Facebook
Reklama Let's GO Pikachu i Eevee



BW a BW2 - grafika sprite'ów
2.11.2016, 12:59,
#1
BW a BW2 - grafika sprite'ów
Tak mnie jakoś naszło na odświeżenie sobie gier bw przed sun/moon i choć oczywiście bw2 jest o niebo lepsze od bw, to jednym, co mnie zawsze irytowało były rozpikselowane sprite'y. Jestem jedną z tych nielicznych osób, które naprawdę wolała ładne, nieruchome sprite'y z dppt/hgss od ruchomych z bw/bw2. Nie robi mi większej różnicy, czy będę grał w black czy black 2 ze względu na poki czy fabułę, ale już grafika walk ma dla mnie znaczenie (bo przeskok od ślicznych oras do bw jest cholernie drastyczny). i tu moje pytanie - wydaje mi się, że black jest paradoksalnie mniej rozpikselowane niż black 2, mimo że gra jest naturalnie starsza i mniej dopracowana.Niestety nie mam dwóch konsol, żeby to sobie porównać, nie będę się też bawił w robienie zdjęć, więc może ktoś, kto ma lepsze "oko" do takich rzeczy może mi powiedzieć, czy tak jest w rzeczywistości czy to tylko moje mylne wrażenie? Chodzi mi tylko o spirte'y w czasie walk, nie o ogólny poziom grafiki.
Odpisz
2.11.2016, 13:40,
#2
RE: BW a BW2 - grafika sprite'ów
Mnie też strasznie irytują piksele w BWB2W2. Pewnie dlatego dopiero ostatnio przeszłam White XD Ale nie wiem, czy jest jakaś różnica w sprite'ach.

Odpisz
2.11.2016, 23:51,
#3
RE: BW a BW2 - grafika sprite'ów
A ja właśnie lubię ruszające się sprite'y. Gdy pokemon rusza się, gra staje się szybsza i bardziej dynamiczna (przynajmniej dla mnie) Fakt, pikseloza była. Zwłaszcza gdy orzybliżalo/oddalało się do/od postaci, w pewnym momencie robiłb się z niej piksel. Natomiast, w np. D&P wszystko wykonywało się w tępie ślimaka. Fakt, oprawa graficzna była fajna, lecz żółwie tempo czyni rozgrywkę wręcz nudną. Naprawdę, grając w Perłę na N3DSie, czasami nie mogłem wytrzymać.

Zbieram figurki od firmy Takara Tomy z lat 1999-2000. Only oryginalne. Jeżeli takowe posiadasz to napisz do mnie misiaczku, a na pewno się dogadamy ^^
[Obrazek: f582mg.jpg]
Białe znaczy, że mam Wink
Odpisz
3.11.2016, 1:51,
#4
RE: BW a BW2 - grafika sprite'ów
(2.11.2016, 23:51)Bidulkę napisał(a): Natomiast, w np. D&P wszystko wykonywało się w tępie ślimaka. Fakt, oprawa graficzna była fajna, lecz żółwie tempo czyni rozgrywkę wręcz nudną. Naprawdę, grając w Perłę na N3DSie, czasami nie mogłem wytrzymać.

Faktycznie, walki w DPPt to była katorga. A uporczywe klikanie w przycisk A wcale nie przyspieszało Big Grin Na szczęście w HG/SS poprawili to i walki odbywały się szybciej. Albo mi się zdaje.

Fan Anime Pokemon od 2000 roku.
Odpisz
3.11.2016, 11:49,
#5
RE: BW a BW2 - grafika sprite'ów
No nie powiedziałbym, że walki były szybsze w nowszych grach - doszła animacja postaci, do tego, gdy pokemon wychodził z pokeballa to "opadał" na pole, czasem nawet wzbijając chmurę pyłu, co też te 2-3 sekundy zabierało - niby nic wielkiego, ale całościowo wydłużało to walki. Ja rozumiem, że to się mogło podobać, ale obiektywnie patrząc, to walki w bw(2) były o te kilka sekund dłuższe, niż w poprzedniej genie.

A ma ktoś może odpowiedź na moje pytanie? Zacząłem sobie oglądać filmiki z obu gier na youtube i nadal uważam, że pikseloza w black jest trochę mniejsza, niż w black 2. Może ktoś potwierdzić/zaprzeczyć?
Odpisz
3.11.2016, 12:27,
#6
RE: BW a BW2 - grafika sprite'ów
Cytat:Faktycznie, walki w DPPt to była katorga. A uporczywe klikanie w przycisk A wcale nie przyspieszało Big Grin Na szczęście w HG/SS poprawili to i walki odbywały się szybciej. Albo mi się zdaje.
Nie wydaje ci się. Już Platyna przyspieszyła walki i surfowanie.

Natomiast jeśli chodzi o sprite'y w B2/W2 to nie znalazłem informacji o tym, czy były zmienione. Na moje oko jest tak samo, ale pewności nie dam.
Odpisz
3.11.2016, 23:48,
#7
RE: BW a BW2 - grafika sprite'ów
Jak pamiętam, to różnicy specjalnie nie było żadnej, chyba że to detale, które mogły zostać wychwycone wyłącznie przez komputer/Skynet, zresztą Black 2 niespecjalnie ukrywało się z tym, że jako sequel był niejako uzupełnieniem przygód w Unovie, wykorzystującym w sporej częście fragmenty rozgrywki z pierwowzoru, co tym bardziej sugerowałoby, że niespecjalnie w sprite'ach by grzebano. :V

Zwieść cię może ciągnący ulicami tłum,
wódka w parku wypita albo zachód słońca,
lecz pamiętaj: naprawdę nie dzieje się nic
i nie stanie się nic - aż do końca.
Odpisz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości