Facebook
Reklama Let's GO Pikachu i Eevee



[RPG Maker] Pokemon Uvopia Version
29.08.2013, 11:13
Post: #16
RE: [RPG Maker] Pokemon Uvopia Version
Gra jest naprawdę wspaniała. Good Job!

[Obrazek: 155.gif] Nakarm!


BAJ NATX
Ukryta wiadomość (Kliknij, aby wyświetlić)
BAJ NATX ONCE AGAIN!!!
Ukryta wiadomość (Kliknij, aby wyświetlić)
[Obrazek: tumblr_mv9xqyRIUJ1sn5axuo1_500.png]
NEVER TOO MUCH NATX
Odpisz
15.09.2013, 16:50
Post: #17
RE: [RPG Maker] Pokemon Uvopia Version
Witajcie. Zwlekałem z tym, ponieważ czekałem na pojawienie się większej ilości komentarzy z wyłapanymi błędami itp, ale teraz zaaktualizowałem pełną wersję gry. Poprawiłem w niej trzy błędy znalezione przez Bidulka, które mogły prawie uniemożliwić przejście Cyberświata.
Nowe linki:
Multiupload: http://www.multiupload.nl/X6R8W85E6S
Dropbox: https://dl.dropboxusercontent.com/u/1067...ersion.rar

[Obrazek: h8YQHOY.png]
Odpisz
8.12.2013, 6:34
Post: #18
RE: [RPG Maker] Pokemon Uvopia Version
Mam pytanie, czy jest jakiś sposób na odpalenie tej gry na Linux'e?
Odpisz
8.12.2013, 11:00
Post: #19
RE: [RPG Maker] Pokemon Uvopia Version
Adammac niegdyś na PoPlu zamieścił poradnik dotyczący instalacji rpg makera na linuxie i uruchamiania gier na niego stworzonych. Chyba wymagało to użycia WINE. Więcej szczegółów nie pamiętam. A skoro już temat został odświeżony to wspomnę o tym że startuje z grą tutaj: http://www.gospodarma.glt.pl/ w konkursie Golden Forki (jako że to był mój największy i być może ostatni twór rpg makerowy) i jeżeli spodobała się komuś gra i dysponuje kontem na tamtym forum, to zachęcam pod koniec grudnia do głosowania na Uvopię.

[Obrazek: h8YQHOY.png]
Odpisz
30.01.2019, 19:52 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 30.01.2019 19:53 przez Shadi.)
Post: #20
RE: [RPG Maker] Pokemon Uvopia Version
Witajcie.
Miałem ochotę po tym jak umarł ktoś, kto po prawie półrocznym przestoju zachęcił mnie do powrotu do tworzenia gry, na wskutek nostalgii pograć sobie w nią ponownie. I niestety, gra okazała się dla mnie samego trudno grywalna. Ponieważ było mi szkoda mojego dorobku oraz po prostu chciałem stosunkowo z przyjemnością sobie pograć, zdecydowałem się, że po latach wydam edycję poprawioną. Będzie się ona koncentrowała głównie na naprawianiu błędów utrudniających lub uniemożliwiających jej przejście. Znajdą się jednak w tym też co ważniejsze mniejsze poprawki. W tym celu potrzebuję zespołu testującego, wyłapującego błędy. Mam już trzy osoby w takim zespole wyłonione spośród ludzi, z którymi współpracowałem w tworzeniu tej gry. Brakuje mi jeszcze jednej. Tutaj oraz w prywatnych wiadomościach jest miejsce na wasze zgłoszenia, jeżeli byłby kto zainteresowany. Zasadniczym wymogiem jest czas oraz styczność z grami pokemon tworzonymi w rpg makerze.
Wersję poprawioną mam zamiar zgłosić do recenzji na portal Twierdza RPG Makera, gdzie miejmy nadzieję nie zginie.

[Obrazek: h8YQHOY.png]
Odpisz
 Cherish Balle podarowali: Vic
3.03.2019, 13:08
Post: #21
RE: [RPG Maker] Pokemon Uvopia Version
Cóż. Uznałem że należałoby zamieścić jakąś informację co do postępu prac i tak:
- Zmieniłem delikatnie początek gry by był mniej frustrujący dla przeciętnego gracza
- Delikatnie poprawiłem Intro gry, dając przejścia między slajdami i usuwając wiadomość w jego trakcie
- Zedytowałem wstęp z regionalnym profesorem
- Poprawiłem blokowanie tilesetów w wnętrzach pierwszego miasta
- Zedytowałem lekko dialogi w pierwszym mieście zarówno pod względem ich poprawności, jak i logiczności
- Zedytowałem zagadkę z znalezieniem podziemi laboratorium, by była bardziej przystępna
- Zedytowałem Tileset Cyberświata by bardziej pasował do pozostałej grafiki
- Zedytowałem walki z legendarnymi pokemonami, aby w razie ich złapania, a nie pokonania te pokemony również znikały, a nie były nadal na mapie
- Dodałem blokowanie menu rpg makerowego kiedy jest się w boxie
- Znalazłem dwa istotne błędy, które mogłyby namieszać (chodzi o to że w jednym evencie przeznaczonym tylko dla dobrego gracza nie umieściłem w warunkach startu przełącznika, że jest się dobrym oraz o to, że w lidze Pokemon po przegranej walce nie resetowały się walki tzn - wchodziłeś na stadion i byłeś od razu tam gdzie poprzednio przegrałeś - i to zmieniłem)
Nie wiem kiedy uda mi się zakończyć poprawki. Miejmy nadzieję że nie zajmie mi to pół roku, czy roku, gdyż mam sporo ważniejszych rzeczy od tego. W każdym razie obecne tempo jest takie sobie, plusem zaś jest szczegółowość testów. Przy okazji - ponawiam pytanie, czy byłby ktoś chętny jeszcze na testowanie, gdyż jeden z testerów zrezygnował, zatem przydał by się ktoś nowy zamiast niego. To chyba tyle. Do usłyszenia ponownie.

[Obrazek: h8YQHOY.png]
Odpisz
10.03.2019, 14:29
Post: #22
RE: [RPG Maker] Pokemon Uvopia Version
Cóż, zmieniłem system pracy nad grą na inny, tak aby we wszystkich możliwych wolnych chwilach się nią zajmować, ale chyba padnę z przemęczenia z jego powodu :| , więc raczej z niego zrezygnuje. Tymczasem czas na kolejną małą aktualkę, dużo szybciej niż ostatnio, właśnie ze względu na to. :-)
- Zmieniłem box gdzie przechowuje się pokemony aby był mniejszy i bardziej przystępny
- Zedytowałem również jego tileset by był bardziej staranny
- Skróciłem czas wyświetlania się nazwy lokacji, tak aby nie powodowało ono laga
- Dodałem by przy wejściu do wnętrza lub jaskini odcień ekranu wracał do normalnego poziomu
- Edytowałem dialogi z przypadkowymi przechodniami w pierwszym mieście
- Zmieniłem tileset schodów tak aby można było na nie wchodzić, ale jednocześnie sobie trochę uprościłem robotę umieszczając je w ścianie (jak w
Ruby/Sapphire)
- Poprawiłem opisy lokacji w mapie, aby były bardziej poprawne, głównie interpunkcyjnie
- Zablokowałem używanie menu w urządzeniu PokeDev
- Dałem wyraźne grafiki przycisków w cyberświecie umożliwiających teleport na kolejne platformy zamiast jedynie płytek o innym niż zwykle kolorze
- Poprawiłem blokowanie fontanny i skał w prehistorii
- Usunąłem błąd polegający na tym że traciło się pokeballe kiedy próbowało się złapać pokemona, którego się już ma
- Dodałem by gracz tracił probówki używane w 1 Gymie po ich wylaniu na maszynę
Ponawiam pytanie o osoby testujące oraz chciałem się spytać czy w aktualizacjach, z racji z tego że to jest jedynie poprawianie już skończonego projektu, wystarczy taki opis słowny, czy oczekujecie jakichś screenów do przynajmniej części poprawek?
Chciałem też podziękować Mikołajowi Motakowi/Voomiemu - jednemu z trzech testerów, za to że najbardziej angażuje się w testy i doszedł najdalej z pośród osób testujących, a jednocześnie nadal jego uwagi są szczegółowe. :-)
Cóż. To by było chyba na tyle. Do następnego razu.

[Obrazek: h8YQHOY.png]
Odpisz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości