Wystąpiły następujące problemy:
Warning [2] file_put_contents(): Only 0 of 24765 bytes written, possibly out of free disk space - Line: 6648 - File: inc/functions.php PHP 7.3.16 (Linux)
File Line Function
[PHP]   errorHandler->error
/inc/functions.php 6648 file_put_contents
/inc/init.php 175 rebuild_settings
/global.php 20 require_once
/showthread.php 28 require_once





Facebook Twitter
Kalendarium

Gry Sword i Shield
Polska premiera: 15.11.2019 (za WYDANO! dni)

Sword i Shield promo



[Poradnik] Sinnoh Underground
23.08.2010, 21:26, (Ten post był ostatnio modyfikowany: 24.08.2010, 10:18 przez Cynd Ninja.)
#1
Information  [Poradnik] Sinnoh Underground
1. Co to Sinnoh Underground?

Pod całym Sinnoh jest umiejscowiona wielka kopalnia-podziemie, każdy może do niej zejść i kopać, lub założyć bazę.

Oto mapa Underground:
[Obrazek: mapnme.png]

Czarne kółka z cyframi to wejścia. Otóż zależnie skąd wejdziemy do podziemi znajdziemy się w odpowiednim miejscu. Podziemia Sinnoh są podzielone i do niektórych obszarów można się dostać tylko

z określonych miejsc. Legenda to:
1. Twinleaf Town
2. Sandgem Town
3. Jubilife City
4. Oreburgh City
5. Floaroma Town
6. Eterna City
7. Hearthome City
8. Solaceon Town
9. Veilstone City
10. Pastoria City
11. Celestic Town
12. Canalave City
13. Iron Island
14. Sunyshore City
15. Snowpoint City
16. Pokemon League
17. Fight Area
18. Survival Area
19. Resort Area
20. Fullmoon Island
21. Route 221 (Pal Park)

Resztę mapki wyjaśnię później

Po wejściu do podziemia są w nim wszystkie osoby grające w DPP w twoim otoczeniu (również będące w podziemiu oczywiście).

2. Pierwsze zadanie: Zejść do podziemia.

Aby opuścić Eterna City po zdobyciu odznaki musimy zdobyć przedmiot o nazwie [Obrazek: explorerkit.png]Explorer Kit, który dostajemy od dziadka, w domku obok

PokeCenter. Mało ludzi zwraca na to uwagę, ale wyznacza on nam zadanie: Zejść do podziemi.
Więc tak:
- Wciskami menu Start/X
- Wybieramy Bag
- Wybieramy KeyItems
- Wybieramy z listy [Obrazek: explorerkit.png]Explorer Kit i wybieramy Use
Gra poprosi o zapisanie - klikamy 2x yes, zapisujemy grę. Po zapisaniu spadamy w dół do podziemia. Kiedy schodzimy do podziemi 1szy raz Pojawia się lider sali Oreburgh i wita na w podziemiach Sinnoh.

3. Drugie zadanie: Wykopać sferę.

Gdy wracamy do dziadka to każe on nam wykopać sferę. Więc przechodzimy do kolejnego punktu:
W podziemiach nie bez powodu twoja postać jest na ekranie dotykowym. Otóż działa to jak Drowsing Machine w Poketch'u. Na górnej mapie, gdy przemieszczasz się pojawiają się złote gwiazdki. idź w miejsce,

gdzie one są.
[Obrazek: mapkmw.jpg]
Czerwona kropka oznacza Ciebie.
Gdy stoisz w miejscu gdzie migają na mapce gwiazdki, kliknij na dolny ekran. Na ścianach i podłodze pojawią się gwiazdki.
[Obrazek: digging1.jpg]
a) Gwiazdki na podłodze mogą oznaczać pułapki (patrz rozdz. 7) lub zakopane sfery (patrz rozdz. 4)
b) W miejscach na ścianach możesz kopać. Klkasz na ścianę, klikasz "yes" i pojawia się ekran kopania.

[Obrazek: digging4.jpg]

Na górze jest pasek z rowem tektonicznym, gdy rów dojdzie do lewej jaskinia się zawali i uniemożliwi kopanie.
Uwaga: Przedmioty muszą być całkowicie wykopane i charakterystycznie "błysnąć", w innym wypadku po zawaleniu się skały, nie zostaną zabrane.
Skały:
Poziomy główne są 3:
[Obrazek: 10f954z.jpg][Obrazek: iyj7lj.jpg][Obrazek: 2pquckk.jpg]

Mamy w menu do wyboru młotek i kilof, Młotek rozbija więcej skał ale przyśpiesza walenie się jaskini

Proces Rozbijania - pojawiają się kolejne etapy co 0,5 poziomu:
[Obrazek: 10f954z.jpg]>[]>[Obrazek: iyj7lj.jpg]>[Obrazek: 14y7mtk.jpg]>[Obrazek: 2pquckk.jpg]>[Obrazek: vxhxzs.jpg]>[Obrazek: 2hycx6v.jpg]

Czasem na najniższym poziomie znajdują się kawałki metalu. Jeżeli w nie uderzymy otrzymamy dwukrotność zniszczenia ściany

Młotek:
[x][X][x]
[X][X][X]
[x][X][x]

Kilof:
[.][x][.]
[x][X][x]
[.][x][.]

X - rozbity zostaje 1 poziom
x - rozbite zostaje 0,5 poziomu
. - nic nie zostaje rozbite

Sfery:
Sfery to rodzaj kamieni szlachetnych, w D/P występuje ich 5 rodzajów:

Cytat:[Obrazek: redsphere.png][Obrazek: redspheresmall.png]
Nazwa: Red Sphere
Rzadkość Pre-National: Pospolity/Pospolity/Pospolity
Rzadkość Post-National: Pospolity/Pospolity/Pospolity
Znaczenie: Odnosi się zapewnie do gier Red i Ruby

Cytat:[Obrazek: bluesphere.png][Obrazek: bluespheresmall.png]
Nazwa: Blue Sphere
Rzadkość Pre-National: Pospolity/Pospolity/Pospolity
Rzadkość Post-National: Pospolity/Pospolity/Pospolity
Znaczenie: Odnosi się zapewnie do gier Blue i Sapphire

Cytat:[Obrazek: greensphere.png][Obrazek: greenspheresmall.png]
Nazwa: Green Sphere
Rzadkość Pre-National: Pospolity/Pospolity/Pospolity
Rzadkość Post-National: Pospolity/Pospolity/Pospolity
Znaczenie: Odnosi się zapewnie do gier Green i Emerald

Cytat:[Obrazek: prismsphere.png][Obrazek: prismspheresmall.png]
Nazwa: Prism Sphere
Rzadkość Pre-National: Niepospolity/Niepospolity/Niepospolity
Rzadkość Post-National: Niepospolity/Niepospolity/Niepospolity
Znaczenie: Odnosi sie do wersji Diamond

Cytat:[Obrazek: palesphere.png][Obrazek: palespheresmall.png]
Nazwa: Pale Sphere
Rzadkość Pre-National: Niepospolity/Niepospolity/Niepospolity
Rzadkość Post-National: Niepospolity/Niepospolity/Niepospolity
Znaczenie: Odnosi sie do wersji Pearl

Sfery o rozmiarach 1-10 są wyświetlane w małej wersji, a te 11-21 w wersji dużej. Sfery o rozmiarze >21 nie występują przy normalnym kopaniu.

4. Trzecie zadanie: Zakopać sferę

Sfery możesz zakopać: Stanąć przed kawałkiem ziemi wybrać z plecaka sferę i wybrać 'bury'. Wtedy przed tobą w ziemi jest zakopana sfera. Będzie ona rosła wraz z upływem czasu. Możesz też zakopać w tym

miejscu inna sferę tego samego rodzaju. Sfery te połączą się w jedną większą, która będzie trochę mniejsza niż suma wielkości tych 2. De Facto będzie to wyglądało tak:
Rozmiar sfery zakopanej
Dodane Sfery 1-4 dodają +1 do rozmiaru
Dodane Sfery 5-9 dodają +2 do rozmiaru
Dodane Sfery 10-14 dodają +3 do rozmiaru
Dodane Sfery 15-19 dodają +4 do rozmiaru
Dodane Sfery 20-24 dodają +5 do rozmiaru
Dodane Sfery 25-29 dodają +6 do rozmiaru
Dodane Sfery 30-34 dodają +7 do rozmiaru
Dodane Sfery >34 dodają +10 do rozmiaru

Możesz zakopać kilka małych sfer w jakimś miejscu. Pograć i po paru tygodniach/miesiącach wykopac sfery, które zwiększyły się do ogromnych rozmiarów (max. 99)

CIEKAWOSTKA: Jeżeli zakopiesz dużo sfer w jednym miejscu i wyrosną one do rozmiaru 99, to dookoła zacznie się pojawiać mnóstwo 'kopalnych' ścian, przy bardzo dużej ilości zakopanych 'wymaksowanych'

sfer, całe ściany będą błyszczeć, a w jednym fragmencie będzie mozna kopać nawet wiecej niż jeden raz.


5.CO MOŻNA WYKOPAĆ W PODZIEMIU?


W Start/X menu w podziemiu jest zakładka Treasures, tam chowane są przedmioty zdobyte poprzez kopanie, które można wysłać na powierzchnię do swojego plecaka przy pomocy opcji "Put in Bag"

Wzór:
Cytat:[Obrazek przy kopaniu]
Nazwa: [Nazwa Przedmiotu]
Ikonka: [Obrazek z bag]
Rzadkość Pre-National: Rzadkość przedmiotu w Diamond/Pearl/Platinum Przed zdobyciem National Dexa
Rzadkość Post-National: Rzadkość przedmiotu w Diamond/Pearl/Platinum Po zdobyciu National Dexa
Opis: Domyśl się Tongue

Skamieliny:

Można z nich sklonować pokemony w muzeum w Oreburgh (Po prawej u góry):
[Obrazek: 290px-Oreburgh_City_Cadellin.png]

Cytat:[Obrazek: armorfossil.png]
Nazwa: Armor Fossil
Ikonka: [Obrazek: armorfossil.png]
Rzadkość Pre-National: -/Rzadki/Rzadki*
Rzadkość Post-National: -/Niepospolity/Niepospolity*
Opis: Można z niej sklonować Pokemona [Obrazek: 410z.gif]Shieldon

Cytat:[Obrazek: skullfossil.png]
Nazwa: Skull Fossil
Ikonka: [Obrazek: skullfossil.png]
Rzadkość Pre-National: Rzadki/-/Rzadki*
Rzadkość Post-National: Niepospolity/-/Niepospolity*
Opis: Można z niej sklonować Pokemona [Obrazek: 408.gif]Cranidos

*W Platinum Armor Fossil pojawia sie tylko jak twoje Trainer ID jest parzyste, a Skull Fossil jeżeli jest nieparzyste.

Cytat:[Obrazek: clawfossilm.png]
Nazwa: Claw Fossil
Ikonka: [Obrazek: clawfossil.png]
Rzadkość Pre-National: -/-/-
Rzadkość Post-National: Niepospolity/Bardzo Rzadki/Rzadki
Opis: Można z niej sklonować Pokemona [Obrazek: 347q.gif]Anorith

Cytat:[Obrazek: rootfossilf.png]
Nazwa: Root Fossil
Ikonka: [Obrazek: rootfossil.png]
Rzadkość Pre-National: -/-/-
Rzadkość Post-National: Bardzo Rzadki/Niepospolity/Rzadki
Opis: Można z niej sklonować pokemona [Obrazek: 345avb.gif]Lileep

Cytat:[Obrazek: domefossil.png]
Nazwa: Dome Fossil
Ikonka: [Obrazek: domefossil.png]
Rzadkość Pre-National: -/-/-
Rzadkość Post-National: Bardzo Rzadki/Niepospolity/Rzadki
Opis: Można z niej sklonować Pokemona [Obrazek: 140h.gif]Kabuto

Cytat:[Obrazek: helixfossil.png]
Nazwa: Helix Fossil
Ikonka: [Obrazek: helixfossil.png]
Rzadkość Pre-National: -/-/-
Rzadkość Post-National: Niepospolity/Bardzo Rzadki/Rzadki
Opis: Można z niej sklonować Pokemona [Obrazek: 138c.gif]Omanyte

Cytat:[Obrazek: oldamber.png]
Nazwa: Old Amber
Ikonka: [Obrazek: oldamber.png]
Rzadkość Pre-National: -/-/-
Rzadkość Post-National: Rzadki/Rzadki/Rzadki
Opis: Można z niego sklonować Pokemona [Obrazek: 142o.gif]Aerodactyl

Plate'y (ang. płyty)

Wzmacniają siłe ataków jakiegoś typu, gdy pokemon nosi ten przedmiot. Zmieniają one też typ pokemona Arceus, gdy ten je nosi.

Cytat:[Obrazek: insectplate.png]
Nazwa: Insect Plate
Ikonka: [Obrazek: insectplate.png]
Rzadkość Pre-National: Bardzo Rzadki/Bardzo Rzadki/Bardzo Rzadki
Rzadkość Post-National: Bardzo Rzadki/Bardzo rzadki/Bardzo Rzadki
Opis: Zmienia typ Arceusa na [Obrazek: bug2j.png] i wzmacnia siłę ataków tego typu

Cytat:[Obrazek: dreadplate.png]
Nazwa: Dread Plate
Ikonka: [Obrazek: dreadplate.png]
Rzadkość Pre-National: Bardzo Rzadki/Bardzo Rzadki/Bardzo Rzadki
Rzadkość Post-National: Bardzo Rzadki/Bardzo Rzadki/Bardzo Rzadki
Opis: Zmienia typ Arceusa na [Obrazek: dark2xwl.png] i wzmacnia siłę ataków tego typu

Cytat:[Obrazek: dracoplate.png]
Nazwa: Draco Plate
Ikonka: [Obrazek: dracoplate.png]
Rzadkość Pre-National: Bardzo Rzadki/Bardzo Rzadki/Bardzo Rzadki
Rzadkość Post-National: Bardzo Rzadki/Bardzo Rzadki/Bardzo Rzadki
Opis: Zmienia typ Arceusa na [Obrazek: dragon2.png] i wzmacnia siłę ataków tego typu

Cytat:[Obrazek: zapplate.png]
Nazwa: Zap Plate
Ikonka: [Obrazek: zapplate.png]
Rzadkość Pre-National: Bardzo Rzadki/Bardzo Rzadki/Bardzo Rzadki
Rzadkość Post-National: Bardzo Rzadki/Bardzo Rzadki/Bardzo Rzadki
Opis: Zmienia typ Arceusa na [Obrazek: electric_2.png] i wzmacnia siłę ataków tego typu

Cytat:[Obrazek: fistplate.png]
Nazwa: Fist Plate
Ikonka: [Obrazek: fistplate.png]
Rzadkość Pre-National: Bardzo Rzadki/Bardzo Rzadki/Bardzo Rzadki
Rzadkość Post-National: Bardzo Rzadki/Bardzo Rzadki/Bardzo Rzadki
Opis: Zmienia typ Arceusa na [Obrazek: fight2.png] i wzmacnia siłę ataków tego typu

Cytat:[Obrazek: flamep1.png]
Nazwa: Flame Plate
Ikonka: [Obrazek: flameplate.png]
Rzadkość Pre-National: Bardzo Rzadki/Bardzo Rzadki/Bardzo Rzadki
Rzadkość Post-National: Bardzo Rzadki/Bardzo Rzadki/Bardzo Rzadki
Opis: Zmienia typ Arceusa na [Obrazek: fire2.png] i wzmacnia siłę ataków tego typu

Cytat:[Obrazek: skyplate.png]
Nazwa: Sky Plate
Ikonka: [Obrazek: skyplate.png]
Rzadkość Pre-National: Bardzo Rzadki/Bardzo Rzadki/Bardzo Rzadki
Rzadkość Post-National: Bardzo Rzadki/Bardzo Rzadki/Bardzo Rzadki
Opis: Zmienia typ Arceusa na [Obrazek: flying2.png] i wzmacnia siłę ataków tego typu

Cytat:[Obrazek: spookyplate.png]
Nazwa: Spooky Plate
Ikonka: [Obrazek: spookyplate.png]
Rzadkość Pre-National: Bardzo Rzadki/Bardzo Rzadki/Bardzo Rzadki
Rzadkość Post-National: Bardzo Rzadki/Bardzo Rzadki/Bardzo Rzadki
Opis: Zmienia typ Arceusa na [Obrazek: ghost2j.png] i wzmacnia siłę ataków tego typu

Cytat:[Obrazek: meadowplate.png]
Nazwa: Meadow Plate
Ikonka: [Obrazek: meadowplate.png]
Rzadkość Pre-National: Bardzo Rzadki/Bardzo Rzadki/Bardzo Rzadki
Rzadkość Post-National: Bardzo Rzadki/Bardzo Rzadki/Bardzo Rzadki
Opis: Zmienia typ Arceusa na [Obrazek: grass2.png] i wzmacnia siłę ataków tego typu

Cytat:[Obrazek: earthplate.png]
Nazwa: Earth Plate
Ikonka: [Obrazek: earthplate.png]
Rzadkość Pre-National: Bardzo Rzadki/Bardzo Rzadki/Bardzo Rzadki
Rzadkość Post-National: Bardzo Rzadki/Bardzo Rzadki/Bardzo Rzadki
Opis: Zmienia typ Arceusa na [Obrazek: ground.gif] i wzmacnia siłę ataków tego typu

Cytat:[Obrazek: icicleplate.png]
Nazwa: Icicle Plate
Ikonka: [Obrazek: icicleplate.png]
Rzadkość Pre-National: Bardzo Rzadki/Bardzo Rzadki/Bardzo Rzadki
Rzadkość Post-National: Bardzo Rzadki/Bardzo Rzadki/Bardzo Rzadki
Opis: Zmienia typ Arceusa na [Obrazek: ice2.png] i wzmacnia siłę ataków tego typu

Cytat:[Obrazek: toxicplate.png]
Nazwa: Toxic Plate
Ikonka: [Obrazek: toxicplate.png]
Rzadkość Pre-National: Bardzo Rzadki/Bardzo Rzadki/Bardzo Rzadki
Rzadkość Post-National: Bardzo Rzadki/Bardzo Rzadki/Bardzo Rzadki
Opis: Zmienia typ Arceusa na [Obrazek: poison2.png] i wzmacnia siłę ataków tego typu

Cytat:[Obrazek: mindplate.png]
Nazwa: Mind Plate
Ikonka: [Obrazek: mindplate.png]
Rzadkość Pre-National: Bardzo Rzadki/Bardzo Rzadki/Bardzo Rzadki
Rzadkość Post-National: Bardzo Rzadki/Bardzo Rzadki/Bardzo Rzadki
Opis: Zmienia typ Arceusa na [Obrazek: psychic2.png] i wzmacnia siłę ataków tego typu

Cytat:[Obrazek: stoneplate.png]
Nazwa: Stone Plate
Ikonka: [Obrazek: stoneplate.png]
Rzadkość Pre-National: Bardzo Rzadki/Bardzo Rzadki/Bardzo Rzadki
Rzadkość Post-National: Bardzo Rzadki/Bardzo Rzadki/Bardzo Rzadki
Opis: Zmienia typ Arceusa na [Obrazek: rock2v.png] i wzmacnia siłę ataków tego typu

Cytat:[Obrazek: ironplatem.png]
Nazwa: Iron Plate
Ikonka: [Obrazek: ironplate.png]
Rzadkość Pre-National: Bardzo Rzadki/Bardzo Rzadki/Bardzo Rzadki
Rzadkość Post-National: Bardzo Rzadki/Bardzo Rzadki/Bardzo Rzadki
Opis: Zmienia typ Arceusa na [Obrazek: steel.gif] i wzmacnia siłę ataków tego typu

Cytat:[Obrazek: splashplate.png]
Nazwa: Splash Plate
Ikonka: [Obrazek: splashplate.png]
Rzadkość Pre-National: Bardzo Rzadki/Bardzo Rzadki/Bardzo Rzadki
Rzadkość Post-National: Bardzo Rzadki/Bardzo Rzadki/Bardzo Rzadki
Opis: Zmienia typ Arceusa na [Obrazek: water2c.png] i wzmacnia siłę ataków tego typu

Shard'y (ang. płytki, odłamki)

Na drodze 212 w strefie deszczowej jest mały domek. Tam możemy zamienić 10 Shardów danego rodzaju na TM zmieniający pogodę. W Platynie płacimy nimi Move Tutorom za uczenie ataków.

Cytat:[Obrazek: blueshard.png]
Nazwa: Blue Shard
Ikonka: [Obrazek: blueshard.png]
Rzadkość Pre-National: Niepospolity/Rzadki/Niepospolity
Rzadkość Post-National: Niepospolity/Niepospolity/Niepospolity
Opis: Można wymienić na [Obrazek: rsitem241.png]TM Rain Dance, a Platynie zapłacić Move Tutorom za uczenie ataków.

Cytat:[Obrazek: greenshard.png]
Nazwa: Green Shard
Ikonka: [Obrazek: greenshard.png]
Rzadkość Pre-National: Rzadki/Niepospolity/Niepospolity
Rzadkość Post-National: Niepospolity/Niepospolity/Niepospolity
Opis: Można wymienić na [Obrazek: rsitem230.png]TM Hail, a Platynie zapłacić Move Tutorom za uczenie ataków.

Cytat:[Obrazek: redshard.png]
Nazwa: Red Shard
Ikonka: [Obrazek: redshard.png]
Rzadkość Pre-National: Rzadki/Niepospolity/Niepospolity
Rzadkość Post-National: Niepospolity/Niepospolity/Niepospolity
Opis: Można wymienić na [Obrazek: rsitem234.png]TM Sunny day, a Platynie zapłacić Move Tutorom za uczenie ataków.

Cytat:[Obrazek: yellowshard.png]
Nazwa: Yellow Shard
Ikonka: [Obrazek: yellowshard.png]
Rzadkość Pre-National: Niepospolity/Rzadki/Niepospolity
Rzadkość Post-National: Niepospolity/Niepospolity/Niepospolity
Opis: Można wymienić na [Obrazek: rsitem260.png]TM Sandstorm, a Platynie zapłacić Move Tutorom za uczenie ataków.

Skały

Te przedmioty trrzymane przez pokemona wydłużają czas trwanie ataków zmieniających pogodę.

Cytat:[Obrazek: damprock.png]
Nazwa: Damp Rock
Ikonka: [Obrazek: damprock.png]
Rzadkość Pre-National: Bardzo Rzadki/Bardzo Rzadki/Bardzo Rzadki
Rzadkość Post-National: Rzadki/Niepospolity/Rzadki
Opis: Wydłuża czas trwania efektu Rain Dance

Cytat:[Obrazek: icyrock.png]
Nazwa: Icy Rock
Ikonka: [Obrazek: icyrock.png]
Rzadkość Pre-National: Bardzo Rzadki/Bardzo Rzadki/Bardzo Rzadki
Rzadkość Post-National: Niepospolity/Rzadki/Rzadki
Opis: Wydłuża czas trwania efektu Hail

Cytat:[Obrazek: heatrock.png]
Nazwa: Heat Rock
Ikonka: [Obrazek: heatrock.png]
Rzadkość Pre-National: Bardzo Rzadki/Bardzo Rzadki/Bardzo Rzadki
Rzadkość Post-National: Niepospolity/Rzadki/Rzadki
Opis: Wydłuża czas trwania efektu Sunny day

Cytat:[Obrazek: smoothrock.png]
Nazwa: Smooth Rock
Ikonka: [Obrazek: smoothrock.png]
Rzadkość Pre-National: Bardzo Rzadki/Bardzo Rzadki/Bardzo Rzadki
Rzadkość Post-National: Rzadki/Niepospolity/Rzadki
Opis: Wydłuża czas trwania efektu Sandstorm

Kamienie ewolucji

Część pokemonów ewoluuje dzięki nim.

Cytat:[Obrazek: firestone.png]
Nazwa: Fire Stone
Ikonka: [Obrazek: firestoneh.png]
Rzadkość Pre-National: Bardzo Rzadki/Bardzo Rzadki/Bardzo Rzadki
Rzadkość Post-National: Niepospolity/Rzadki/Niepospolity
Opis: Wywowuje ewolucję niektórych pokemonów

Cytat:[Obrazek: leafstone.png]
Nazwa: Leaf Stone
Ikonka: [Obrazek: leafstone.png]
Rzadkość Pre-National: Bardzo Rzadki/Bardzo Rzadki/Bardzo Rzadki
Rzadkość Post-National: Rzadki/Niepospolity/Niepospolity
Opis: Wywowuje ewolucję niektórych pokemonów

Cytat:[Obrazek: thunderstone.png]
Nazwa: Thunderstone
Ikonka: [Obrazek: thunderstone.png]
Rzadkość Pre-National: Bardzo Rzadki/Bardzo Rzadki/Bardzo Rzadki
Rzadkość Post-National: Niepospolity/Rzadki/Niepospolity
Opis: Wywowuje ewolucję niektórych pokemonów

Cytat:[Obrazek: waterstone.png]
Nazwa: Water Stone
Ikonka: [Obrazek: waterstone.png]
Rzadkość Pre-National: Bardzo Rzadki/Bardzo Rzadki/Bardzo Rzadki
Rzadkość Post-National: Rzadki/Niepospolity/Niepospolity
Opis: Wywowuje ewolucję niektórych pokemonów

Cytat:[Obrazek: moonstone.png]
Nazwa: Moon Stone
Ikonka: [Obrazek: moonstone.png]
Rzadkość Pre-National: Bardzo Rzadki/Bardzo Rzadki/Bardzo Rzadki
Rzadkość Post-National: Rzadki/Niepospolity/Niepospolity
Opis: Wywowuje ewolucję niektórych pokemonów

Cytat:[Obrazek: sunstone.png]
Nazwa: Sun Stone
Ikonka: [Obrazek: sunstone.png]
Rzadkość Pre-National: Bardzo Rzadki/Bardzo Rzadki/Bardzo Rzadki
Rzadkość Post-National: Niepospolity/Rzadki/Niepospolity
Opis: Wywowuje ewolucję niektórych pokemonów

Cytat:[Obrazek: ovalst1.png]
Nazwa: Oval Stone
Ikonka: [Obrazek: ovals1.png]
Rzadkość Pre-National: Rzadki/Rzadki/Rzadki
Rzadkość Post-National: Rzadki/Rzadki/Rzadki
Opis: Wywowuje ewolucję niektórych pokemonów

Cytat:[Obrazek: everstone002.png]
Nazwa: Everstone
Ikonka: [Obrazek: everstone.png]
Rzadkość Pre-National: Bardzo Rzadki/Bardzo Rzadki/Bardzo Rzadki
Rzadkość Post-National: Niepospolity/Niepospolity/Niepospolity
Opis: Pokemon trzymający ten przedmiot nie bedzie ewoluował

Inne

Cytat:[Obrazek: hardstone.png]
Nazwa: Hard Stone
Ikonka: [Obrazek: hardstone.png]
Rzadkość Pre-National: Bardzo Rzadki/Bardzo Rzadki/Bardzo Rzadki
Rzadkość Post-National: Niepospolity/Niepospolity/Niepospolity
Opis: Zwiększa siłę ataków skalnych

Cytat:[Obrazek: ironball.png]
Nazwa: Iron Ball
Ikonka: [Obrazek: ironball.png]
Rzadkość Pre-National: Bardzo Rzadki/Bardzo Rzadki/Bardzo Rzadki
Rzadkość Post-National: Bardzo Rzadki/Rzadki/Bardzo Rzadki
Opis: Spowalnia pokemona, który go trzyma, pokemony latające i z levitate przestają być odporne na ataki ziemne, gdy trzymają ten przedmiot

Cytat:[Obrazek: lightclay.png]
Nazwa: Light Clay
Ikonka: [Obrazek: lightclay.png]
Rzadkość Pre-National: Bardzo Rzadki/Bardzo Rzadki/Bardzo Rzadki
Rzadkość Post-National: Rzadki/Bardzo Rzadki/Bardzo Rzadki
Opis: Wydłuża czas działania ataków Light Screen i Barrier gdy, używjący ich pokemon trzyma ten przedmiot

Cytat:[Obrazek: heartscale.png]
Nazwa: Heart Scale
Ikonka: [Obrazek: heartscale.png]
Rzadkość Pre-National: Niepospolity/Niepospolity/Niepospolity
Rzadkość Post-National: Niepospolity/Niepospolity/Niepospolity
Opis: Przedmiot można wymienić w Pastorii u Move Remember na Atak, który pokemon może się nauczyć przez lvl

Cytat:[Obrazek: revive.png]
Nazwa: Revive
Ikonka: [Obrazek: revive002.png]
Rzadkość Pre-National: Rzadki/Rzadki/Rzadki
Rzadkość Post-National: Rzadki/Rzadki/Rzadki
Opis: Obudza znokautowanego pokemona z ½ max.HP

Cytat:[Obrazek: maxrevive.png]
Nazwa: Max Revive
Ikonka: [Obrazek: maxrevive.png]
Rzadkość Pre-National: Bardzo Rzadki/Bardzo Rzadki/Bardzo Rzadki
Rzadkość Post-National: Bardzo Rzadki/Bardzo Rzadki/Bardzo Rzadki
Opis: Obudza znokautowanego pokemona z pełnym HP

Cytat:[Obrazek: starpiece.png]
Nazwa: Star Piece
Ikonka: [Obrazek: starpiece.png]
Rzadkość Pre-National: Bardzo Rzadki/Bardzo Rzadki/Bardzo Rzadki
Rzadkość Post-National: Rzadki/Rzadki/Rzadki
Opis: Można drogo sprzedać w sklepie

Cytat:[Obrazek: rarebone.png]
Nazwa: Rare Bone
Ikonka: [Obrazek: rarebone.png]
Rzadkość Pre-National: Bardzo Rzadki/Bardzo Rzadki/Bardzo Rzadki
Rzadkość Post-National: Rzadki/Rzadki/Rzadki
Opis: Można drogo sprzedać w sklepie

Cytat:[Obrazek: oddkeystone.png]
Nazwa: Odd Keystone
Ikonka: [Obrazek: oddkeystone.png]
Rzadkość Pre-National: -/-/Bardzo Rzadki
Rzadkość Post-National: Bardzo Rzadki/Bardzo Rzadki/Bardzo Rzadki
Opis: Patrz rozdz. 11

6. Handlarze

NPC występujące w Underground - sprzedają oraz kupują one dobra i pułapki (o nich za chwilę) a także można u nich sprzedać skarby (treasures, wymienione powyżej). Wszystko za sfery.

Powtarzam więc mapkę z góry posta:

[Obrazek: mapnme.png]

Niebieskie Kropki - Hikerzy kupujący treasures
Czerwone Kropki - Hikerzy handlujący pułapkami
Zielone Kropki - Hikerzy handlujący dobrami

Przedmiot sprzedawane przez Hikerów zmieniają się codziennie


7. Pułapki

Pułapki są po to by się w nie łapać Tongue Możemy je stawiać na ziemi. Czasem też same sie na niej pojawiają. Każda z nich jest trochę inna. Oto ich lista:

Move Trap
Efekt: Przesuwa gracza na krótki dystans
Uwolnienie: Przeczekanie

Hurl Trap
Efekt: Przesuwa gracza na daleki dystans
Uwolnienie: Przeczekanie

Burn Trap
Efekt: Postać płonie małym ogniem
Uwolnienie: Dmuchnięcie w mikrofon konsoli

Fire Trap
Efekt: Postać płonie
Uwolnienie: Silne dmuchnięcie w mikrofon konsoli

Flower Trap
Efekt: Dookoła gracza pojawiają się płatki kwiatów
Uwolnienie: Dmuchniecie w mikrofon konsoli

Leaf Trap
Efekt: Dookoła gracza pojawiają się liście
Uwolnienie: Silne dmuchniecioe w ekran konsoli

Foam Trap
Efekt: Dookoła gracza pojawiają się bąbelki piany (xD)
Uwolnienie: Przebicie bąbelków rysikiem NDS

Bubble Trap
Efekt: Dookoła gracza pojawiają się bąbelki piany w dużych ilościach
Uwolnienie: Przebicie bąbelków rysikiem NDS

Fog Trap
Efekt: Dookoła gracza pojawia się chmura dymu
Uwolnienie: "Wyczyszczenie" chmury rysikiem NDS

Big Smoke Trap
Efekt: Dookoła gracza pojawia się duża chmura dymu
Uwolnienie: "Wyczyszczenie" chmury rysikiem NDS

Crater Trap
Efekt: Na postać spada pękający głaz
Uwolnienie: Uderzanie w głaz rysikiem

Rock Trap
Efekt: Na postać spada duży głaz
Uwolnienie: Uderzanie w głaz rysikiem

Movement Trap
Efekt: Postać porusza się w przeciwnym kierunku niż chce gracz
Uwolnienie: Przeczekanie

Confuse Trap
Efekt: Postać porusza się w losowych kierunkach wbrew woli gracza
Uwolnienie: Przeczekanie

Alert Trap 1
Efekt: Wyświetla komunikat
Uwolnienie: -

Alert Trap 2
Efekt: Wyświetla komunikat
Uwolnienie: -

Alert Trap 3
Efekt: Wyświetla komunikat
Uwolnienie: -

Alert Trap 4
Efekt: Wyświetla komunikat
Uwolnienie: -

Można z powyższych budować komba (np. ustwienie przed swoją bazą hurl trapa, który prowadzi do kolejnego hurl trapa, itd. i kończy się np. confuse trapem, podczas gdy dookoła ustawiasz kilka innych pułapek.

UWAGA: W podziemiu możesz mieć ustwionych przez siebie max. 16 pułapek

8. Czwarte zadanie: Załóż bazę

Przy pomocy przedmiotu Digger Drill (który dostałeś od dziadka po wykonaniu 2 zadań). Stajemy przed ścianą. Używamy D.D. I pojawia się dziura. Wchodzimy do środka. Widzimy komputerek i dużo kamieni ułożonych losowo.

9. Piąte zadanie: Udekoruj bazę

Teraz masz własną bazę. Możesz w niej umieszczać różne dekoracje. Kamienie możesz usuwać w miarę zdobywania flag (Patrz rozdział 10).

Niebieska Flaga:
10 dekoracja, wszystkie kamienie
Brązowa Flaga:
12 dekoracji, -1 kamień (dowolny wybrany)
Srebna Flaga:
15 dekoracji. -5 kamieni (dowolnie wybranych)
Złota Flaga:
15 dekoracji, -10kamieni, funkcja radaru w PC bazy
Platynowa Flaga:
15 dekoracji, można usunąć wszystkie kamienie, funkcja radaru

Dekoracje można zdobyć różnymi sposobami, najczęściej u hikerów w underground. To ich lista:

Wzór:

Nazwa
Sposób zdobycia
Cena

Cytat:Lalki:

Bonsly Doll
Market w Veilstone
2000$

Buizel Doll
Market w Veilstone
3000$

Bulbasaur Doll
Hiker Post-national
Green 25-30

Buneary Doll
Hiker, Underground Man
Pale 15-30

Charmander Doll
Hiker Post-national
Red 25-30

Chatot Doll
Market Veilstone
3000$

Chikorita Doll
Hiker Post-national
Green 25-30

Chimchar Doll
Hiker, Underground Man
Red 25-40

Clefairy Doll
Hiker
Pale 40-70

Cyndaquil Doll
Hiker Post-national
Red 25-30

Drifloon Doll
Hiker
Blue 33-40

Glameow Doll
Hiker
Blue 15-20

Happiny Doll
Hiker
Pale 40-70

Jigglypuff Doll
Hiker
Pale 40-70

Mantyke Doll
Market Veilstone
3000$

Meowth Doll
Hiker
Red 15-20

Mime Jr. Doll
Market Veilstone
2000$

Minun Doll
Hiker Post-national
Blue 60-70

Mudkip Doll
Hiker Post-national
Blue 25-30

Munchlax Doll
Market Veilstone
2000$

Pachirisu Doll
Hiker
Pale 70-99

Pikachu Doll
Hiker
Pale 70-99

Piplup Doll
Hiker, Underground Man
Blue 35-40

Plusle Doll
Hiker Post-national
Red 60-70

Sktty Doll
Hiker Post-national
Green 15-20

Snorlax Doll
Hiker
Red 80-99

Squirtle Doll
Hiker Post-national
Blue 25-30

Torchic Doll
Hiker Post-national
Red 25-30

Totodile Doll
Hiker Post-national
Blue 25-30

Treecko Doll
Hiker Post-national
Green 25-30

Turtwig Doll
Hiker, Underground Man
Green 35-40

Wailord Doll
Hiker
Blue 80-99

Weavile Doll
Hiker
Prism 28-30

Wobbuffet Doll
Hiker
Green 80-99

Cytat:Toole (działają jak pułapki, ale są umieszczane jako wyposażenie bazy)

Alert Tool 1
Hiker
Pale 20-50

Alert Tool 2
Hiker
Pale 20-50

Alert Tool 3
Hiker
Pale 20-50

Alert Tool 4
Hiker
Pale 20-50

Bubble Tool
Hiker
Blue 28-32

Crater Tool
Hiker
Blue 25-30

Ember Tool
Hiker
Red 15-28

Fire Tool
Hiker
Red 33-40

Flower Tool
Hiker
Green 65-80

Foam Tool
Hiker
Blue 12-14

Fog Tool
Hiker
Red 28-32

Leaf Tool
Hiker
Green 30-38

Pit Tool
Hiker
Blue 10-20

Rock Tool
Hiker
Red 10-12

Smoke Tool
Hiker
Red 12-14

Tumble Tool
Hiker
Red 25-30

Cytat:Dekoracje - nagrody:

Za osiągnięcia w grze można dostwac specjalne dekoracje- trofea

Za zadania od 6-9 dostajemy od Underground Man'a Gem'y (Gem - rzadki kamień)

6 misja - Pretty Gem
7 misja - Shiny Gem
8 misja - Mistic gem
9 misja - Glitter Gem

W Hearthome City, w okolicach Pkmn Center Znajduje się Mr.Goods. Daje nam on nagrody za róznorakie sukcesy:
Wygrana w Beauty/Cool/Cute/Smart/Tough S.Contest'ach = Beauty/Cool/Cute/Smart/Tough Cup
Spotkanie 100 graczy w podziemu = Blue Crystal
Zdobycie 100 dóbr w podziemu = Pink Crystal
Kopanie w podziemiu 100 razy = Red Crystal
Udane podłożenie pułapki 100 razy = Yellow Crystal
Połaczenie się z NWFC = Globe
Pokonanie 8 Gymów = Gym Statue

Wreszcie za wygrane w single battle w battle tower:
20 wygranych z rzędu = Bronze Trophy
50 wygranych z rzędu = Silver Trophy
100 wygranych z rzędu = Gold Trophy

POZOSTAŁE
[Obrazek: eewci.jpg]

10. Kolejne zadania: Zbieranie Flag

W podziemiu można kraść flagi swoim znajomym. Potem możemy flagi konwertować i dostajemy za nie bonusy (wypisane na początku rozdz 9.)

0 skradzionych flag = Blue Flag (niebieska flaga)
1 skradziona flaga = Bronze Flag (brązowa flaga)
3 skradzione flagi = Silver Flag (srebna flaga)
10 skradzionych flag = Gold Flag (złota flaga)
50 skradzionych flag = Platinum Flag (platynowa flaga)

Po zrobieniu zadań 1-5 zgłaszamy się do Underground Man'a za każdym razem gdy uzyskamy wyższy poziom flago, a dostaniemy Gem'a

Sztuczka: Kradniemy flagę kumplowi. Następnie wychodzimy i wchodzimy do podziemia, wtedy on nie traci swojej flagi, a my ją zyskujemy. Potem on kradnie flage nam, i tak dalej aż nie będziemy obaj mieli platinum flag.

Ciekawostka: Można przekazywać sobie w podobny sposób przedmioty i wtedy osoba tracąca przedmiot robi softreset, gdy zyskująca wyjdzie z UG. Wtedy przedmiot powinien się sklonować (trick nietestowany)

Podsumowując nagrody od Undergroun Man'a:
Zadanie - nagroda
1 - Move Trap, Leaf Trap, Bubble Trap
2 - Prism 1, Blue 1, Red 1
3 - Digger Drill
4 - Plain Table, Wooden Chair, Small Bookshelf, Buneary Doll
5 - Lalka Startera (Chimchar/Turtwig/Piplup Doll)
6 - Pretty Gem, konwert flagi
7 - Shiny Gem, konwert flagi
8 - Mistic Gem, konwert flagi
9 - Glitter Gem, konwert flagi

11. Spiritomb

[Obrazek: 442m.png]

Spiritomb to pokemon którego można złapac w specjalny sposób: trzeba porozmawiać z 36 (npc nie równa się osoba) osobami w podziemu i to MY musimy je zagadać. Jak zagdamy 1 gracza 2 razy nic nam

to nie da ale jest sposób:
Prosimy gracza by stanął tuż obok naszej bazy. zagadujemy go, wchodzimy do bazy, wychodzimy i zagadujemy jeszcze raz. Gra liczy jako rozmowę z 2 graczami. Powtarzamy czynność jeszcze 34 razy i gotowe.
Idziemy na route 209 do Hallowed Tower (takie małe cuś na skrawku plaży. Wkładamy do środka Odd Keystone i wyskakuje Spiritomb na 30lvl. Miłego łapania.

CREDITSY ^_^

- Psypokes.com - za grafiki i duże ilości informacji

- Serebii.net - j.w.

- Veekun.com - za małe grafiki

- Pokemon Elite 2000 - za grafiki które wykasowali na veekun.com

- rubin, Vulpiemu, Delejtowi i wielu innym za motywację do pracy

- PVF za motywację do poprawienia tego Guide'a

- Wam oczywiście, za przeczytanie

Komentarz przy tworzeniu:

Uff... to był najdłuższy poradnik mojego zycia, a i tak wysiada przy poradniku rubinki...

Komentarz przy pierwszej masowej poprawce:

Ta poprawka zajęła mi tyle co pisanie guide'a za pierwszym razem -.-

BTW. LOL 100 post XD

By Cynd Ninja
[Jak chcesz skopiować wstaw creditsy i mój podpis]

[Obrazek: sig.php]
Odpisz
 Cherish Balle podarowali: Matt, Opticum Mi Styczny, Piecia, lukaszkond, LuqaS, rubin, plpl, freeq, DaedagoR, Dawcio, Gonzo, Garchomp, Naruciak, Mythero, marcin55885, Pawciooo, Mudkip, żółty k. momo, jonaszek, darkpegaz, Katschor, Ciastek, MegaMajet, Dialguś, mrozny665, eMJay
23.08.2010, 21:49,
#2
RE: [Poradnik] Sinnoh Underground
Kawał dobrej roboty.

http://myanimelist.net/animelist/piecia - w aktualizacji

Valadin napisał(a):zauwazylem, ze emachel do sandałków nosi skarpetki;p

Fspomagam projegt TVP Anime.
Odpisz
24.08.2010, 1:37,
#3
RE: [Poradnik] Sinnoh Underground
3ci i 4ty akapit nieco porozrzucały się w trakcie kopiowania. Powinieneś też dopisać, że w Platinum Shardy wymienia się na ataki u Move Tutorów. No ale to tylko drobnostki, solidny poradnik Smile

[Obrazek: mudkipsx.png]


Cytat:Never argue with an idiot. They drag you down to their own level and then beat you with experience.
Odpisz
24.08.2010, 8:55, (Ten post był ostatnio modyfikowany: 24.08.2010, 9:27 przez Cynd Ninja.)
#4
RE: [Poradnik] Sinnoh Underground
Rubin, jeżeli dobrze zrozumiałem o co Ci chodziło, to już poprawione.

Za chwilę wstawię poprawiona wersje na Revival Tongue

@down

Dzięki

[Obrazek: sig.php]
Odpisz
24.08.2010, 9:08,
#5
RE: [Poradnik] Sinnoh Underground
Podklejam, gdyż to naprawdę dobry poradnik.
Odpisz
24.08.2010, 9:57, (Ten post był ostatnio modyfikowany: 24.08.2010, 10:00 przez lukaszkond.)
#6
RE: [Poradnik] Sinnoh Underground
Po przejrzeniu, znalazłem błąd, przy first plate jest napisane "zap plate".
EDIT: ze skamielin się ożywia pokemony, a nie klonuje.

JEŚLI KTOŚ COŚ ODE MNIE CHCE, TO NIECH PISZE NA GG LUB MAIL. NIE ODBIERAM PW!
Platinum: 3309 9361 5983
Soul Silver:3782 3580 1710
Pearl: 2107 7548 6279
Black: 1807 2302 5128
White: 1635 6393 7529
PS
WSZYSTKIE GIVEAWAYE ZOSTAŁY JUŻ ZAKOŃCZONE WIĘC NIE ROZDAJĘ JUŻ ŻADNYCH POKÓW!
Odpisz
24.08.2010, 10:16, (Ten post był ostatnio modyfikowany: 24.08.2010, 10:17 przez Cynd Ninja.)
#7
RE: [Poradnik] Sinnoh Underground
(24.08.2010, 9:57)lukaszkond napisał(a): Po przejrzeniu, znalazłem błąd, przy first plate jest napisane "zap plate".
EDIT: ze skamielin się ożywia pokemony, a nie klonuje.
1.Poprawione
2. Nie pracuje w Oreburghu ani na Cinnabar, więc nie wiem xD Kiedyś w polskiej wersji oficjalnego Guide do RBY napisali "klonują" więc się tego trzymam.

[Obrazek: sig.php]
Odpisz
25.08.2010, 11:06,
#8
RE: [Poradnik] Sinnoh Underground
No, no Big Grin Się chłopaku przemęczysz jak będziesz tyle pisał Tongue Poradnik jest genialny, jak wszystkie inne. Teraz czekam na coś z karcianki Smile

[Obrazek: shadownightsuserbar.png] by me Tongue
[Obrazek: 38138g.gif]
[Obrazek: mysticmusesd8.png]
Odpisz
25.08.2010, 15:53,
#9
RE: [Poradnik] Sinnoh Underground
Że też chciało ci się pisać ten i inny poradnik Cool. No ale kawał solidnej roboty i byleby więcej takich poradników powstały Shy.

[Obrazek: barteksygna.png]
Odpisz
18.07.2011, 13:35,
#10
RE: [Poradnik] Sinnoh Underground
Cynd Ninja napisał(a):Spiritomb to pokemon którego można złapac w specjalny sposób: trzeba porozmawiać z 36 (npc nie równa się osoba) osobami w podziemu i to MY musimy je zagadać. Jak zagadamy 1 gracza 2 razy nic nam

to nie da ale jest sposób:
Prosimy gracza by stanął tuż obok naszej bazy. zagadujemy go, wchodzimy do bazy, wychodzimy i zagadujemy jeszcze raz. Gra liczy jako rozmowę z 2 graczami. Powtarzamy czynność jeszcze 34 razy i gotowe.
Idziemy na route 209 do Hallowed Tower (takie małe cuś na skrawku plaży. Wkładamy do środka Odd Keystone i wyskakuje Spiritomb na 30lvl. Miłego łapania.



Sory, za odświeżanie tematu, ale na bulbie pisze trochę inaczej
Cytat:The procedure is as follows. The player must take the Odd Keystone to the broken-down tower on Route 209 and place it there. After this, the player must go underground and talk to 32 other players, and after having returned to the surface, Spiritomb will appear the next time they inspect the Hallowed Tower.

Żeby Spiritomb się pojawił nie trzeba zagadywać 36 innych graczy, tylko 32 Tongue

A co do 2 zdania, w 1 akapicie to sie nie zgadzam. Jak ja zdobywałem spiritomba, to nie musiałem się wracać do bazy. Po prostu zagadywałem kolegę 32 razy, i to wystarczyło.

[Obrazek: prawie%20impos%20late%20flip]

Ukryta wiadomość (Kliknij, aby wyświetlić)
(• ◡•) ADVENTURE TIME! (❍.❍ʋ)
Odpisz
28.12.2011, 20:54, (Ten post był ostatnio modyfikowany: 28.12.2011, 20:55 przez Gonzo.)
#11
RE: [Poradnik] Sinnoh Underground
wiem, że zasługuję na mega-mega gold diggah emblem, ale Cynd, dzięki za poradnik, dzięki niemu właśnie złapałem
[Obrazek: 442.gif][Obrazek: dive-ball.png]
Natura: Adamant || IV: 31/31/31/7/31/31
z epicką datą na Halloween ^^

[Obrazek: gonzo.png]
Odpisz
 Cherish Balle podarowali: rubin, Pelek, Never


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości