Facebook Twitter
Kalendarium

Gry Sword i Shield
Polska premiera: 15.11.2019 (za 32 dni)

Sword i Shield promo



Thousand Arrows
5.11.2016, 8:37,
#1
Thousand Arrows
Dlaczego Thousand Arrows nie jest Super-effective na Zubata w Omega Ruby?
 Cherish Balle podarowali: pokemonek123
5.11.2016, 9:57,
#2
RE: Thousand Arrows
Bo to jest atak typu ground a nie rock. Ground nie jest super effective a rock juz tak

Mój FC 3969-8652-3202
5.11.2016, 14:25,
#3
RE: Thousand Arrows
Widzę, że nie wiemy o co chodzi. To jest Thousand Arrows. Specjalny atak, on pomija lot i powinien być super efekt na truciznę, a jest normalny efekt. Bo idąc zwykłym tokiem rozumowania w ogóle nie powinien działać, a jednak działa, więc ignoruje odporność latających. Ale dlaczego nie jest super efekt z racji trucizny? Wiadomo, że rock jest super efektywny.
 Cherish Balle podarowali: pokemonek123
5.11.2016, 14:43, (Ten post był ostatnio modyfikowany: 5.11.2016, 15:38 przez pokemonek123.)
#4
RE: Thousand Arrows
(5.11.2016, 14:25)Champion Lewy napisał(a): Widzę, że nie wiemy o co chodzi. To jest Thousand Arrows. Specjalny atak, on pomija lot i powinien być super efekt na truciznę, a jest normalny efekt. Bo idąc zwykłym tokiem rozumowania w ogóle nie powinien działać, a jednak działa, więc ignoruje odporność latających. Ale dlaczego nie jest super efekt z racji trucizny? Wiadomo, że rock jest super efektywny.

Atak Thousand Arrows jest typu Ziemnego i zadaje obrażenia nawet, gdy Pokemon miałby jakąkolwiek odporność na ziemne ataki.

To się zgadza, powinien Zubatowi zadawać super-efektywne obrażenia. To ci zagadka. Huh
Jeżeli możesz spróbuj użyć tego ataku na inne Pokemony. Np na coś trującego, żeby zobaczyć czy on w ogóle może być super-efektywny.

-------------------------------------------------------------------------------

Sprawdziłem. Wychodzi na to, że Thousand Arrows po prostu zadaje neutralne obrażenia w przypadkach w których zadawałby x0.
5.11.2016, 15:24,
#5
RE: Thousand Arrows
Na Gulpina, który ma typ tylko Poison jest super efekt.
 Cherish Balle podarowali: pokemonek123
5.11.2016, 16:04,
#6
RE: Thousand Arrows
O ile pamiętam, to wszystko się mnoży, a jak inni chyba wspominali:
Ground zadaje 0x obrażeń typowi Flying
Ground zadaje 2x obrażeń typowi Poison
Więc:
2x*0x=0x
Następnie zapewne dochodzi specjalny efekt ataku, możliwość uderzenia w typ Flying. Co do Gulpina to akurat jest tak jak mówisz.
Mam za to jedno pytanie, choć może coś źle zrozumiałem: Jak mogłeś użyć ataku Thousand Arrows, skoro, mimo że jest w kodzie gry, żaden Pokemon go nie poznaje w żaden sposób?

IGN:Orange
FC:4270-3592-0816

Dwa żarty o pokemonach:
1.Z jakiej przeglądarki korzysta Fennekin? Firefox!
2.Jak Zapdos się komunikuje z innymi? Przez Thunderbird.

Smile
 Cherish Balle podarowali: pokemonek123, abuk6837
5.11.2016, 17:17,
#7
RE: Thousand Arrows
Zhackowałem sobie ataki. Ale wydaje mi się, że efekt specjalny powinien znieść odporność na ground i zamiast 0x było by 1x. I wtedy było by 2x (poison) i 1x (flying). Co powinno dać 2x i super efekt, czyż nie?
 Cherish Balle podarowali: pokemonek123
5.11.2016, 17:34,
#8
RE: Thousand Arrows
@Up: No i sam sobie dałeś odpowiedź. Skoro atak jest w kodzie gry, ale został zhackowany to istnieje możliwość, że nie będzie on działać w 100% jak należy, gdyż w kodzie gry prawdopodobnie nie zostały uwzględnione wszystkie poki, które powinny mieć weakness.

[Obrazek: trainercard_shadic_by_shadicwarrior-damas71.png]
[Obrazek: 350x20-userbar.png]

"The servers are the seven Chaos...
Chaos is power, enriched by the heart...
The controller exists to unify the chaos!"
5.11.2016, 20:40,
#9
RE: Thousand Arrows
(5.11.2016, 17:34)Shadic napisał(a): @Up: No i sam sobie dałeś odpowiedź. Skoro atak jest w kodzie gry, ale został zhackowany to istnieje możliwość, że nie będzie on działać w 100% jak należy, gdyż w kodzie gry prawdopodobnie nie zostały uwzględnione wszystkie poki, które powinny mieć weakness.

Gdyby było tak jak mówisz to każdy atak miałby zapisany efekt na każdego Pokemona co dałoby kilka set tysięcy różnych wyników. Bezsensu no nie?
5.11.2016, 21:10,
#10
RE: Thousand Arrows
Nie każdy jeden atak, tylko każdy atak o efekcie specjalnym. Czyli właśnie taki jak Thousand Arrows. Może źle zaprogramowali i podtyp Flying jest uderzany przez ten ruch na przykład za 50% obrażeń? Cholera ich wie, co planowali z tym zrobić. Dziwne jest tylko, że ktoś hackuje ataki, które nie zostały oficjalnie wypuszczone do gry i ma pretensje (o ile dobrze odczytałem posta), że nie działa jak należy.

FC: 4227-3480-7541
IGN VI Gen : Ravy
IGN VII Gen: Alciel

Operacja Shiny Dex rozpoczęta.
 Cherish Balle podarowali: Tyrantrum
5.11.2016, 23:30,
#11
RE: Thousand Arrows
Pretensji nie mam, ale mam prawo je mieć. Jeśli atak, jest umieszczony w grze, powinien działać prawidłowo. Bez względu, czy jest zhackowany, czy nie (bo to nie ma nic do rzeczy). Nie mam innej możliwości korzystania z tego ataku, więc do zhackowałem, żeby pograć i go przetestować. Lubię czasem takie odmiany na singlu czasem potestować, jak już mi się gra znudziła, tak dla odmiany, bo już ją kilka razy przeszedłem. A jak hackuje na singlu, to nikomu nie szkodzę i to moja sprawa. Lubię sprawdzać ukryte przez twórców rzeczy. I widocznie jest tak, że nie zaimplementowali dobrze tego ataku i zrezygnowali z niego, nie można go mieć normalnie legalnie, ale jest w plikach gry, więc korzystam dla funu w oczekiwaniu na SUN i MOON. I uważam, że mam prawo mieć lekkie pretensje za źle zaimplementowany atak, ale nie aż takie duże pretensje, bo legalnie go nie ma. Teraz czekam na SUN i MOON, mam nadzieję, że tam będzie dostępny ten atak i zweryfikuję jego poprawność, bo nic innego mi nie pozostaje. Pozdrawiam.
 Cherish Balle podarowali: pokemonek123
5.11.2016, 23:39,
#12
RE: Thousand Arrows
"Czepianie się twórców o atak, który oficjalnie nie jest dostępny w grze jest jak czepianie się producenta samochodowego o brak wspomagania parkowania w samochodzie, który nie ma tego w standardzie"
Shadic

[Obrazek: trainercard_shadic_by_shadicwarrior-damas71.png]
[Obrazek: 350x20-userbar.png]

"The servers are the seven Chaos...
Chaos is power, enriched by the heart...
The controller exists to unify the chaos!"
 Cherish Balle podarowali: Veill, Tyrantrum
6.11.2016, 9:20,
#13
RE: Thousand Arrows
Słabe porównanie. Wówczas tego wspomagania musiałoby nie być w standardzie, ale każdy by wiedział, że jest zainstalowane, w każdym modelu, tylko źle podłączone. Wówczas też jest się o co czepiać. Chociaż nie nazwałbym tego czepianiem, tylko takim lekkim wypunktowaniem, zauważeniem lekkiej nieprawidłowości, połączonej z ciekawością jak powinno działać na prawdę. Tak więc słabe porównanie. Czekam na SUN and MOON i zobaczymy tam. Pozdrawiam.
6.11.2016, 11:54,
#14
RE: Thousand Arrows
Ja proponowałbym jednak zamknąć po prostu wątek, bo o ile pamiętam, na forum zakazana jest dyskusja n a temat hacków itp.
I zgadzam się z innymi, nie masz prawa ani powodu się czepiać złego działania ataku, bo zauważ, że:
1. Atak nie jest zawarty u żadnego Pokemona, więc twórcy nie mieli powodu, by naprawiać ten błąd.
2. Może to jest zamierzony efekt? Przecież tu raczej chodzi o to, że atak typu Ground normalnie by nie trafił Pokemona o typie Poison Flying, a dzięki tej zdolności go mimo wszystko trafia. Np. bodajże atak Scald, najpierw zadaje obrażenia, a dopiero potem ew. podpala, tak pewnie tutaj efekt specjalny też jest brany pod uwagę po sprawdzeniu typów i obliczeniu, że obrażenia zostają pomnożone przez 0? Nie wiem, może ktoś inny ewentualnie lepiej umiałby to wytłumaczyć.

IGN:Orange
FC:4270-3592-0816

Dwa żarty o pokemonach:
1.Z jakiej przeglądarki korzysta Fennekin? Firefox!
2.Jak Zapdos się komunikuje z innymi? Przez Thunderbird.

Smile
 Cherish Balle podarowali: Shadic


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości