Facebook
Odwiedź stronę dystrybutoraReklama Sun i Moon
Nowości na stronie

Poki na konsole - kilka pytań
16.06.2017, 23:31
Poki na konsole - kilka pytań
Witam!
Jako kolejny fan pokemonów, postanowiłem zakupić 3ds'a.W związku z tym, iż specjalizowałem się tylko w grach pokemon typu PRO/PWO Cool , gdzie gra wygląda trochę inaczej niż na konsoli, zatem w kwestii konsolowych poków jestem kompletnym nowicjuszem Big Grin Zatem byłbym wdzięczny za udzielenie kilku rad, udzielenie odpowiedzi, ewentualnie link jeżeli był kiedyś podobny post o tej tematyce (zapewne był).

A teraz pytania:
1.Jak wygląda sprawa z pokami. W sensie każda gra odpowiada danemu regionowi, zatem jeżeli chcę mieć załóżmy regionalne pokemony z 2giej generacji muszę zakupić poprzednie tytuły?
2.Czy w grach organizowane są jakieś eventy? Mam na myśli np. dodany jest zwiększony % spawn poków etc.
3.Czy ludzie korzystają tutaj z np. hack'ow, botów itd.
4.Czy tutaj tak jak w wymienionych wyżej tytułach podczas treningu poków wbijamy także EV? Nie wiem czy dobrze jeszcze kojarzę, kiedys w pierwszych pokemonach na konsole statystyki byly dodawane losowo (to tylko przypuszczenia :/ )?

Hmmm.... to z takich podstawowych pytań na tyle Big Grin
Z góry dzięki za odpowiedzi ^^
Odpisz
17.06.2017, 8:56
RE: Poki na konsole - kilka pytań
1. Nie bo w każdym regionie jest parę że wcześniejszego o ile nie grasz na emulatorach to masz też system GTS w którym znajdziesz każdego istniejącego poka
2. Nie
3. Na forum nie
4. Ev były zawsze
Odpisz
17.06.2017, 11:11
Jeszcze dopytam jak mam okazję Big Grin
1.System gts umożliwia trade pokemonów między graczami. Czyli jedynie mogę się wymienic tylkoz kimś (poki które można znaleźć nie zawsze będą miały idealne statystki itp.). Chodziła mi bardziej o to czy jest np. możliwość jeszcze złapania osobiście pokemonów np. z 1 generacji (nie mam na myśli rataty lub pidgeya, które występuja w kazdym reegionie/grze Big Grin ).