Wystąpiły następujące problemy:
Warning [2] file_put_contents(): Only 0 of 24765 bytes written, possibly out of free disk space - Line: 6648 - File: inc/functions.php PHP 7.3.16 (Linux)
File Line Function
[PHP]   errorHandler->error
/inc/functions.php 6648 file_put_contents
/inc/init.php 175 rebuild_settings
/global.php 20 require_once
/showthread.php 28 require_once





Facebook Twitter
Kalendarium

Gry Sword i Shield
Polska premiera: 15.11.2019 (za WYDANO! dni)

Sword i Shield promo



[RPG Maker] Pokemon: Wersja Utopijna
17.09.2019, 15:42, (Ten post był ostatnio modyfikowany: 17.09.2019, 15:42 przez Shadi.)
#36
RE: [RPG Maker] Pokemon: Wersja Utopijna
Cóż. Myślę, że tradycyjnie nadszedł czas na nową aktualizację.Dobrą wiadomością jest to że jeden tester zbliża się do 8 odznaki, zatem wkrótce ukończy swoje testy, natomiast pozostałych dwoje testerów jest mniej więcej w połowie gry. Z racji, że może takie spisy poprawek już się zrobiły nudne postanowiłem ograniczyć się do najważniejszych błędów, a przeciętne błędy w dialogach, czy wydarzeniach pominąć. I tak w pełnej wersji będzie dostępny plik z listą poprawek, już teraz liczący 17 stron A4 w wordzie.
Oto najważniejsze błędy poprawione ostatnimi czasy:
Naprawa błędów uniemożliwiających przejście gry:
[*]Blokowanie się w Domu Zagadek w Mieście Helko - bez którego przejścia nie można zdobyć 7 odznaki - wywołane nadmiarem pudeł, przez co gracz nie mógł się obrócić przodem do przejścia dalej i uruchomić jego zdarzenia
[*]Młody Trener w Mieście Helko przy Pokecenter teleportował do położonej dalej Drogi 13
[*]Zbyt wąskie korytarze w Domu Zagadek w Helko, co uniemożliwiało jego przejście, z kolei bez niego nie dało się zdobyć 7 odznaki
Naprawa błędów w systemach:
[*]W Voltorb-Flipie w Kasynie w Mieście Helko błędnie się jedna kratka aktywowała
[*]Brak zablokowania menu głównego w systemie Voltorb-Flipu
Błąd w systemie pływania polegający na tym że przy wjeździe na rowerze do wody jeździło się dalej na nim, zamiast zmieniać grafikę na pływającą - naprawiony połowicznie - to znaczy gracz wchodzi normalnie do wody, natomiast po wyjściu z niej ma prędkość rowerzysty, ale grafikę pieszego bohatera - do dopracowania
[*]Naprawa tego, że mapa świata w systemie latania błędnie identyfikowała położenie gracza i pokazywała go w kilku lokacjach jednocześnie - wynikało to z tego że w zdarzeniach wielu lokacji był błędnie ten sam przełącznik
[*]Naprawa tego, że w strefie Safari tło walki zmieniało się na wodne i nawet jak gracz potem walczył w trawie, to pokazywało mu się wodne pole walki
[*]Wykrywanie w Boxie Cranidosa jako Shieldona
[*]Zła pisownia Flaaffy'ego w systemie ewolucji
[*]Pokazywanie Luxio w animacji ewolucji Flaaffyego
Poprawki w mapach:
[*]Poprawa blokowania mostów, aby kiedy zwisają nad poziomem lądu nie można było schodzić z nich do wody
[*]Dodanie tła walki z wodnymi polami dla gracza i przeciwnika dla walk w zbiornikach wodnych w jaskiniach
[*]Usunięcie obrazka ograniczającego pole widzenia na potrzeby Tunelu Altoir po przegranej walce tamże, która cofa gracza do Pokecenter
[*]Postarzenie w środku Pokecenter w Altoir na potrzeby zachowania tamtejszego klimatu: https://www.dropbox.com/s/28r6qe22bcrht5...r.png?dl=0
[*]Naprawa blokowania wiat straganowych w Miasteczku Altoir
[*]Zablokowanie windy w wieży radiowej w Mieście Dicart
[*]Zablokowanie obrazka w więzieniu po którym można było wejść na ścianę w Mieście Dicart
[*]Poprawa blokowania głośników i foteli w siedzibie Team Skyar w Miasteczku Hintyeach
[*]Usunięcie ruchu dzieciakom na Drodze 10 aby nie wchodziły do wody w jedynej ich grafice naziemnej, nie mają one grafiki pływającej
Zmiany uczłowieczające grę:
[*]Przyspieszenie bardzo wolnej walki z szeregowcem Team Skyar przy wejściu do miasta podczas ostatecznego starcia z tą drużyną
[*]Zmiana odcienia ekranu w Świątyni Unownów na Drodze 12 na jaśniejszy
[*]Pojaśnienie ekranu w więzieniu
[*]Dodanie możliwości leczenia się w celi w więzieniu
[*]Pojaśnienie ekranu w zagadce w podziemiach Miasta Helko
[*]Dodanie wyjaśnień co do zagadki z wieloma korytarzami w Mieście Helko
[*]Dodanie informacji o ilości żetonów w recepcji kasyna w Mieście Helko
[*]Zwolnienie pokazywania się napisów kończących główną fabułę gry aby były one bardziej klimatyczne i zgrane z muzyką
Odpisz
 Cherish Balle podarowali: Conquest


Wiadomości w tym wątku
[RPG Maker] Pokemon: Wersja Utopijna - przez Shadi - 25.08.2013, 13:09
RE: [RPG Maker] Pokemon Uvopia Version - przez Magor - 25.08.2013, 16:36
RE: [RPG Maker] Pokemon Uvopia Version - przez Shadi - 26.08.2013, 19:36
RE: [RPG Maker] Pokemon Uvopia Version - przez Shadi - 27.08.2013, 11:51
RE: [RPG Maker] Pokemon Uvopia Version - przez Shadi - 29.08.2013, 10:33
RE: [RPG Maker] Pokemon Uvopia Version - przez Shadi - 15.09.2013, 16:50
RE: [RPG Maker] Pokemon Uvopia Version - przez Shadi - 30.01.2019, 19:52
RE: [RPG Maker] Pokemon Uvopia Version - przez Shadi - 10.03.2019, 14:29
RE: [RPG Maker] Pokemon Uvopia Version - przez Shadi - 24.06.2019, 16:49
RE: [RPG Maker] Pokemon Uvopia Version - przez Shadi - 20.07.2019, 13:20
RE: [RPG Maker] Pokemon Uvopia Version - przez Shadi - 12.08.2019, 14:30
RE: [RPG Maker] Pokemon Uvopia Version - przez Shadi - 12.08.2019, 21:01
RE: [RPG Maker] Pokemon: Wersja Utopijna - przez Shadi - 17.09.2019, 15:42

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości