Facebook
Kalendarium

"Seria XY" w polskim Disney XD
Premiera: 01.09.14 (za 9 dni)

OmegaRuby i AlphaSapphire
Polska premiera: 28.11.14 (za 97 dni)
Reklama
Poradniki do gier X i Y na łamach naszej strony



 
Ocena wątku:
  • 4 Głosów - 2 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Wasze pomysły na nowe ataki i Pokemony
19.06.2011, 21:13 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 30.07.2011 13:53 przez rubin.)
Post: #1
Wasze wymyślone ataki
Tak jak w temacie wymyślamy ruchy i poki (wystarczy opis a nie rysunek).
Nie wiedziałem gdzie to napisać jeśli zły dział to proszę o przeniesienie.

Pomyślałem, ze większość z fanów pokemonów chciała by sama wymyślić poka albo ruch tutaj zapisujemy nasze pomysły.

Coś ode mnie:

dust cannon (działo pyłu) - ruch typu ziemnego, pokemon tworzy wylatujący z ust huragan pyłu. Wymyśliłem z myślą, pokemonom ziemnym trochę brakuje ruchów, a ten byłby dobry między innymi dla donphana i gibla. Dodatkowy efekt 20% szansy na spowolnienie przeciwnika(nie dotyczy typów latających i duchowych). Zadawało by duże obrażenia, ale również zabierało by dużo energii.

venom puls (puls jadu) - ruch typu trującego, tworzy różowo-fioletowy punkt energii a następnie wystrzeliwuje go w postaci wiązki trującej energii. Dodatkowy efekt, może zatruć. Atak ten mógłby częściowo zastąpić aż nazbyt powszechny atak trującego żądła. Byłby dobry np: dla muuka. ruch zadawałby średnie obrażenia szansa na zatrucie przy braku dodatkowych zależności typowych wynosiłaby 30%.

haunt(nawiedzenie)- ruch poke duchów, pokemon otoczony czarnymi pasmami energii uderza bezpośrednio w drugiego pokemona zadając mu obrażenia. dodatkowy efekt - strach, 25% szansy na przestraszenie przeciwnika, jeśli wystąpi ten efekt atak zadaje podwójne obrażenia. Silny ruch, duże obrażenia, mało męczący używającego go.

Na razie to tyle może potem dopisze

PS: Wiem, że dużej liczbie osób temat sienie spodoba, ale przynajmniej będzie można wykazać się kreatywnością.

@edit

quilt (pikowanie)- ruch typów latających, pokemon wzbija się wysoko w powietrze a następnie pikuje atakując, w razie nie trafienia atakujący pokemon otrzymuje obrażenia

metallicity (metaliczność)- ruch typów stalowych( może być używany wyłącznie przez ten typ), pokemon kumuluje swoją energie w kończyna, które muszą dotknąć ziemi , a następnie wytwarza wyrastające w miejscu wybranym przez pokemona stalowe gałęzie który części wystrzeliwane są w przeciwnika. Ruch poznawany przez dobrze wytrenowane pokemony, ciężki do zablokowania- można go przerwać tylko w fazie wysyłania energii do ziemi.

metal gun (stalowa broń)- pokemon skupia energie na jednej z części ciała (u każdego pokemona jest to jedna konkretna część) a następnie wytwarza idealna kopie tej części ciała i wystrzeliwuje ją w przeciwnika. atak dość łatwy do odparcia szczególnie przy użyciu ruchów: walczących, elektrycznych i ognistych, zadaje dość duże obrażenia

veamanta - pokemon manta, typ latający i trujący, ponieważ nie grałem w gry opis będzie bardziej pod anime: manta szara po wewnętrznej stronie i zielono-rdzawa na grzbiecie, czerwone oczy i średniej długości giętki ogon.
specjalne cechy: dźwiękoodporność
ataki: od początku: cios głową, skrzek, atak kwasem, bomba dźwięku
do nauczenia- ostrze wiatru, pikowanie, trujące kolce i inne.
Pokemon występuje w kopalniach soli, na bagnach, w ściekach. Jest wszystkożercą, do życia potrzebuje również kwasu solnego, który jest głównym płynem w jego organizmie , przetwarza go z soli.
Będę tu dopisywał nowe pokemony i ruchy.

@edit

leafump - pokemon mały liściasty smok, typ trawiasty i smoczy. Niewielki pokemon, tułów kolory szaro-zielonego, powierzchnia jak łodygi roślin zielnych, posiada małe skrzydła z liśćmi( koloru pełnej zieleni) zamiast piór. Nie potrafi latać tylko szybować na krótkie odległości. Pokemon żyłby w lasach, daleka od dużych miast, najczęściej na wyżej położonych terenach.
Ruchy:
od początku: ostry liść, gryzienie
Do nauczenia: liściaste ostrze( bardzo łatwo się uczy tego ruchu) nasienny pocisk.

leafly- pokemon drzewny smok ewolucyjna forma leafump, typ trawiasty smoczy i latający.
pokemon średnich rozmiarów, tułów w kolorze żółto-brązowym owinięty gałęziami krzewów. Duze skrzydła takie jak leafumpa, ale większe.
Żyje w gęstych lasach z dala od siedlisk ludzkich na lekko podmokłych terenach najczęściej na wyżynach.
Ruchy( traci możliwość używania liściastego ostrza)
od początku: ostry liść, gryzienie, dzikie pnącze
do nauczenia: nasienny pocisk, smoczy pęd i smoczy oddech

leafragon- pokemon smok natury ewolucyjna forma leafly, pokemon bardzo dużych rozmiarów, wielkości podobnej do onixa. Typ trawiasty smoczy i latający. tułów koloru pełno-zielonego z dużymi skrzydłami. Żyje nad górski mi rzekami oddalonymi od siedlisk ludzkich.
Ruchy (traci możliwość używania nasiennego pocisku)
od początku: ostry liść, gryzienie, dzikie pnącze, słoneczny promień, atak kwasem.
do nauczenia: moczy pęd, smoczy oddech, wściekłość smoka, oszałamiający pył, trujący pył.

Taki ładny pełny cykl ewolucji pokemona. Nadaje się nawet na starter.

@edit

darktackle- podobny do volttackle tylko jest to ruch typu dark. pokemon emanuje czarno-fioletową energie rozpędza się i uderza.

nullity (nicość)- ruch typu cienia, atak składa się z trzech etapów: najpierw powstają trzy smugi fioletowej energii każdy do siebie pod katem 120 stopni, następnie formuje się czarno-fioletowa energia, na koniec energia zostaje wystrzelona w cel.
Byłby to najsilniejszy ruch typu cienia, po ataku pokemon przez chwile nie może się ruszyć. Atak zabiera sporo energii jednak im ciemniejsze jest otocznie tym mniej energii zabiera atak.

@edit

large leap (wielki sus) - ruch typu normalnego pokemon atakuje podobnie do szybkiego ataku tylko, że wielkimi skokami, atak świetnie radzi sobie w kiedy atakuje pod górkę albo przeskakuje ze skały na skały.

double skip(podwójny przeskok) - ruch typu normalnego, pokemon atakuje robiąc nieustanne przewroty nisko nad ziemia, odbijając się od niej i robiąc je dalej.

blackihare- pokemon czarny zając, typ normalny, specjalne cechy immunity(odporność) pokemon jest odporny na wszystkie dodatkowe efekty( nie da się go podpalić, zamrozić, sparaliżować, zatruć, przestraszyć ,zahipnotyzować, posiada dźwięko odporność, nie da się go uśpić, oszołomić itd.), jednak same ataki zadają mu normalne obrażenia, tylko bez dodatkowych efektów. może używać wyłącznie ruchów typu normalnego, może nauczyć się ich wszystkich poza hiper promieniem.
Ruchy: od początku: szybki atak, wielki sus, podwójny przeskok,
Do nauczenia: wszystkie ruchy typu normal np: asysta, podwójna drużyna itd.
Występowanie: skrajnie rzadki, może żyć w każdym środowisku, w pobliżu innych pokemonów, które właściwie zawsze z nieznanych przyczyn go chronią. Ciekawostka ten,pokemon jest bezpłciowy, nie potrzebuje partnera by złożyć jajo ( najczęściej po jego złożeniu zmienia teren na , którym żyje), pokemon ten może przeżyć nawet 700 lat.

@edit

arctic blast(polarny podmuch)- ruch typu lód, będzie trochę jak słoneczny promień, będzie się musiał naładować przed wystrzałem, im chłodniejsze powietrze tym szybciej by się ładował. po wystrzale, cała linia wystrzału pokryła by się lodem do kilku metrów górę i kilku metrów w głąb ziemi. Atak zabierałby sporo energii, ale efekt byłby zabójczy

cold cut (chłodne ciecie), atak typu lód, bardzo szybki, średnie obrażenia, pokemon wytwarzałby na ręce lodową energie w formie podobnej do ostrza i rzucałby nią w przeciwnika.

bevy (rój)- ruch typu robak, pokemon wytwarza wokół siebie małe latające zakrzywione igły, które lecą na przeciwnika. Ruch zadaje małe obrażenia, zmniejsza obronę przeciwnika z każdym trafieniem.

spitting tar (plucie smołą)- atak typu robak, pokemon pluje smołą w przeciwnika, zadaję średnie obrażenia. W przypadku typów latających zmniejsza szybkość poruszania się w powietrzu i skuteczność ataków typu latającego.

sail(śmig) - ruch typu robak/latający pokemon zwiększa prędkość i uderza na przeciwnika najczęściej od tyłu. zadaje dość duże obrażenia.

fervor (zapał) - ruch typu robak, pokemon rozpoczyna energiczne machanie kończynami i naciera na przeciwnika z wielka siłą. Atak o dużej sile, zabiera sporo energii, z każdym kolejnym użyciem tego ataku zwiększa się jego moc, ale również i jego koszt energii.

screwdriver (śrubokręt) - ruch typu ... chyba duch, ale nie jestem pewny. Pokemon wzbija się w powietrze, następnie jego ciało ( poza głową ) zaczyna się kręcić w formie wiertła, najszersze jest przy głowie a a czubek jest na samym dole. W ten sposób uderza w cel. Atak o dużej sile, dość powszechny wśród pokemonów lewitujących.
Odpisz
 Cherish Balle podarowali: Pawciooo, klimuk777, BlackTabby90, jonaszek, Chaqui, jarozaoz, Konus, Dialguś, Suspect, Wooyar
19.06.2011, 21:46 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 21.06.2011 14:51 przez klimuk777.)
Post: #2
RE: Nowe ruchy i poki( uzywamy wyobrazni)
Nazwa: Tao Origin Dragon

Wygląd: (mojego autorstwa hybryda)
[Obrazek: taoorigindragon.png]

Typ: Dragon/Ghost(Bo się rozpadł na Reshiram'a, Zekrom'a i może Kyurem'a, tak więc jako tako przestał istnieć)

Ability: Pressure

Base Stat:
HP: 120
Attack: 130
Defence: 120
Special Attack: 130
Special Defence: 120
Speed: 100


Ruch Sygnaturowy:
Annihilation
Typ: Dragon
Rodzaj: Special
PP: 10 (Max 16)
Moc: 120
Celność: 100
Ma 30% szansy by zmienić stan przeciwnika na Burn/Paralyz/Freez
Zasada działania:
1 tura, bez ładowania (np. Solarbeam się ładuje), bez odczekiwania (Po Hyperbeam się odczekuje), nie obniża statystyk ani użytkownika, ani atakowanego.

Wygląd przy użyciu:
Energia gromadzi się w pokemonie, a potem następuje wystrzał promienia będącego mieszanką ognia, mrozu, pioruna i smoczej energii.

Learnset
By leveling up

Thunder Fang-Start
Fire Fang- Start
Icy Wind- Start
Dragonbreath- Start
Imprision- 15
Flamethrower- 19
Thunderbolt - 20
Ice Beam- 21
Extrasensory- 30
Dragon Claw- 35
Shadow Claw- 40
Hyper Voice- 45
Dragon Pulse- 50
Earth Power- 55
Eartquake- 60
Fire Blast- 65
Thunder- 67
Blizzard- 70
Outrage- 75
Shadow Ball- 75
Aura Sphere- 75
Annihilation- 80


By TM
Może poznać wszystkie.

[Obrazek: jY3xF1c.png]

Reshiram napisał(a):klimuk master of sonic Big Grin
Odpisz
 Cherish Balle podarowali: Dialguś
19.06.2011, 21:48 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 19.06.2011 21:51 przez Turtwig.)
Post: #3
RE: Nowe ruchy i poki( uzywamy wyobrazni)
Wymyśliłem narazie takie:
- Spider Web - Ruch typu robak. Unieruchamia pokemona na 2 do 5 kolejek, a ten kto go użył używa przymusowo przez ten czas ataku Spider Bite. Celność: 40%, zwiększa się, jeśli celem jest robak lub latający, zmniejsza, gdy stalowy, waczący, ognisty itp. Im lżejszy i mniejszy pokemon tym większa celność i odwrotnie
- Spider Bite - ruch typu robak, fizyczny, nie trzeba się go uczyć, patrz wyżej, 50 mocy (nie wiem jak to się tam fachowo nazywa, chyba Base Power)
- Reverse - atak typu psychicznego powodujący zamienieniem się pokemonami do końca bitwy. (Oczywiście przeciwnik może się "odmienić") Trafia zawsze ostatni.
- Status Heal - atak typu normalnego, 70% celność, leczy wszystkie zmiany statusu tego kto go używa. Siganture move dla Chansey, Blissey i Audino
Odpisz
20.06.2011, 12:18
Post: #4
RE: Nowe ruchy i poki( uzywamy wyobrazni)
- Śnieżki (Snowballs) - pokemon rzuca śnieżkami w przeciwnika 2. do 5. razy. (lodowa wersja Bullet Seed)
- Lodowisko - pokemon tworzy na Polu Bitwy lodowisko powodując obniżenie Unikliwości i Celności (nie dotyczy poków lodowych, latających i z Levitate)
Odpisz
 Cherish Balle podarowali: Pawciooo, Ertix
20.06.2011, 17:04
Post: #5
RE: Nowe ruchy i poki( uzywamy wyobrazni)
static spikes - coś jak toxic spikes tylko, że Paraliżuje przeciwnika przy zmianie poka
Więcej pomysłów nie mam, ale temat dobry leci Cherish! Smile

[Obrazek: prawie%20impos%20late%20flip]

(• ◡•) ADVENTURE TIME! (❍.❍ʋ)
Odpisz
20.06.2011, 18:40 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 21.06.2011 15:48 przez ShootingStar.)
Post: #6
RE: Nowe ruchy i poki( uzywamy wyobrazni)
Mam pomysł na Poka.
Byłby on ewolucją Castforma. Wyglądałby jak potężna chmura z robo-głową(nawiązując, że Castform jest tzw. sztucznym Pokemonem). Ludzie ewoluowali tego Pokemona tworząc hybrydę z robotem. Jego typ zmienia się ze w względu na pogodę(tak samo jak u Castforma). W jego robo-głowie jest czujnik pogody, który pokazuje lampkami(niebieską - działa Rain Dance/pada deszcz, białą - działa Hail/pada śnieg, żółto-pomarańczową - działa Sunny Day/świeci ostre słońce, szarą - normalna pogoda/działa Sandstorm) zmiany pogody w najbliższym czasie. Jest też 4. lampka świecąca się tylko wtedy, gdy stan pogody jest zablokowany do końca walki jego ataku-sygnatury.
Weather Block - Normal/85%/Status/PP:10/Efekt I: następny atak wywołujący stan pogody/zdolność wywołująca zmianę pogody zmienia pogodę do końca walki/Efekt II: kolejne ataki pogodowe nie mają skutku/Efekt III: kolejne użycie zmienia pogodę do normalnej, a ataki pogodowe działają normalnie/Wygląd: Pokemon wysyła wiązkę energii, która rozpryskuje się na niebie.
Nie mam pomysłu na nazwę. Może pomożecie? Chętnie przyjmę też uwagi względem wyglądu Pokemona i ataku.

Odpisz
 Cherish Balle podarowali: Emolga
20.06.2011, 21:29
Post: #7
RE: Nowe ruchy i poki( uzywamy wyobrazni)
Nazwa poka np. Mether (metal+weather), Roborm (Robot+form), Lither (light+weather)
Odpisz
 Cherish Balle podarowali: Ertix, Emolga
20.06.2011, 22:02
Post: #8
RE: Nowe ruchy i poki( uzywamy wyobrazni)
Fajne pomysły aczkolwiek static spikes mnie nie przekonuje . Szczególnie podabają mi się pomysły turtwiga.
Przy okazji więcej komentarzy, piszcie co myślicie o pomysłach.

PS: zrobiłem już edity wiec jest parę nowych rzeczy i jeszcze przybędzie.
Odpisz
21.06.2011, 11:42 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 21.06.2011 13:28 przez ShootingStar.)
Post: #9
RE: Nowe ruchy i poki( uzywamy wyobrazni)
Electrified Ground - Electric/100%/PP:20/Efekt I: każdy Pokemon przeciwnika wezwany na walkę po użyciu ataku ma 50% na paraliż/Efekt II: działa na Pokemony typu Ground; nie działa na Pokemony typu Flying i posiadające zdolność Levitate/Wygląd: Pokemon wypełnia się elektro-energią, która przechodzi na pole przeciwnika. Gdy Pokemon przeciwnika wchodzi do walki, energia z ziemi przechodzi na Pokemona i paraliżuje.
Energy Shuriken - nie mam na niego zbytniego pomysłu. Będzie wyglądał, że Pokemon tworzy z energii shurikeny i strzela nimi w przeciwnika. Celność: 90%. Nie jestem pewien jaki typ dać, ale najbardziej myślę nad Fighting. Nie wiem, jaką to może mieć siłę i jaka ma być ilość PP. Przyjmę także zmianę nazwy, która będzie wskazywała na typ ataku(np. Shadow Shuriken - typ Ghost lub Dark).

Odpisz
21.06.2011, 13:24 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 21.06.2011 13:31 przez rubin.)
Post: #10
RE: Nowe ruchy i poki( uzywamy wyobrazni)
(19.06.2011 21:48)Turtwig napisał(a):  - Spider Web - Ruch typu robak. Unieruchamia pokemona na 2 do 5 kolejek, a ten kto go użył używa przymusowo przez ten czas ataku Spider Bite. Celność: 40%, zwiększa się, jeśli celem jest robak lub latający, zmniejsza, gdy stalowy, waczący, ognisty itp. Im lżejszy i mniejszy pokemon tym większa celność i odwrotnie

Ekhem.

Turtwig napisał(a):- Reverse - atak typu psychicznego powodujący zamienieniem się pokemonami do końca bitwy. (Oczywiście przeciwnik może się "odmienić") Trafia zawsze ostatni.

Wszystkie Pokemony czy tylko te co są aktualnie na polu walki? Bo jak to pierwsze to byłby to baaaardzo nieuczciwy atak. Tongue

Turtwig napisał(a):- Status Heal - atak typu normalnego, 70% celność, leczy wszystkie zmiany statusu tego kto go używa. Siganture move dla Chansey, Blissey i Audino

Hmm, zdeklasowane przez Heal Bell, Aromatheraphy, a nawet Refresh, które nie tylko mają 100% celności ale też leczą całą drużynę ze statusów (poza Refreshem).

Poke96 napisał(a):Weather Block - Normal/85%/Status/PP:10/Efekt I: następny atak wywołujący stan pogody zmienia pogodę do końca walki/Efekt II: kolejne ataki pogodowe nie mają skutku/Efekt III: kolejne użycie zmienia pogodę do normalnej, a ataki pogodowe działają normalnie/Wygląd: Pokemon wysyła wiązkę energii, która rozpryskuje się na niebie.

Hmm, fajne. Jeśli da się z tym zrobić combo z ability zmieniającymi pogodę (Drought, Drizzle, Sandstream, Snow Warning) to wręcz nie do pobicia. Mam na myśli coś takiego:

Castform evo used Weather Block!
Come back, Castform evo!
Go Ninetales! (Ninetales Drought intensified sun rays!)

I mamy słoneczną pogodę do końca walki Smile

axel napisał(a):- Śnieżki (Snowballs) - pokemon rzuca śnieżkami w przeciwnika 2. do 5. razy. (lodowa wersja Bullet Seed)

Kalka Icicle Speara.

Pezet napisał(a):static spikes - coś jak toxic spikes tylko, że Paraliżuje przeciwnika przy zmianie poka

To jest przes...adzone i dobrze o tym wiesz xD

Cytat:Electrified Ground - Electric/100%/PP:20/Efekt I: każdy Pokemon przeciwnika wezwany na walkę po użyciu ataku ma 50% na paraliż/Efekt II: działa na Pokemony typu Ground; nie działa na Pokemony typu Flying i posiadające zdolność Levitate/Wygląd: Pokemon wypełnia się elektro-energią, która przechodzi na pole przeciwnika. Gdy Pokemon przeciwnika wchodzi do walki, energia z ziemi przechodzi na Pokemona i paraliżuje.

Patrz wyżej lol.

Lubie takie tematy, może dorzucę coś później jak będę mieć jakiś dobry pomysł Smile

[Obrazek: mudkipsx.png]


Cytat:Never argue with an idiot. They drag you down to their own level and then beat you with experience.
Odpisz
21.06.2011, 15:47 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 21.06.2011 15:48 przez ShootingStar.)
Post: #11
RE: Nowe ruchy i poki( uzywamy wyobrazni)
Rubin: pewnie łączyłoby efekt z zdolnościami, więc twoje kombo byłoby możliwe(dodałem to do opisu).

Chciałem stworzyć atak elektryczny mający skutek przy wymianie poków. Pezet pewnie także. Może macie inne pomysły na ataki mające skutek przy wymianie poków?
Chciałbym także usłyszeć propozycje do mojego ataku Shurikenów Energii. Dodałem ten atak troszkę później po napisaniu Electrified Ground

Odpisz
21.06.2011, 17:23
Post: #12
RE: Nowe ruchy i poki( uzywamy wyobrazni)
Wymyśliłem nowe:
- Oxidation (Utlenianie) - atak typu Water/Flying/Normal (nie umiem się zdecydować) powodujący wypuszczenie w powietrze dużej ilości tlenu. Powoduje u stalowych pokemonów stan korozji (o nim dalej). W pierwszej turze szanse to 30%, w drugiej 40% itd. Po dojściu do 100% utrzymuje się jeszcze przez 2 kolejki.
- Korozja (Efekt) - skrót COR; tylko pokemony stalowe; pokemon co kolejkę traci 20% HP AKTUALNEJ ilości HP pokemona. Drugi efekt to spadek obrony o 10% co kolejkę. (nie wiem czy to dużo nie znam się)
- Hydration (Nawilżenie) - atak typu Water nawilżający powietrze; używa się go jeden raz (kolejne użycie nie pomnaża efektu) ; pokemony latające tracą 20% szybkości i typ flying, ale nie znikają staby z tego typu;
Odpisz
2.07.2011, 9:25
Post: #13
RE: Nowe ruchy i poki( uzywamy wyobrazni)
Oto moje propozycje:
-Vitamin plus (Witamina plus)
Typ: Normalny
Power:0
Celność:-
PP:5
Efekt: Podnosi wszystkie statystyki użytkownika o 1 poziom.
Wygląd: Ciało użytkownika błyszczy na wszystkie kolory tęczy, po czym przestaje.

Hydro disk (Hydro dysk)
Typ: Woda
Power: 95
Celność: 100%
PP: 10
Efekt:-
Wygląd: Użytkownik formuje w dłoniach (lub innych kończynach) dwa dyski, które po chwili wyrzuca w stronę przeciwnika.

Double flame (Podwójny płomień)
Typ: Ogień
Power: 110
Celność: 90%
PP: 5
Efekt: Ma 40% szans na poparzenie przeciwnika.
Wygląd: Użytkownik w paszczach formuje dwie kule, które wystrzeliwuje w postaci promienia (może być używany tylko przez pokemony, które mają 2 lub więcej głów).

Później może wstawię więcej.

Staram się pisać poprawnie.
Mój 3DS FC: 1204-0170-8092
Mój White FC: 2323-1513-5526
[Obrazek: LdZtZ.gif]
Odpisz
3.07.2011, 21:02 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 3.07.2011 21:06 przez Turtwig.)
Post: #14
RE: Nowe ruchy i poki( uzywamy wyobrazni)
Mam pomysł na nowe Ability:
- Contamination - zatruwa wszystkie pokemony typu X w zależności od położenia postaci:
a) Surfing/Fishing - water
b) Teren Ziemny? (nie wiem jak to nazwać, np. góra) - ziemia
c) Trawa - w zaleźności od dróg, odpowiednio - robak (lasy itp.), latający (otwarte przestrzenie), trawiasty
d) Teren śnieżny - lodowe
e) Miasto - Stalowe
f) Miasteczko - Normalne
Przykłady poków: Trubbish, Muk
Trochę skomplikowane, ale... Big Grin

- Berry Planter - po walce pokemon ma szansę na znalezienie dowolnej Berry - na różnych terenach różne jagody występują częściej lub rzadziej, szansa na znalezienie też jest różna, np. - trawa 30%, śnieg - 5%.
Przykłady poków: Roselia, Cherubi
Odpisz
30.07.2011, 14:42
Post: #15
RE: Wasze wymyślone ataki
Zmieniłam przedmiot dyskusji na same ataki. "Pokemon" to jednak dość skomplikowana konstrukcja, i z którą znaczna większość z was sobie nie radzi.

Anyway, nudziło mi się podczas lotu do Polski, więc wymyśliłam parę nowych ruchów:

Fireball - Fire Special
Power: 90
Acc: 100%
PP: 10

Opis: Skoncentrowana kula płomieni, która po kontakcie eksploduje raniąc wszystkie Pokemony w pobliżu.
Efekt: Rozpryskuje drobinki po 1/8 całkowitego HP w walkach Double i Triple. Obrażenia z odłamków nie podlegają efektywności typów.
Learnset: Charizard, Typhlosion, Blaziken (Egg), Infernape (Egg), Emboar, Ninetales, Houndoom (Egg), Magmortar, Simisear (Egg), Ho-oh, Altaria, Salamence, Hydreigon (Egg), Castform
Uzasadnienie: Zawsze podobał mi się pomysł stojący za Flame Burstem, szkoda tylko, że sam atak jest tak słaby że prawie nikt go nie używa. Fireball to taka "podrasowana" wersja Flame Bursta. Power i PP nieco niższe od Flamethrowera by nie zdeklasować tego drugiego.

Fire Arrow - Fire Physical
Power: 40
Acc: 100%
PP: 10

Opis: Płomienna strzała rzucana z wielką prędkością. Ma siłę przebicia przez wszelki pancerz przeciwnika.
Efekt: Priority, ignoruje defensywne boosty oponenta (w tym Eviolite), w walkach Triple dosięga nawet daleko stojące Pokemony.
Learnset: Blaziken (Egg), Infernape, Emboar, Darmanitan (Egg), Simisear (Egg), Heatmor, Magmortar.
Uzasadnienie: Ognisty Quick Attack z dodatkowym "kopem". PP niskie by tą zaletę jakoś zrekompensować. Atak wymaga silnych ramion (lub podobnych) oraz typingu Fire aby móc się go nauczyć.

Scarlet Rain - Fire Special
Power: 35
Acc: 95%
PP: 20

Opis: n/a
Efekt: 80% szansa na oparzenie przeciwnika, uderza wszystkie Pokemony w walkach Double i Triple (jeśli Pokemon stoi w centralnej pozycji pola, w przeciwnym razie 3).
Learnset: Moltres, Typhlosion, Heatran, Magcargo (Egg), Camerupt, Torkoal, Volcarona, Groudon, Ho-oh
Uzasadnienie: Silniejsza wersja Will-O-Wisp z ograniczoną dystrybucją. Generalnie dałam go wszystkim pokemonom uczącym się Eruption, oraz tam gdzie pasuje sam design/opis Dexowy.

Burning Field - Fire Support
Power: ---
Acc: ---
PP: 40

Opis: n/a
Efekt: Usuwa pułapki (Stealth Rock, Spikes, Toxic Spikes, Leech Seed, Wrap, Bind, Sand Tomb, Clamp, Whrilpool, Fire Spin) z pola obu drużyn.
Learnset: Infernape, Entei, Moltres, Volcarona, Heatran, Charizard, Magcargo, Rapidash (Egg), Ho-oh
Uzasadnienie: Ciekawe czy ktoś zgadnie skąd czerpałam inspirację? Wink Silny ruch z punktu widzenia Singli 6 vs 6, dlatego ograniczyłam dystrybucję i dałam go jedynie ognistym Pokemonom.

Watery Grave - Water Special
Power: ---
Acc: 30%
PP: 5

Opis: n/a
Efekt: Powala przeciwnika za jednym strzałem. (OHKO)
Learnset: Jellicent, Tentacruel (Egg), Gyarados, Kingdra (Egg), Sharpedo, Kyogre
Uzasadnienie: Zainspirowane dexowym opisem Jellicenta Smile Uczą się go tylko "brutalne" Pokemony.

Sacred Spring - Water Support
Power: ---
Acc: ---
PP: 10

Opis: n/a
Efekt: Przez 5 tur leczy obecnie aktywnego Pokemona o 25% całkowitego HP. Efekt nie zanika po zmianie Pokemona.
Learnset: Suicune, Lugia, Latias, Kyogre, Phione, Manaphy
Uzasadnienie: W Pokemonach zawsze brakowało mi ruchu typu "healing over time". Niby jest Leftovers, ale to trochę za mało. Tylko pytanie czy 25% HP to nie za dużo? Ruch zarezerwowany dla legend.

---

I co myślicie?

[Obrazek: mudkipsx.png]


Cytat:Never argue with an idiot. They drag you down to their own level and then beat you with experience.
Odpisz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości