Facebook
Odwiedź stronę dystrybutoraReklama Sun i Moon

Prace Piterra
21.09.2012, 21:39 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 14.11.2013 22:58 przez Piterr.)
Photo Prace Piterra
Witam,

Co nieco o mnie i mojej sztuce.
Chciałbym przedstawić Wam moje prace. Póki co jest to tylko digital painting, ale z czasem może i będzie co nieco wykonane tradycyjną techniką. Zajmuję się DP od jakiegoś czasu używając GIMPa i tabletu graficznego Bamboo.
Digital Painting to hobby, na co dzień jestem uczniem gimnazjum plastycznego we Wrocławiu.

Co będę wstawiał?
Będzie to przede wszystkim dex, a w nim moje fakemony i wszelkie rzeczy z nimi związane.
Od czasu do czasu będę umieszczał również rysunki pokemonów. Zawsze w jakiejś scenerii. Będę starał się oddać ich charakter i to, jakimi ich postrzegam.

Prace, projekty w trakcie tworzenia.
-Esachia Region Fakedex - mój dex. Planowo ma w nim być jedynie 62 pokemony. Nie chcę przesadzać z ilością. Póki co są w nim dwie legendy, na których opierają się legendy i zwyczaje Esachiańczyków. Jak dobrze mi pójdzie, to stworzę kolejne regiony, ale to raczej odległe plany.
-
-

Wszystkie moje prace możecie znaleźć również na mojej stronie deviantArt:
pokepiterr.deviantart.com

Poniżej zamieszczam dwa legendarne stworki, zwykłego pokemona oraz mapkę w stylu B/W...
Ukryta wiadomość (Kliknij, aby wyświetlić)
Odpisz
 Cherish Balle podarowali: KleszczRex, Ted, Mr.Bigos, Chaqui, Dina171, Fennekin, Konus, Tyma, Dialguś, Natx, pojola, Diablicka, Adam, EveeoAo, Bidulkę, Amphi, Wooyar, max 353, Daisetsu Tokudome, lol20240, Kaeru, Arceus777, Golducklett, Seattle, Viger
21.09.2012, 21:58
RE: Dex i inne prace Piterra