Wystąpiły następujące problemy:
Warning [2] file_put_contents(): Only 0 of 24765 bytes written, possibly out of free disk space - Line: 6648 - File: inc/functions.php PHP 7.3.9 (Linux)
File Line Function
[PHP]   errorHandler->error
/inc/functions.php 6648 file_put_contents
/inc/init.php 175 rebuild_settings
/global.php 20 require_once
/showthread.php 28 require_once





Facebook Twitter
Kalendarium

Gry Sword i Shield
Polska premiera: 15.11.2019 (za WYDANO! dni)

Sword i Shield promo



Nowości jakie wprowadzono w nowych generacjach.
24.12.2011, 12:23, (Ten post był ostatnio modyfikowany: 24.12.2011, 12:27 przez Kippert.)
#1
Nowości jakie wprowadzono w nowych generacjach.
W tym wątku będziemy pisać o nowościach, jakie weszły wraz z nowymi generacjami. Chodzi mi o to, że np. wraz z 2. generacją weszły dwa nowe typy (stal i ciemność). Będziemy także rozmawiać o tym, co mogliby wprowadzić w następnych generacjach.
Mnie zastanawia czy wreszcie wprowadzą 4. formę ewolucyjną. Do tej pory istnieją maksymalnie 3 formy ewolucyjne, a czasami dany pokemon ma do wyboru w którego pokemona może się zmienić (mój skrót myślowy - wiemy o co chodzi).

Wątek przenoszę do dyskusji ogólnych ze względu że nie dotyczy on tylko anime ale też i gier.
~Kippert93
Odpisz
24.12.2011, 12:29,
#2
RE: Nowości jakie wprowadzono w nowych generacjach.
Mam nadzieję, że 4 Forma ewolucyjna nigdy się nie pojawi. Długie linie ewolucyjne to domena Digimonów. A co do zmian, to czekam z utęsknieniem na dwa typy, które ewidentnie mogą się pojawić, a mianowicie Light i Sound. Biorąc pod uwagę, że V generacja jest jakby nowym początkiem to VI mogłaby być kolejną rewolucyjną.

A co do zmian, to pamiętny Emerald, wraz z Battle Frontier. Ten pomysł wyszedł jak nigdy twórcom pokemonów.

FC Pokemon Y: 4914-4608-1722
Odpisz
24.12.2011, 12:57,
#3
RE: Nowości jakie wprowadzono w nowych generacjach.
I co mialby robic pokemony typu sound? Spiewac?XD

Odpisz
24.12.2011, 13:46,
#4
RE: Nowości jakie wprowadzono w nowych generacjach.
wydaje mi się, że Pokemony reprezentują już wszystkie żywioły, nawet stal i ciemność, natomiast co do czterołańcuchowej linii ewolucyjnej... wydaje mi się, że to by byla stanowcza przesada... Tak jak jest - jest ok Smile

Mish Productions: Unboxing + Reviews Smile

Odpisz
24.12.2011, 13:50,
#5
RE: Nowości jakie wprowadzono w nowych generacjach.
Pomysł z typem Light jest niezły, ale nie chce mi się wierzyć, że coś takiego wprowadzą. Od drugiej generacji nie wprowadzano żadnych nowych typów, więc czemu mieliby je wprowadzić w VI genie? Gdyby mieli go w ogóle wprowadzić, to Reshiram byłby typu Light, a Zekrom typu Dark.

Nie jestem też za wprowadzaniem czwartej formy ewolucyjnej. Wystarczy spojrzeć na Rhyperiora, czy Magmortara żeby stwierdzić, że dalsze ewolucje są często niewypałem. Nie wyobrażam sobie na przykład ewolucji Machampa (6 rąk?!).

Jeśli już miałabym czegoś chcieć od twórców pokemonów, to żeby zrobili grę piątej generacji na wzór Pokemon Yellow (starterem mógłby być na przykład Purrloin, a w trakcie gry zdobywalibyśmy startery z Unova).

[Obrazek: 123PachirisuVSEmolga.jpg]
Odpisz
24.12.2011, 14:22,
#6
RE: Nowości jakie wprowadzono w nowych generacjach.
D'e napisał(a):I co mialby robic pokemony typu sound? Spiewac?XD
No wiesz, parę śpiewaczych ataków już jest, parę pasujących poków też jest. Zastanawia mnie tylko, na co ten typ byłby dobry, i jakie miałby słabości, chyba, że byłby to jedyny typ, który miały normalne działania przeciwko wszystkim typom i vice versa.

Ja osobiście czekam, kiedy odejdą od walk turowych i wprowadzą combosy do dwu- i trójwalk, tylko bardziej rozbudowane od aktualnych.
Odpisz
24.12.2011, 15:43,
#7
RE: Nowości jakie wprowadzono w nowych generacjach.
O typie Sound myślałem od wejścia IV generacji, i jest sporo pokemonów, które mogłyby go zyskać:
linia Igglybuffa
Voltorb
Bellossom
Politoed
Misdreavus
Whismur
Spinda
Swablu (ale już nie Altaria)
Chingling
Kricketot
Chatot
Lilligant
Maloetta
daje nam to maksymalnie 21 pokemonów. Dla tylu starych pokemonów warto zrobić typ (doliczmy jeszcze potencjalne twory VI Geny, z 30 ich będzie). poza tym, nowy typ mógłby namieszać w dotychczasowym układzie weakness i resistance co byłoby korzystne. Przydałoby się także podpakować truciznę, bo jeden supereffective jest śmieszny.
Co do 4 form pokemona - stanowcze nie. Po co, kiedy znaczna część ma nadal jedną lub dwie formy? Dodatkowo, pokemony stałyby się zbyt wypasione, a ich suma base statów zaczęłaby przekraczać sumę statów legend.

[Obrazek: gonzo.png]
Odpisz
25.12.2011, 1:39,
#8
RE: Nowości jakie wprowadzono w nowych generacjach.
Mówiąc o nowych typach, albo o czwartej formie ewolucyjnej to już jest szczyt optymizmu. Tak jak ktoś napisał, od drugiej generacji nie dodali żadnych typów i tak już zostanie. Zwykły wymysł jakiegoś fana i teraz dużo osób to podłapuje.

Liczyłbym przede wszystkim na nowe urozmaicenia gry. Dla przykładu podam kilka faktów z poprzednich generacji. (rozmowy telefoniczne - silver/gold/crystal, Contesty w 3 generacji, potrójne walki - Black/White).
Przykładów można wymieniać mnóstwo i jeśli wyjdzie jakaś nowa to na tego typu zmiany byłbym nastawiony.

[Obrazek: paramore+(1).jpg]
Odpisz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości