Wystąpiły następujące problemy:
Warning [2] file_put_contents(): Only 0 of 24765 bytes written, possibly out of free disk space - Line: 6648 - File: inc/functions.php PHP 7.3.16 (Linux)
File Line Function
[PHP]   errorHandler->error
/inc/functions.php 6648 file_put_contents
/inc/init.php 175 rebuild_settings
/global.php 20 require_once
/showthread.php 28 require_once





Facebook Twitter
Kalendarium

Gry Sword i Shield
Polska premiera: 15.11.2019 (za WYDANO! dni)

Sword i Shield promo



[RPG Maker] Pokemon: Wersja Utopijna
29.08.2013, 11:13,
#16
RE: [RPG Maker] Pokemon Uvopia Version
Gra jest naprawdę wspaniała. Good Job!

[Obrazek: 155.gif] Nakarm!


BAJ NATX
Ukryta wiadomość (Kliknij, aby wyświetlić)
BAJ NATX ONCE AGAIN!!!
Ukryta wiadomość (Kliknij, aby wyświetlić)
[Obrazek: tumblr_mv9xqyRIUJ1sn5axuo1_500.png]
NEVER TOO MUCH NATX
Odpisz
15.09.2013, 16:50,
#17
RE: [RPG Maker] Pokemon Uvopia Version
Witajcie. Zwlekałem z tym, ponieważ czekałem na pojawienie się większej ilości komentarzy z wyłapanymi błędami itp, ale teraz zaaktualizowałem pełną wersję gry. Poprawiłem w niej trzy błędy znalezione przez Bidulka, które mogły prawie uniemożliwić przejście Cyberświata.
Nowe linki:
Multiupload: http://www.multiupload.nl/X6R8W85E6S
Dropbox: https://dl.dropboxusercontent.com/u/1067...ersion.rar
Odpisz
8.12.2013, 6:34,
#18
RE: [RPG Maker] Pokemon Uvopia Version
Mam pytanie, czy jest jakiś sposób na odpalenie tej gry na Linux'e?
Odpisz
8.12.2013, 11:00,
#19
RE: [RPG Maker] Pokemon Uvopia Version
Adammac niegdyś na PoPlu zamieścił poradnik dotyczący instalacji rpg makera na linuxie i uruchamiania gier na niego stworzonych. Chyba wymagało to użycia WINE. Więcej szczegółów nie pamiętam. A skoro już temat został odświeżony to wspomnę o tym że startuje z grą tutaj: http://www.gospodarma.glt.pl/ w konkursie Golden Forki (jako że to był mój największy i być może ostatni twór rpg makerowy) i jeżeli spodobała się komuś gra i dysponuje kontem na tamtym forum, to zachęcam pod koniec grudnia do głosowania na Uvopię.
Odpisz
30.01.2019, 19:52, (Ten post był ostatnio modyfikowany: 30.01.2019, 19:53 przez Shadi.)
#20
RE: [RPG Maker] Pokemon Uvopia Version
Witajcie.
Miałem ochotę po tym jak umarł ktoś, kto po prawie półrocznym przestoju zachęcił mnie do powrotu do tworzenia gry, na wskutek nostalgii pograć sobie w nią ponownie. I niestety, gra okazała się dla mnie samego trudno grywalna. Ponieważ było mi szkoda mojego dorobku oraz po prostu chciałem stosunkowo z przyjemnością sobie pograć, zdecydowałem się, że po latach wydam edycję poprawioną. Będzie się ona koncentrowała głównie na naprawianiu błędów utrudniających lub uniemożliwiających jej przejście. Znajdą się jednak w tym też co ważniejsze mniejsze poprawki. W tym celu potrzebuję zespołu testującego, wyłapującego błędy. Mam już trzy osoby w takim zespole wyłonione spośród ludzi, z którymi współpracowałem w tworzeniu tej gry. Brakuje mi jeszcze jednej. Tutaj oraz w prywatnych wiadomościach jest miejsce na wasze zgłoszenia, jeżeli byłby kto zainteresowany. Zasadniczym wymogiem jest czas oraz styczność z grami pokemon tworzonymi w rpg makerze.
Wersję poprawioną mam zamiar zgłosić do recenzji na portal Twierdza RPG Makera, gdzie miejmy nadzieję nie zginie.
Odpisz
 Cherish Balle podarowali: Vic
3.03.2019, 13:08,
#21
RE: [RPG Maker] Pokemon Uvopia Version
Cóż. Uznałem że należałoby zamieścić jakąś informację co do postępu prac i tak:
- Zmieniłem delikatnie początek gry by był mniej frustrujący dla przeciętnego gracza
- Delikatnie poprawiłem Intro gry, dając przejścia między slajdami i usuwając wiadomość w jego trakcie
- Zedytowałem wstęp z regionalnym profesorem
- Poprawiłem blokowanie tilesetów w wnętrzach pierwszego miasta
- Zedytowałem lekko dialogi w pierwszym mieście zarówno pod względem ich poprawności, jak i logiczności
- Zedytowałem zagadkę z znalezieniem podziemi laboratorium, by była bardziej przystępna
- Zedytowałem Tileset Cyberświata by bardziej pasował do pozostałej grafiki
- Zedytowałem walki z legendarnymi pokemonami, aby w razie ich złapania, a nie pokonania te pokemony również znikały, a nie były nadal na mapie
- Dodałem blokowanie menu rpg makerowego kiedy jest się w boxie
- Znalazłem dwa istotne błędy, które mogłyby namieszać (chodzi o to że w jednym evencie przeznaczonym tylko dla dobrego gracza nie umieściłem w warunkach startu przełącznika, że jest się dobrym oraz o to, że w lidze Pokemon po przegranej walce nie resetowały się walki tzn - wchodziłeś na stadion i byłeś od razu tam gdzie poprzednio przegrałeś - i to zmieniłem)
Nie wiem kiedy uda mi się zakończyć poprawki. Miejmy nadzieję że nie zajmie mi to pół roku, czy roku, gdyż mam sporo ważniejszych rzeczy od tego. W każdym razie obecne tempo jest takie sobie, plusem zaś jest szczegółowość testów. Przy okazji - ponawiam pytanie, czy byłby ktoś chętny jeszcze na testowanie, gdyż jeden z testerów zrezygnował, zatem przydał by się ktoś nowy zamiast niego. To chyba tyle. Do usłyszenia ponownie.
Odpisz
10.03.2019, 14:29,
#22
RE: [RPG Maker] Pokemon Uvopia Version
Cóż, zmieniłem system pracy nad grą na inny, tak aby we wszystkich możliwych wolnych chwilach się nią zajmować, ale chyba padnę z przemęczenia z jego powodu :| , więc raczej z niego zrezygnuje. Tymczasem czas na kolejną małą aktualkę, dużo szybciej niż ostatnio, właśnie ze względu na to. :-)
- Zmieniłem box gdzie przechowuje się pokemony aby był mniejszy i bardziej przystępny
- Zedytowałem również jego tileset by był bardziej staranny
- Skróciłem czas wyświetlania się nazwy lokacji, tak aby nie powodowało ono laga
- Dodałem by przy wejściu do wnętrza lub jaskini odcień ekranu wracał do normalnego poziomu
- Edytowałem dialogi z przypadkowymi przechodniami w pierwszym mieście
- Zmieniłem tileset schodów tak aby można było na nie wchodzić, ale jednocześnie sobie trochę uprościłem robotę umieszczając je w ścianie (jak w
Ruby/Sapphire)
- Poprawiłem opisy lokacji w mapie, aby były bardziej poprawne, głównie interpunkcyjnie
- Zablokowałem używanie menu w urządzeniu PokeDev
- Dałem wyraźne grafiki przycisków w cyberświecie umożliwiających teleport na kolejne platformy zamiast jedynie płytek o innym niż zwykle kolorze
- Poprawiłem blokowanie fontanny i skał w prehistorii
- Usunąłem błąd polegający na tym że traciło się pokeballe kiedy próbowało się złapać pokemona, którego się już ma
- Dodałem by gracz tracił probówki używane w 1 Gymie po ich wylaniu na maszynę
Ponawiam pytanie o osoby testujące oraz chciałem się spytać czy w aktualizacjach, z racji z tego że to jest jedynie poprawianie już skończonego projektu, wystarczy taki opis słowny, czy oczekujecie jakichś screenów do przynajmniej części poprawek?
Chciałem też podziękować Mikołajowi Motakowi/Voomiemu - jednemu z trzech testerów, za to że najbardziej angażuje się w testy i doszedł najdalej z pośród osób testujących, a jednocześnie nadal jego uwagi są szczegółowe. :-)
Cóż. To by było chyba na tyle. Do następnego razu.
Odpisz
3.04.2019, 10:51,
#23
RE: [RPG Maker] Pokemon Uvopia Version
Cóż. Najwyższy czas na jakąś aktualizację. Czekam aż testerzy gry dojdą do trzeciej odznaki, a tymczasem poprawiam drobniejsze błędy, które wychwycili wcześniej.
Blokowanie:
[*]Poprawiłem blokowanie maszyny w elektrowni
[*]Poprawiłem blokowanie łóżka w drugim mieście
[*]Zmieniłem teleporty w cyberświecie, aby nie można było wchodzić na przestrzeń między platformami
Dialogi:
[*]Zedytowałem rozmowę z policjantem w domu "przechodnie" zamiast "przechodniowie"
[*]Edytowałem dialog z dziewczyną z kwiatami w pierwszym mieście
[*]Edytowałem "Proffesora" na Profesora w tabliczce przed laboratorium
[*]Zedytowałem dialog w podziemiach "wolę zdetonować to wszystko" zamiast wcześniejszego "wolę zdetonować ich"
[*]Zmieniłem Proffesora na Profesora w dialogu gracza z starterem
[*]Dodałem dialog pomocnika po tym jak już odblokowaliśmy zabezpieczenia
[*]W dialogu z Profesorem umieściłem "spotkajmy się w laboratorium", skoro on nas tam nie teleportuje
[*]Dodałem rozróżnienie płci w dialogu z Voltorbami
Przebieg gry:
[*]Zmieniłem, że można wyjść z domu nawet jeżeli się nie pogadało z mamą
[*]Zmieniłem tekst naukowca w laboratorium, aby mówił nam o tym że nie ma już starterów i że może jakiś zapas jest w podziemiach, po tym jak nie mogliśmy wyjść z miasta
[*]Edytowałem scenkę w laboratorium z Porygonem, aby gracz podchodził do Porygona
[*]Na sugestię jednego z testujących - Mikołaja, który proponował, żeby matka dawała nam przedmioty leczące jak przegraliśmy walkę z Voltorbami dałem coś innego, ale chyba też dobrego - sklep w laboratorium z przedmiotami w razie gdybyśmy przegrali z Voltorbem
Zmiany w mapach:

[*]Zedytowałem wnętrzne domu bohatera, aby schody nie były w jego środku, ale w prawym górnym rogu
[*]Udało mi się znaleźć jedno z drzew w Miasteczku początkowym, które to drzewo ma element drugiego na sobie w pierwszym mieście i usunąłem je
Inne kosmetyczne zmiany:
[*]Dodałem wiadomość do wstępu z profesorem, aby przed kliknięciem jej nie znikała instrukcja z przyciskami
[*]Wywaliłem wyrażenie "postać" w wyborze płci w intrze z profesorem
[*]Dodałem zaciemnienie ekranu w rozmowie z rywalem przed laboratorium po niej
[*]Przeniosłem wydarzenie laptopa w elektrowni z podłogi na laptopa
Cóż. To by było chyba na tyle. Chciałbym się spytać tych którzy grali w wersję niepoprawioną, jak oceniacie Intro przed grą, w sensie przed ekranem tytułowym? Czy należy je zmieniać? Bo z jednej strony bardzo się do niego przywiązałem, a z drugiej jeden z testerów właśnie mówi, że jest ono do wymiany. Jestem ciekaw waszego zdania.
Do następnego razu i cześć.
Odpisz
28.05.2019, 19:55,
#24
RE: [RPG Maker] Pokemon Uvopia Version
(3.04.2019, 10:51)Shadi napisał(a): Cóż. Najwyższy czas na jakąś aktualizację. Czekam aż testerzy gry dojdą do trzeciej odznaki, a tymczasem poprawiam drobniejsze błędy, które wychwycili wcześniej.
Blokowanie:
[*]Poprawiłem blokowanie maszyny w elektrowni
[*]Poprawiłem blokowanie łóżka w drugim mieście
[*]Zmieniłem teleporty w cyberświecie, aby nie można było wchodzić na przestrzeń między platformami
Dialogi:
[*]Zedytowałem rozmowę z policjantem w domu "przechodnie" zamiast "przechodniowie"
[*]Edytowałem dialog z dziewczyną z kwiatami w pierwszym mieście
[*]Edytowałem "Proffesora" na Profesora w tabliczce przed laboratorium
[*]Zedytowałem dialog w podziemiach "wolę zdetonować to wszystko" zamiast wcześniejszego "wolę zdetonować ich"
[*]Zmieniłem Proffesora na Profesora w dialogu gracza z starterem
[*]Dodałem dialog pomocnika po tym jak już odblokowaliśmy zabezpieczenia
[*]W dialogu z Profesorem umieściłem "spotkajmy się w laboratorium", skoro on nas tam nie teleportuje
[*]Dodałem rozróżnienie płci w dialogu z Voltorbami
Przebieg gry:
[*]Zmieniłem, że można wyjść z domu nawet jeżeli się nie pogadało z mamą
[*]Zmieniłem tekst naukowca w laboratorium, aby mówił nam o tym że nie ma już starterów i że może jakiś zapas jest w podziemiach, po tym jak nie mogliśmy wyjść z miasta
[*]Edytowałem scenkę w laboratorium z Porygonem, aby gracz podchodził do Porygona
[*]Na sugestię jednego z testujących - Mikołaja, który proponował, żeby matka dawała nam przedmioty leczące jak przegraliśmy walkę z Voltorbami dałem coś innego, ale chyba też dobrego - sklep w laboratorium z przedmiotami w razie gdybyśmy przegrali z Voltorbem
Zmiany w mapach:

[*]Zedytowałem wnętrzne domu bohatera, aby schody nie były w jego środku, ale w prawym górnym rogu
[*]Udało mi się znaleźć jedno z drzew w Miasteczku początkowym, które to drzewo ma element drugiego na sobie w pierwszym mieście i usunąłem je
Inne kosmetyczne zmiany:
[*]Dodałem wiadomość do wstępu z profesorem, aby przed kliknięciem jej nie znikała instrukcja z przyciskami
[*]Wywaliłem wyrażenie "postać" w wyborze płci w intrze z profesorem
[*]Dodałem zaciemnienie ekranu w rozmowie z rywalem przed laboratorium po niej
[*]Przeniosłem wydarzenie laptopa w elektrowni z podłogi na laptopa
Cóż. To by było chyba na tyle. Chciałbym się spytać tych którzy grali w wersję niepoprawioną, jak oceniacie Intro przed grą, w sensie przed ekranem tytułowym? Czy należy je zmieniać? Bo z jednej strony bardzo się do niego przywiązałem, a z drugiej jeden z testerów właśnie mówi, że jest ono do wymiany. Jestem ciekaw waszego zdania.
Do następnego razu i cześć.
Prawdę mówiąc samo intro nie było złe. Jednakże dobrze by było znaleźć złoty środek; coś co przekazywałoby to samo, lecz w nowy sposób.
PS: Średnio to pomocne, co?
Odpisz
29.05.2019, 17:20, (Ten post był ostatnio modyfikowany: 8.06.2019, 20:58 przez Redeis.)
#25
RE: [RPG Maker] Pokemon Uvopia Version
A i jeszcze jedno:
Końcówka intra wyglądała... nie najlepiej. Domyślam się, że w zamierzeniu miało być to płynne zbliżenie, jednak chyba nie do końca wyszło.
Odpisz
24.06.2019, 16:49,
#26
RE: [RPG Maker] Pokemon Uvopia Version
Jestem zaskoczony. Nie sądziłem, że ktoś skomentuje informacje odnośnie progresu prac.
Co do meritum, to być może pokombinuję, jak to upłynnić. Choć łatwo nie będzie, bo to nie jest Gif a obrazki PNG jeden po drugim następujące.
Tymczasem czas na dać jakiś znak życia i opisać jaki jest progres. Z racji ogromu rzeczy poprawionych wymienię tylko to, co najważniejsze:
Systemy
Usunięcie możliwości aktywowania się ewolucji w Boxie
Odjęcie jednego poziomu od zmiennej liczącej poziom pokemona przed depozytem, w celu tego aby oddanie pokemona do Boxa nam nie dodawało poziomów
Usunięcie konieczności restartu Boxa przez gracza po wykonaniu w nim jakiejś czynności – wprowadzenie automatycznego restartu po tym danych Boxa
Przeniesienie przycisku depozytu blisko boxa z depozytem
Dodanie komunikatu że jesteśmy w budynku/jaskini itd i nie możemy latać.
Danie wiadomości o tym że nie mamy żadnego z pokemonów, których Move Tutorzy mogą czegoś nauczyć.
Zmieniłem mechanizmy dzikich pokemonów w strefie Safari, by zmniejszyć nadmierną częstotliwość ich występowania - co jeden/dwa kroki już wyskakiwał kolejny
Zmiana systemu roweru aby po walce gracz miał grafikę rowerzysty i żeby nie mógł używać roweru w budynkach i jaskiniach
Zmiana systemu dzikich pokemonów w Cyberświecie, aby występowały rzadziej
Przesunięcie startu gracza w boxie bliżej przycisku wyjścia z niego
Przesunięcie teleportu w PokeDev blisko wyjścia z niego
Zmiana używanej grafiki pokemona w Contestach z grafiki w walce na overworld; zamiana pokemona gracza na innego przykładowego tamże kiedy są pokazywane ruchy, które gracz ma wykonać
Naprawa zablokowania lotu u pokemonów w czasie wyścigu na Torze Gassle utrzymywało się po zakończeniu wyścigu, przez co nie mogliśmy latać
Naprawa pokazywania trawiastego pola walki przy walkach z dzikimi pokemonami w wodzie i z trenerami tamże
Przebieg gry
Przesunięcie Persiana w cutscence w domu w Lesie Relips zamiast jego znikania
Zmieniłem dużą skrzynię w siedzibie team skyar na coś innego, by nie blokowała dostępu do reszty siedziby, uniemożliwiając przejście gry
Usunąłem możliwość wejścia do Miasteczka Iris bez przejścia przez turniej ze względu na fabułę - w turnieju poznawaliśmy Mewtwo (spoiler), który się pojawia w wydarzeniach w Miasteczku Iris - wsadziłem w tym celu kilka obiektów blokujących przejście.
Udało mi się poprawić ten błąd polegający na zacinaniu gry, po prostu jakimś cudem zdarzenie blokujące przejście dalej miało ustawiony losowy ruch
Zmieniłem mechanizmy turnieju na drodze 6 by w razie przegranej móc ponownie w nim uczestniczyć
Zamiast znikania listu od ojca bohatera po kilku sekundach dałem żeby znikał on tylko jeżeli naciśniemy spację
Jeżeli jesteśmy źli to policja, a nie Team Skyar blokuje nam przejście do Miasteczka Sounto
Dodanie uwag gracza na temat dziur w 4 gymie
!Naprawa teleportu do Miasta Volter - był on błędnie możliwy dopiero po aktywacji przełącznika, który aktywuje się po zdobyciu 7 odznaki
Dodanie wskazówki u jednego gruntsa (jeżeli jesteśmy dobrzy) - że w koszu może, ale nie musi (jest to losowe) się znajdować pilot do posągu Persiana, który otwiera bramę do innej części budynku oraz zmiana momentu losowania przedmiotu do kosza z zdarzenia schodów na zdarzenie kosza.
Danie (jeżeli jesteśmy dobrzy) Uramusowi nieśmiertelności pokemonów, żeby był niepokonywalny, bo dalszy ciąg eventu z nim jest tylko jeżeli przegramy, a jeżeli wygramy to nic nie ma (zakładałem że mamy przegrać tym razem) i w związku z tym, jako że ta scenka jest na auto start, to ona powtarzałaby się (przed poprawką) w nieskończoność.
Możliwość ominięcia rozmowy z MaTe i cutscenki ze wspomnieniami z nim na Wyspie Heneta w jego willi, jeżeli się stanie na niewłaściwej kratce - naprawa tego
Dodanie podpowiedzi dla gracza - MaTe mówi o rozmieszczeniu mebli w Willi Heneta również po cutscence z nim, aby w razie zapomnienia przez gracza mógł on to przejść i nie doświadczył sporej frustracji.
Wygląd map
Ograniczenie tła i filtrów w lesie Relips
Usunięcie ekstremalnej jasności w 3 gymie
Edycja mapy 3 gymu – schody są dopiero jeżeli naciśniemy przycisk, delikatna zmiana układu – trzeba wszystkich trenerów obejść by dojść do liderki, zmiana blokowania mostków w powietrzu tak że nie można iść tylko zgodnie lub przeciwnie z ich kierunkiem, nie można zejść z nich w bok
Usunięcie niepotrzebnego tilesetu laptopa w sklepie w Granii na jednym z kwiatków
Danie dojścia do Prezesa na ostatnim piętrze Instytutu Pokemon
Poprawa blokowania
Zablokowanie stołów w wnętrzach w Granii
Zablokowanie ukośnych elementów ścian w wieżowcu w Hount
Dialogi
Dodanie dialogów strażnikom na Drodze 4
Dodanie dialogów widzom turnieju na Drodze 6
Zmiana stylu wielu dialogów u głównego bohatera na mniej infantylny
Zmiana stylu wielu dialogów u głównego bohatera z adminami Team Skyar na mniej agresywny
Zmiana pisowni Proffesor na Profesor w wielu dialogach
Zmiana "ponóc" na "ponoć" w wielu dialogach
Poprawa dialogów, w których nie było rozróżnienia płci bohatera
Poprawa dialogów, w których nazwy lokacji były anglojęzyczne "Town"/"City" zamiast Miasteczko/Miasto
Inne zmiany
Dodanie Boxa w Trick House
Usunięcie eventów na schodach przy lesie z cutscenką z Cheryl, które zacinały grę
Ostatnimi czasy i ja, z racji wakacji, włączyłem się w testy. Pozostali testerzy posiadają odpowiednio 4 i 2 odznaki. Mam nadzieję, że uda się skończyć wersję poprawioną jak nie do końca wakacji, to maksymalnie do końca roku. A jak będzie to się okażę.
Odpisz
1.07.2019, 15:40,
#27
RE: [RPG Maker] Pokemon Uvopia Version
Co ja widzę! Shadi robi remake'a Tongue
Jako tester pierwszej wersji bardzo Wam kibicuję!

Odpisz
 Cherish Balle podarowali: Shadi
3.07.2019, 13:23,
#28
RE: [RPG Maker] Pokemon Uvopia Version
Nie wiem czy można to nazwać remakiem, bo jest to edycja oryginalnej gry, a nie tworzenie jej od podstaw. Poza tym styl graficzny pozostaje ten sam i do dyspozycji są nadal tylko pokemony z pierwszych czterech generacji, ale tak jak napisałem chciałem po latach jak zagrałem w tę grę wrzucić ją na portal Twierdza RPG Makera i dać do recenzji, żeby nie przepadła w odmętach internetu i była dostępna ciągle do pobrania na znanym portalu, ale żeby się nie skompromitować ogromem błędów i niedopracowanych rzeczy w wersji oryginalnej, postanowiłem wydać wersję poprawioną. Z drugiej strony nie chciałem mieć poczucia, że zmarnowałem kilka lat czasu tylko po to, by stworzyć coś, w co nie da się grać. Żeby więc sobie z tym poradzić, postanowiłem wydać wersję poprawioną. Ale to nie jest remake.
Mam nadzieję, że wszystko już jasne.
Odpisz
 Cherish Balle podarowali: Conquest
20.07.2019, 13:20,
#29
RE: [RPG Maker] Pokemon Uvopia Version
Witajcie. Po tym jak kilka dni temu dostałem od testera kolejne uwagi, do 5 odznaki w grze, czyli nieco ponad połowy gry, wprowadziłem niezbędne poprawki i tak ponieważ było cicho ostatnimi czasy, to wrzucam kolejną listę. Wink Żadnych nowych lokacji, wydarzeń, funkcjonalności nie dodałem, nie widzę więc powodu, by wrzucać jakieś screeny.
Zmiany systemowe:
Naprawa systemu BOXa by resetował się za każdym wejściem do PC
Zmiana systemu łapania pokemonów tak, aby gdy złapiemy jakiegoś pokemona, a nie mamy miejsca w drużynie, odsyłał go do boxa
Poprawa lotu, aby poprawnie informował nas o rodzaju lokacji z powodu której nie możemy latać i rozróżniał kilka takich lokacji
Naprawa dzikich pokemonów w Lesie Relips
Naprawa błędów uniemożliwiających przejście gry:
Naprawa ścieżki chodzenia gracza, który wybrał złą opcję w siedzibie TS na ostatnim piętrze, tak aby nie wchodził w ścianę
Zmiany w przebiegu gry:
Ograniczenie liczby Spinaraków w wieży spinaraków na Drodze przed Miastem Volter do 10 (o połowę)
Sprawienie że Dantel i Ariados są od razu widoczni, by nikt nie ominął scenki z nimi w wieży spinaraków
Zostawienie części gruntsów w siedzibie Team Skyar w Hount dla gracza który wybrał zło + dodanie im dialogu w złej wersji (np.: że jesteśmy ich zdaniem szpiegami, konkurentami u łask Uramusa itp.)
Dodanie żeby admin Team skyar i Prezes Cuir w Ratuszu - z którymi event jest adresowany do dobrego gracza - nie byli widoczni, jeżeli jesteśmy źli
Zmiany w kształcie dialogów
Dodanie dialogu z policjantem, zlecającym nam pójście do wieży Spinaraków zamiast pustej gromadki policjantów blokującej nam drogę.
Usunięcie monologu moralizatorskiego i usunięcie przyznania się do zła w dialogu z Dantelem w wieży Spinaraków.
Naprawa błędów w dialogach
Naprawienie ponóc w tekście nauczycielki w Volter i dodanie tam tekstu o dialogu z Sounto z Cravem
Naprawienie ponóc w tekście blond żonglera w Volter
Naprawienie mógłbyś u trzeciego naukowca na wejściu do siedziby TS nawet jeżeli jesteśmy kobietą
Naprawa braku rozróżnienia płci w dialogu z Uramusem w Volter jeżeli jesteśmy źli
Zmiany uczłowieczające grę:
Dodanie aby członek Team Skyar, który nam mówi o kartach dostępu jeżeli jesteśmy źli, zniknął i pojawił się mniej więcej tam gdzie te karty dostępu są, powiedział nam żeby ich szukać wśród skrzyń i zniknął po ich odnalezieniu ich i podziękowaniu mu.
Dodanie możliwości sprawdzenia ile mamy pkt w hali wyścigowej w Mieście Volter
Wsadzenie Spinaraka zamiast Ekansa w Strefie Safari, byśmy mogli go gdzieś indziej oprócz Wieży Spinaraków złapać.
Danie ciemniejszego tła walki w wieży spinaraków, by cokolwiek tam było widać w walce
Cóż. Trochę mnie szokuje to, jak ta gra jest zabugowana, a jak dużo wysiłku w nią na początku tej dekady włożyłem i jaki czas ją tworzyłem (3 lata z kawałkiem). Ale cóż, zdarza się. Miejmy nadzieję że wersja poprawiona będzie wystarczająco grywalna.. To tyle.
Odpisz
12.08.2019, 14:30,
#30
RE: [RPG Maker] Pokemon Uvopia Version
Jestem trochę dalej, jak na półmetku prac poprawczych w grze. Chciałbym się wobec tego spytać, czy z racji zamieszczania jedynie suchych informacji o zmianach, byłoby zainteresowanie grą z dotychczasowymi poprawkami włącznie czy raczej wolicie poczekać do opublikowania pełnej wersji po zakończeniu wszystkich zmian?
Pytam z jednej strony bo co jakiś czas mam myśli żeby to porzucić, nie będę mówił z jakiego powodu, a szkoda byłoby mojej pracy, żeby nikt tego nie zobaczył. Znaczy jak na razie stawiam temu stanowczy opór, ale jest we mnie lęk, że kiedyś zabraknie mi silnej woli, wyrzucę te pliki w diabły i zmarnuję ponad pół roku. Z drugiej zaś pytam po prostu z tego powodu, że suche informacje tekstowe co poprawiłem, to może być dla was trochę za mało i możecie być nimi znużeni.
Poza tym, chciałem powiedzieć że zmieniam tytuł gry, spolszczam go, z racji na to że i tak większość elementów gry jest po polsku (nazwy lokacji, ataków, przedmiotów itd.) Teraz będzie on brzmiał "Pokemon: Wersja Utopijna". W związku z tym chciałbym prosić o zmianę nazwy tematu. Na potrzeby nowej nazwy Yoroiookami, dla którego wielkie brawa za to, zrobił dla mnie na moje zamówienie nowy ekran tytułowy dla gry. Oto i on: https://i.imgur.com/qceIwJi.png
To by było na tyle. Do następnego razu.
Odpisz
 Cherish Balle podarowali: Conquest


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości