Facebook
Reklama Let's GO Pikachu i Eevee



Nowe typy w pokemonach
15.10.2017, 16:19
Post: #1
Nowe typy w pokemonach
Hej!
Chciałbym, abyście w tym wątku opisywali typy, które chcielibyście zobaczyć w przyszłych grach pokemon, jakie byłyby ich słabości i na co byłyby dobre oraz którym pokemonom dalibyście ten typ. Niestety nie podam teraz moich propzycji, ale za kilka godzin powinienem napisac, bo nie moge, pisze ten wątek na szybko
Odpisz
15.10.2017, 18:29 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 15.10.2017 18:31 przez LigierVaro.)
Post: #2
RE: Nowe typy w pokemonach
Jeśli chodzi o nowe typy,to nie oczekiwałbym niczego specjalnego. Już i tak jest straszny ścisk. Jeśli mieliby jakiś dodać, to powinien on boostować przede wszystkim trawę(masa słabości, obrywa m.in od Fire,Flying,Ice,Bug,Poison) albo robaki(średnia użyteczność) a przy tym nie szkodzić bardziej typom 'nad przepaścią' (Rock).
Patrząc po gotowych już ruchach i pokemonach, to jedyne sensowne typy do dodania to Sound i Cosmic. Ten pierwszy ma większą szanse,gdyż mógłby spełniać powyższe kryterium co do trawy i robaków,ale raczej kruszyłby kamień...
Problemem jest też to,że dublowałby się trochę z walczącymi.
Cosmic za to byłby dość na czasie,jeśli chodzi o motywy wymiarów i kosmosu. W wielu przypadkach zastępowałby psychic.
Potencjalnie Sound: Jigglypuff z rodziną, Chatot, Meloetta, Kommo-o z rodziną, Exploud z rodziną, Kricketoot z rodziną.
Potencjalnie Cosmic: Cleffairy z rodziną, Deoxys, legendy z Aloli, Unowny, Solrock, Lunatone, Minior, Metagross,Starmie.
Odpisz
16.10.2017, 12:43 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 16.10.2017 12:44 przez Siedlec.)
Post: #3
RE: Nowe typy w pokemonach
Ja bym dał nowy typ Beast i były tylko i wyłącznie dla UB. Weakness by miał na typy większość legend czyli psychic. A wszystko inne by robił z 2x ratem. Big Grin

A tak serio przydałby się mi jakiś typ między water a ice.
Odpisz
16.10.2017, 13:06
Post: #4
RE: Nowe typy w pokemonach
Wiem że mamy fairy i dark, ale chciałbym jeszcze holy i evil Big Grin
Odpisz
16.10.2017, 13:20 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 16.10.2017 13:29 przez Makion.)
Post: #5
RE: Nowe typy w pokemonach
(16.10.2017 12:43)Siedlec napisał(a):  A tak serio przydałby się mi jakiś typ między water a ice.

Moim zdaniem Water ma za mało słabości, więc wprowadziłbym buff dla lodowych, typ stałby się silniejszy od wodnego. Nie rozuniem decyzji GF, że lód jest neutralny na wodę, bo z logicznego punktu widzenia zimna temperatura zamraża wodę, więc pokemony tego typu powinny być silniejsze... chociaż z drugiej strony mamy wróżki, które mają immunitet na smoki, rozumiem, że ich intencją było znerfenie typu Dragon, ale żeby aż tak...

Sheanheavel - tak w zasadzie to te typy to samo co zaproponowałeś, tylko pod inną nazwą. Tongue Fairy mogliby nazwać inaczej - magiczne, mistyczne, światło/świetlne ale jednak wybrali najbardziej słitaśną nazwę - wróżki. Gdyby to był light type, to immunitet na smoki nie wyglądałby tak śmiesznie, że wielkie mocarne potwory z legend boją się duszków z lasu. Wink
Odpisz
16.10.2017, 13:55
Post: #6
RE: Nowe typy w pokemonach
No a ja mam wielką listę. Grałem w grę tak wgl gdzie były typy sound i holy właśnie, ale moja lista.
Sound.
Podatny na. Water, fire, plant, electric.
Mocny na. Steel, rock, fighting, fairy, dragon, ice.
Słaby na. Grount, bug, flying, dark, ghost.
Stworki mogły by mieć ten typ.
Jigglypuff zamiast normal fairy sound fairy i tak samo wigglytuff.
Chingling i chimecho zamiast psychic sound, a chimecho sound psychic.
Cricki bug sound.
Chatot sound flying.
Morze was to zdziwić, ale tak wsumie to taki politoed też by mógł być water sound.
Noctowl sound flying, hoothoot też.
Buizell i Floacell water sound.
I to chyba tyle jeśli chodzi o sound.

Death.
Podatny na. Ghost, dark, psychic.
Mocny na. Ghost, dark, psychic, fairy, dragon, bug, grass.
Słaby na. Fire, water, electric, steel, rock, grount.
Stworki mogące mieć ten typ.
Duskull z ewolucjami ghost death, zwłaszcza, że Dusknoir odbiera sygnały z tamtego świata.
Sableye dark death, bo legendy mówią, że ten, kto spojży w jego oczy, traci duszę.
Morelull i ewolucja grass death, bo lasy zamieszkiwane przez Shinotici są niebezpieczne, a gdy ktoś tam wejdzie, nie wruci.
I to chyba tyle, może jeszcze Apsol dark death.

Holy.
Podatny na. Dark, ghost.
Efektywny na. Fairy, psychic.
Słaby na. Dragon, fire.
Stworki z tym typem.
Trochę brak pomysłów, ale typ ten by był fajny.
I to tyle o holy.

Light.
Podatny na. Dark.
Efektywny na. Dark.
Słaby na. Ghost, psychic.
Stworki z tym typem.
Ampharos electric light.
Chinchou i lanturn water light lub electric light.
I to tyle jeśli chodzi o ten typ.
Co wy na to?
Odpisz
16.10.2017, 14:24 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 16.10.2017 14:57 przez Axel.)
Post: #7
RE: Nowe typy w pokemonach
Prawdę mówiąc trochę przegięli z tymi Wróżkami. Miały być kontrą na smoki i zwiększyć użyteczność Stali i Trucizny, a wyszedł jeden z najsilniejszych typów. Nowy typ musiałby znerfić Wróżki i trochę polepszyć Robaki i Duchy. Ttyp Kosmiczny miałby ten plus, że można mu dać jakiekolwiek efektywności (to jest na tyle abstrakcyjne, że w zasadzie wszystko by pasowało), w przypadku typu Dźwięk ograniczamy się do "logicznych" efektywności. Dla typu Kosmicznego zrobiłbym to tak:

Cosmic vs. ___
2x: Fairy, Psychic
0,5x: Ghost, Rock, Dark, Cosmic

___ vs. Cosmic
2x: Dragon, Ghost, Rock
0,5x: Grass, Bug, Dark, Fairy, Cosmic

Sugerowałem się tym, że w kosmos jest najbardziej znany z niszczących wszystko meteorytów. A co zostanie na ziemi, gdy walnie meteoryt? Duchy, Kamienie i pewien Smok, który żyje w warstwie ozonowej Big Grin (tak, wiem, że zabiłem Gardevoir, ale to poświęcenie, na które jestem gotów)
Odpisz
16.10.2017, 14:59
Post: #8
RE: Nowe typy w pokemonach
(16.10.2017 13:06)Sheanheavel napisał(a):  Wiem że mamy fairy i dark, ale chciałbym jeszcze holy i evil Big Grin

Evil to dark, po Japońsku czyli w oryginale dark type to poprostu evil type
Odpisz
16.10.2017, 18:57
Post: #9
RE: Nowe typy w pokemonach
(16.10.2017 13:20)Makion napisał(a):  Moim zdaniem Water ma za mało słabości, więc wprowadziłbym buff dla lodowych, typ stałby się silniejszy od wodnego. Nie rozuniem decyzji GF, że lód jest neutralny na wodę, bo z logicznego punktu widzenia zimna temperatura zamraża wodę, więc pokemony tego typu powinny być silniejsze...

Nie nie nie!!! Water musi pozostać bez zmian, jest idealny. I są ciosy lodowe które są super efective na wodne poki. Więc spoko loko, wszystko elgancko. Ja to bym wodny team jeszcze buffną.
Odpisz
16.10.2017, 19:03 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 16.10.2017 19:12 przez pokemonek123.)
Post: #10
RE: Nowe typy w pokemonach
A co, gdyby powstała taka rzecz jak podtyp? Mogłaby to być jakaś cecha ataku, albo terenu, jeszcze nie wiem, wyglądałyby to tak:

Normalny/Ziemny - Dźwięk
Kamienny/Lodowy - Kryształ
Stalowy/Elektryczny - Magnes
Ognisty/Duchowy - Plazma
Latający/Robaczy - Wiatr
Psychiczny/Baśniowy - Kosmos
Smoczy/Mroczny - Bestia
Trawiasty/Wodny - Natura
Trujący/Walczący - Syntetyzm
Odpisz
16.10.2017, 19:37
Post: #11
RE: Nowe typy w pokemonach
Znerfienie wody, przy pozostawieniu ognia takim jakim jest? Proszę :/
Poważnie, przydałby się typ nerfiący ogień, bo to co zrobili z fairy to trochę kpina.

Ale tak prawdę powiedziawszy wolałbym rebalans istniejących typów, a nie dodawanie kolejnych. 18 to wręcz idealna liczba, ale obecny podział zwyczajnie faworyzuje niektóre typy. Dodanie nowych niestety nie rozwiąże tego problemu.

[Obrazek: v1s7Ewb.jpg][Obrazek: ZPC0Ixw.jpg]
Odpisz
16.10.2017, 21:19 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 16.10.2017 21:43 przez Makion.)
Post: #12
RE: Nowe typy w pokemonach
Myślę, że sam ogień jest zbalansowany, a inne typy albo są zbyt dobre (fairy, water, steel, electric) i te mniej dobre (ice, rock, bug, a psychic było jednym z najmocniejszych tylko w 1gen). Z moich osobistych życzeń, buff przydałby się dla poison i ice - jako silniejsze od wody. Grass moim zdaniem powinno być silniejsze od fairy. A już szczytem moich marzeń to buff dla trawiastych w warunkach pogodowych, czyli przy rain dance trawiaste pokemony mogłyby zyskać siłę, lub odzyskiwać 10% HP, a sunny day zostałoby bez zmian.
Odpisz
16.10.2017, 21:29
Post: #13
RE: Nowe typy w pokemonach
IMO typy Holy i Light są już zawarte w charakterystyce Fairy(dazzling gleam). Ale na upartego wszelkie ruchy leczące też ciężko przyporządkować do jakiejkolwiek kategorii, a Cosmic tego nie naprawi, i tutaj może Holy by pasowało,ale to dalej zbyt mało.

Buffa dla Ice też byłby mile widziany i zgadzam się,że powinien niszczyć wodne, czasem nawet sam się na tym łapie.
Odpisz
17.10.2017, 11:09
Post: #14
RE: Nowe typy w pokemonach
Idąc za pomysłem Makiona w sprawie buffnięcia Trawy, ja to widzę tak: ten typ powinien przede wszystkim dostawać bonusy od pogody jako najbardziej od niej zależny. I tak, w czasie deszczu mogłyby odzyskiwać te 5 do 10% HP na turę, lekki buff do ataku. W słoneczku podobnie, tylko buff do special ataku. I żeby nie było, w śnieżycy zmniejszenie speeda (jak się bawić, to się bawić, no nie?). Może jestem mało obiektywny, bo Trawka jest moim ulubionym typem, ale jakoś ten typ od strasznie wielu dostaje po zadzie.

FC: 4227-3480-7541
IGN VI Gen : Ravy
IGN VII Gen: Alciel

Operacja Shiny Dex rozpoczęta.
Odpisz
 Cherish Balle podarowali: Makion
17.10.2017, 11:37
Post: #15
RE: Nowe typy w pokemonach
(17.10.2017 11:09)Veill napisał(a):  Idąc za pomysłem Makiona w sprawie buffnięcia Trawy, ja to widzę tak: ten typ powinien przede wszystkim dostawać bonusy od pogody jako najbardziej od niej zależny. I tak, w czasie deszczu mogłyby odzyskiwać te 5 do 10% HP na turę, lekki buff do ataku. W słoneczku podobnie, tylko buff do special ataku. I żeby nie było, w śnieżycy zmniejszenie speeda (jak się bawić, to się bawić, no nie?). Może jestem mało obiektywny, bo Trawka jest moim ulubionym typem, ale jakoś ten typ od strasznie wielu dostaje po zadzie.

Fakt, wiele fajnych poków na tym cierpi np. Bardzo lubiany przeze mnie mroczny kaktus, a to co zaproponowaliście jest jak najbardziej sensowne i zbalansowało by nieco rozgrywkeę
Odpisz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości