie w ilości jednego podążającego za nami stworka a trzech(liczebnie: 3). GF zrobiło w jednej grze a potem stwierdzili że im się nie chce.

Startery? Cóż. Cudem by było jakby odeszli od formuły Grass-Fire-Water. Może chciałbym by startery były losowane z puli parunastu i dostawalibyśmy trzy do wyboru? A może starter dobierany na podstawie wywiadu? Coś jak w poprzednich Dungeonach?

Mniej defensywnych monów. Po tym jak Alola do czasu wprowadzenia PokeBanku była niegrywalna na Battle Tree nie będę mówił.

Doboru poziomu trudności by nie jojczyli że za łatwo? Osobiście mi to nie przeszkadza.

NIE CHCĘ TRZECIEJ ULEPSZONEJ WERSJI. NIECH NIE WYDAJĄ TEJ SAMEJ GRY RAZ JESZCZE Z LEKKO ZMIENIONĄ FABUŁĄ, PAROMA FORMAMI I JEDNYM NOWYM POKEMONEM.

I chcę jakiejś bomby. Takiego pierdzielnięcia. Mam w głowie graczy gier Gold/Silver którzy wspinali się na to Mt. Silver i dostali pojedynek z protagonistą poprzednich gier. To musiało być mega epickie zwłaszcza w czasach gdy internety istniały średnio i spoilery nie istniały. Zazdroszczę im tego szoku i chcę czegoś poprzedniego. W czasach Global Linku bez trudu dałoby radę przenieść postać z jednej gry i umieścić ją w drugiej.

Jakiegoś fajnego Battlecosia. PWT było fajne i mogłoby wrócić. Jeśli nie to kolejnej formy Maison tylko że wincyj legendarnych trenerów, wincyj trybów gry, wincyj wszystkiego.

3DS FC: 2767-0201-8496

[Obrazek: tenor.gif?itemid=5889177]
Odpisz
19.11.2017, 0:07
Post: #4
RE: Czego spodziewacie się w ósmej generacji, usprawnienia na Swithu w pokemonach?
Ja szczerze mówiąc nie mam oczekiwań, dostałem wszystko czego mi potrzeba. Udany region, ciekawa fabuła, udana ekspozycja. Właściwie to prosiłbym jedynie o lepszy balans między treścią a materiałem, bo rzeczywiście z gry na grę opcji jest coraz więcej, jednak jedna od drugiej różni się już niemal tylko nazwą. Wolałbym jedną, ale ciekawą rzecz do roboty, a nie rozbicie na dziesiątki mniejszych, niezależnych "atrakcji"

[Obrazek: v1s7Ewb.jpg][Obrazek: ZPC0Ixw.jpg]
Odpisz
19.11.2017, 19:17
Post: #5
RE: Czego spodziewacie się w ósmej generacji, usprawnienia na Swithu w pokemonach?
Pewnie nigdy się nie doczekam ale marzy mi się customizacja wyglądu pokemonów :/

No place like Hoenn
[Obrazek: 284118_trainercard-Brendan.png]
[Obrazek: serena_and_calem___kalosshipping_by_erye...8y7t72.jpg]
Odpisz
20.11.2017, 16:06 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 20.11.2017 16:08 przez Waren78657.)
Post: #6
RE: Czego spodziewacie się w ósmej generacji, usprawnienia na Swithu w pokemonach?
Może nie to czego się spodziewam ani nie do końca jestem pewien wiarygodności źródła, ale ciekawy micro artykuł (tak zdecydowanie mikro)


P.S. mam nadzieję na brak całkowity powrotu Kanto (I hate GenUnner's)

[Obrazek: pokemon-ragnarok.png]
Odpisz
20.11.2017, 16:50
Post: #7
RE: Czego spodziewacie się w ósmej generacji, usprawnienia na Swithu w pokemonach?
Czytałem to oraz obejrzałem filmik i szczerze mówiąc, czekam na takie odświerzenie serii - 7 generacja to dobry krok na przód, gdzie zrywa ze schematem sal i liderów. Natomiast nie rozumiem takiego ciśnienia na Kanto, po prostu nie rozumiem dlaczego ludzie chcą być ograniczeni przez nudny region i jedynie ze 151 poków, które na dzień dzisiejszy nie są tak rewelacyjne jak w swoich czasach (mało jest poków, które rzeczywiście przodują w competitive bez nowych form, czy ewolucji).
Gdyby GF chciało spełnić moje marzenie, to chętnie zobaczylbym takiego reboota (jak bw) ale z nowym regionem.
Odpisz
20.11.2017, 18:27
Post: #8
RE: Czego spodziewacie się w ósmej generacji, usprawnienia na Swithu w pokemonach?
Nie podoba mi się wizja otwartego świata i chyba jestem jedyną osobą która jest przeciw nowemu trybowi walk. To po prostu nie pasuje mi do pokemonów i nie przyzwyczaiłbym się do tego.
Odpisz
 Cherish Balle podarowali: AliVix
20.11.2017, 18:52
Post: #9
RE: Czego spodziewacie się w ósmej generacji, usprawnienia na Swithu w pokemonach?
Moim zdaniem powinien być system walki podobny do final fantasy, czyli turowy ale pierwszeństwo ma ten, kto wydał polecenie w danym czasie, a nie np. dziki pok czeka spokojnie, aż gracz wyda komendę. Sprawi to walkę bardziej dynamiczną, że nie zawsze od statystyki szybkości zależy, który pok zaatakuje pierwszy oraz powinni zrobić kilka stylów walki, czyli ofensywny, a gdy będzie taka potrzeba, to przejść w defensywny.
Odpisz
 Cherish Balle podarowali: Hidoi
20.11.2017, 21:54
Post: #10
RE: Czego spodziewacie się w ósmej generacji, usprawnienia na Swithu w pokemonach?
Ja myślałem bardziej o nieco bardziej "animcowym" stylu walk. Tzn. zamiast wysyłania Pokemonów na wyimaginowane kółka, wypuszczałoby się je na planszę (powiedzmy 5x5 kratek). Ataki zamiast "Celności" dostałyby jakiś zasięg ataku, a zamiast "Uniku" każdy pok dostałby (wyliczaną jakimś wzorem) liczbę kratek, po jakiej mógłby się poruszać. Natomiast trener miałby wybór - albo atakować, albo kazać uniknąć (czyli wykonać ruch na planszy). Trzeba by tylko wprowadzić jakiś system uniemożliwiający wieczne unikanie ataków przeciwnika. Wydaje mi się, że ten system miałby kilka plusów: nie wymagałby zbyt wielkich zmian (większość efektów pozostałaby taka sama) i ograniczałoby to nieco możliwości wygrania przez łut szczęścia (jeśli przeciwnik trafi Zap Cannonem, to nasz błąd, a nie czysty fart).
Odpisz
20.11.2017, 22:11
Post: #11
RE: Czego spodziewacie się w ósmej generacji, usprawnienia na Swithu w pokemonach?
(20.11.2017 21:54)Axel napisał(a):  Ja myślałem bardziej o nieco bardziej "animcowym" stylu walk. Tzn. zamiast wysyłania Pokemonów na wyimaginowane kółka, wypuszczałoby się je na planszę (powiedzmy 5x5 kratek). Ataki zamiast "Celności" dostałyby jakiś zasięg ataku, a zamiast "Uniku" każdy pok dostałby (wyliczaną jakimś wzorem) liczbę kratek, po jakiej mógłby się poruszać. Natomiast trener miałby wybór - albo atakować, albo kazać uniknąć (czyli wykonać ruch na planszy). Trzeba by tylko wprowadzić jakiś system uniemożliwiający wieczne unikanie ataków przeciwnika. Wydaje mi się, że ten system miałby kilka plusów: nie wymagałby zbyt wielkich zmian (większość efektów pozostałaby taka sama) i ograniczałoby to nieco możliwości wygrania przez łut szczęścia (jeśli przeciwnik trafi Zap Cannonem, to nasz błąd, a nie czysty fart).

Coś w stylu Pokemon Conquest i wszelkich Turowych RPGów?

[Obrazek: do-you-have-a-strategy-while-fighting-.png]

3DS FC: 2767-0201-8496

[Obrazek: tenor.gif?itemid=5889177]
Odpisz
20.11.2017, 22:24 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 20.11.2017 22:26 przez Axel.)
Post: #12
RE: Czego spodziewacie się w ósmej generacji, usprawnienia na Swithu w pokemonach?
(20.11.2017 22:11)kowalt napisał(a):  Coś w stylu Pokemon Conquest i wszelkich Turowych RPGów?

[Obrazek: do-you-have-a-strategy-while-fighting-.png]
Pi razy drzwi, tylko nie wiem, czy z małą liczbą stworów to by zadziałało. Bo jednak w takich grach zazwyczaj mamy kilka jednostek, a my tu mówimy o 1 na 1 lub 2 na 2. Dlatego dałem małą planszę i wybór albo atak, albo ruch (w Conquescie ruch i atak wykonywalo się w tej samej turze).
Odpisz
20.11.2017, 23:00
Post: #13
RE: Czego spodziewacie się w ósmej generacji, usprawnienia na Swithu w pokemonach?
(20.11.2017 18:52)Makion napisał(a):  Moim zdaniem powinien być system walki podobny do final fantasy, czyli turowy ale pierwszeństwo ma ten, kto wydał polecenie w danym czasie, a nie np. dziki pok czeka spokojnie, aż gracz wyda komendę. Sprawi to walkę bardziej dynamiczną, że nie zawsze od statystyki szybkości zależy, który pok zaatakuje pierwszy oraz powinni zrobić kilka stylów walki, czyli ofensywny, a gdy będzie taka potrzeba, to przejść w defensywny.

I Tu się muszę zdecydowanie nie zgodzić, statystyki są po to by trzymać kompetetywe w ryzach i jak RNG jest oki bo jest losowe tak to co ty proponujesz zależało by od zręczności gracza, co spłyciło by rozgrywkę itp.itd.

[Obrazek: pokemon-ragnarok.png]
Odpisz
21.11.2017, 0:34
Post: #14
RE: Czego spodziewacie się w ósmej generacji, usprawnienia na Swithu w pokemonach?
(20.11.2017 23:00)Waren78657 napisał(a):  
(20.11.2017 18:52)Makion napisał(a):  Moim zdaniem powinien być system walki podobny do final fantasy, czyli turowy ale pierwszeństwo ma ten, kto wydał polecenie w danym czasie, a nie np. dziki pok czeka spokojnie, aż gracz wyda komendę. Sprawi to walkę bardziej dynamiczną, że nie zawsze od statystyki szybkości zależy, który pok zaatakuje pierwszy oraz powinni zrobić kilka stylów walki, czyli ofensywny, a gdy będzie taka potrzeba, to przejść w defensywny.

I Tu się muszę zdecydowanie nie zgodzić, statystyki są po to by trzymać kompetetywe w ryzach i jak RNG jest oki bo jest losowe tak to co ty proponujesz zależało by od zręczności gracza, co spłyciło by rozgrywkę itp.itd.

Przecież statystyki też byłyby ważne, moim zdaniem turowy system walki powinien być bardziej aktywny, dynamiczny np. dziki pok nie czeka w nieskończoność zanim wybierzemy odpowiedni ruch. W każdym razie i tak zburzą kompetetywną rozgrywkę, jeśli mieliby zmieniać, czy modyfikować system walki. Moim zdaniem Active Time Battle (ATB) system mógłby pogodzić turowe korzenie poków z dynamiczną walką, niż całkowite porzucenie turówki na walkę w czasie rzeczywistym (Pokken).
Statystyki zostałyby te same, tylko zmodyfikowałbym działanie szybkości, która odpowiedzialna byłaby za refleks (stosowanie uników) i mieć % wpływ na ładowanie paska odczekania kolejki.
Odpisz
21.11.2017, 0:52
Post: #15
RE: Czego spodziewacie się w ósmej generacji, usprawnienia na Swithu w pokemonach?
Wykorzystanie punktów akcji rozwiązałoby wasz problem z "ciągłym unikaniem". jeżeli atak, a raczej jego celność definiowałaby zasięg ataku (tj. rozpiętość obszaru "pod wpływem"), to prędkość pokemona decydowała by o tym, czy zdążyłby się "w porę" usunąć z drogi, a także to, czy byłby w stanie chwilę potem zaatakować. Nie jestem pewny czy efekt by był przyjemny w rozgrywce, ale byłby to ciekawy eksperyment.

[Obrazek: v1s7Ewb.jpg][Obrazek: ZPC0Ixw.jpg]
Odpisz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości