Facebook
Odwiedź stronę dystrybutoraReklama Sun i Moon



Nasze Shiny Poki w X/Y
13.10.2013, 15:55
Post: #31
RE: Shiny Poki w X/Y
Widziałem Shiny Remoraida Big Grin nie złapałem...ukatrupiłem

[Obrazek: 119vss8.jpg]
Odpisz
15.10.2013, 18:39
Post: #32
RE: Shiny Poki w X/Y
niezłapany, to tak jakby go w ogóle nie było, ziom.
Odpisz
15.10.2013, 19:21
Post: #33
RE: Shiny Poki w X/Y
Wczoraj złapałam shiny Woobata w Reflection Cave. Smile
Odpisz
15.10.2013, 20:00
Post: #34
RE: Shiny Poki w X/Y
Przez Wonder Trade zdobyłem shiny Combee O_o Co Prawda Male wiec w sumei bezużyteczny, ale shiny to shiny ^^ Ciekawe czy ktos celowo czy przez przypadek go zaoferowal

FC:
0018 0068 3444
Odpisz
15.10.2013, 20:30
Post: #35
RE: Shiny Poki w X/Y
złapałem shiny Goldeen Big Grin

Jetem prohacker!

[Obrazek: hGeAFkm.gif]
Mój ulubiony...
TEAM [Obrazek: TR.gif]
Odpisz
16.10.2013, 23:13
Post: #36
RE: Shiny Poki w X/Y
Ja mogę się pochwalić Shiny Dwebblem złapanym w Friend Safari (więc nie tylko shiny, ale z ukrytą naturą i świetnymi IV)

Odpisz
18.10.2013, 9:32
Post: #37
RE: Shiny Poki w X/Y
Jedni nie potrafią znaleźć ani jednego shiny, inni spotykają aż 2 naraz…
[Obrazek: tumblr_mur24wn9or1qgzod4o1_1280.jpg]

[Obrazek: tumblr_mrjezzP1V81rwnp75o1_500.gif]
Odpisz
 Cherish Balle podarowali: Nilson, jakubd, ktosieczek
18.10.2013, 10:59
Post: #38
RE: Shiny Poki w X/Y
Z tego co mi wiadomo, hordy zwiększają szansę na pojawienie się shiny poka Tongue

Odpisz
18.10.2013, 13:39
Post: #39
RE: Shiny Poki w X/Y
Widzę, że shiny poki Wam się sypią XD
Ja gram w poki od ok. 13 lat i ani razu nie znalazłam shiny. Za to mój mąż wziął konsole do ręki i po 20 minutach w "Szafirze" złapał shiny shroomish'a :'D
Odpisz
 Cherish Balle podarowali: ktosieczek
18.10.2013, 15:21 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 18.10.2013 17:08 przez Makion.)
Post: #40
RE: Shiny Poki w X/Y
Poraz pierwszy moje zetknęcie z shiny pokemonem to Weedle ze starych silverów, więc sporo czasu temu, kiedy jeszcze byłem dzieciakiem i nie miałem pojęcia o shiny, ale z tego co pamiętam to go złapałem.
Co do shiny z X, to trafiła mi się Flabebe i to w pierwszy dzień rozgrywki i chyba dzięki temu, że raz trafiła mi się Flabebe z białym kwiatem. Niestety nie złapałem jej i chciałem naprawić swój błąd i po około godziny błądzenia w kwiatach na route 3 trafiła mi się shiny, nie żałuję, ponieważ Florges jest integralną siłą w moim teamie.
Odpisz
18.10.2013, 22:26 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 18.10.2013 23:42 przez zukori.)
Post: #41
RE: Shiny Poki w X/Y
[Obrazek: tumblr_muvrx7W7sN1rv4qvgo1_1280.jpg]
[Obrazek: tumblr_muvrx7W7sN1rv4qvgo2_1280.jpg]
[Obrazek: tumblr_muvrx7W7sN1rv4qvgo3_1280.jpg]
ponad 30 jaj poszło XD

"A lawyer is someone who smiles no matter how bad it gets"
Odpisz
 Cherish Balle podarowali: Nilson, Aglet
18.10.2013, 23:31
Post: #42
RE: Shiny Poki w X/Y
#zazdrowopór

3DS FRIEND CODE: 5086-1738-5699
B/W FRIEND CODE: 4857 - 2241 - 8088
B2/W2 FRIEND CODE: 1550 - 7254 - 7164
Odpisz
18.10.2013, 23:35
Post: #43
RE: Shiny Poki w X/Y
Miałem na tyle szczęścia, że zbreedowany Chespin za drugim razem był shiny. Aż mnie zadziwia, ponieważ w żadnej grze nie miałem aż tyle shiny poków, co w krótkim czasie w X-ach.
Odpisz
18.10.2013, 23:44
Post: #44
RE: Shiny Poki w X/Y
Weźcie no XDD ja to chyba na prawdę mam pecha. Cały czas spędzam w trawie, jestem już dawno po lidze, a jeszcze ani jednego shiny poka nie spotkałem. Próbowałem nawet Masudą zrobić sobie shiny Eevee'go, a jedyne co mi wyszło to armia Eevee'ch zajmująca dwie strony boxu >.>. Chciałem je wszystkie wysłać na wonder trade, ale mi cierpliwości nie starczyło i większość wypuściłem XD.
Odpisz
19.10.2013, 0:18
Post: #45
RE: Shiny Poki w X/Y
Jaki shiny Vulpix jest śliczny na tym modelu 3D. Na sprite'ach nie było takiego efektu. Jak na niego patrzę to też zazdroszczę.

W tej generacji musieli zwiększyć prawdopodobieństwo spotkania shiny, za dużo widzę chwalenia się nimi co rusz, a i tak prawie nie wchodzę w pokemonowe otchłanie internetu póki nie przejdę (tak, wciąż jestem przed ligą, chociażby dlatego, bo trenuję więcej Poków niż 6).

Ja jeszcze takiego szczęścia nie miałam, by jakiegokolwiek spotkać w X/Y, ale w Black2 miałam dziwny przypadek, że spotkałam dwa shiny Basculiny w tym samym miejscu (Route 20 podczas treningu EV na Speeda), ale w różnych dniach.

Odpisz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości