Facebook
Odwiedź stronę dystrybutoraReklama Sun i Moon



Pytania odnośnie kupna i sprzedaży kart
29.05.2011, 15:26 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 30.01.2013 19:54 przez Reel.)
Post: #1
Question Pytania odnośnie kupna i sprzedaży kart
W tym temacie proszę zadawać pytania na tematy tego, jak, gdzie kiedy i za ile kupować i sprzedawać karty, jakie produkty/karty warto kupować, a jakich nie. Pytania odnośnie działania kart oraz odnośnie budowy decków mają swoje osobne tematy.
~emachel


Pomyślałem, że robi się dużo wątków z prośbą o pomoc, więc lepiej by było gdyby był jeden.

Moje pytanie: Mam 50 zł. do wydania. Co mogę za nie kupić? Chodzi mi oczywiście o karty. Gdyby ktoś był taki miły i znalazł to co wymyślił na ebayu i podał link to byłbym bardzo wdzięczny. Najchętniej kupiłbym coś z serii ex (kilka boosterów) lub jakieś blistero/tino podobne coś (ze wszystkich serii lecz najchętniej z HGSS i ex).

Prosiłbym o jak najszybszą odpowiedź.

3739 4140 9052 (SS FC)
4899 5147 3563 (White FC)

Mój kanał na YT: http://www.youtube.com/user/PTCGjonaszek?feature=mhee
Odpisz
29.05.2011, 16:27
Post: #2
RE: Help Center
jonaszek - niestety, niewiele. Z zagranicy opłaca Ci się kupować tylko hurtem, bo z tych pieniędzy co masz, to ponad połowa pójdzie na przesyłkę ;/

Odpisz
29.05.2011, 16:50
Post: #3
RE: Help Center
OK, ja mam pewną sprawę.

W sumie do karcianki wróciłem niedawno. Grałem wcześniej w podstawówce jak była pierwsza falu szału na pokemony. Ostatnio jednak wszedłem w posiadanie paru talii z DP, mój brat ma jedną talię Arceusa, potem HS Undaunted. Do tego kupiłem sporo boosterów i ogólnie mam teraz sporo kart, trochę się w tym wszystkim już gubię Undecided

W każdym razie, czy ktoś może mi skompilować listę, co się w międzyczasie w zasadach karcianki zmieniło? No i co nowego wprowadza BW?

No i jakieś fajne porady dotyczące budowania talii by się przydały Wink Daybreak jest jak na podstawową talię niesamowicie rozwalająca, ale szybko się zużywa i wnioskuję, że w jakichś potyczkach bardziej "pro" się nie umywa. Shy
Odpisz
29.05.2011, 17:02
Post: #4
RE: Help Center
BlackTabby90 - BW wprowadziło to, że:
1) W pierwszej turze meczu nie ma już TSS-lock'a
2) Doszło do erraty paru kart, m.in. Rare Candy (przez co stała się bezużyteczna), Great Balla, PlusPowera, Defendera i możliwe, że czegoś jeszcze.

Co ciekawego wprowadziło BW? Overpowered basici (Zekrom, Reshiram), jednego fajnego trainera do odzysku (Energy Retrieval), zarąbistego Emboara z Fervid Dancem, Samurotta jako pierwsze naprawdę dobre narzędzie do walki w rękach Feraligathra Prime... I w sumie to tyle. Jest jeszcze nowy PONT, ale ze względu na discardowanie kart, raczej nie jest obecnie szeroko używany.

Fajne rady do budowania talii? Cóż, najlepiej napisz do mnie (albo do innego kogoś znającego się na PTCG, ale nie polecam np. takiego Legendsa, bo znając go ułoży Ci deck na samym BW, bo w końcu jest takie fajne i każdy kto uważa inaczej musi spłonąć) i coś wykminimy. Tak ogólnie mogę Ci powiedzieć, że zauważyłem, że do każdej prawie talii ładuje się teraz karty takie jak:
-Pokemon Collectory (4)
-Poke Drawery+ (4)
-Pokedexy Handy (4)
-BTSy (3-4)
-Pokemon Communication (2-3)
-Exp. Belty (1-3)
-Sableye (4 lub 0)
-Uxie (1-2)
Czasami przydatne są też Claydole, Interviewer's Questions, Fishermany lub/i Energy Retrievale do odzysku, Crobaty G i Poke Turny. To wszystko odnosi się do koncepcji decków donkujących, po drugiej stronie masz tak zwane locki, które w sumie ograniczają się do Gengarów. Nie lubię ich i średnio się na nich znam, tak więc nie będę się rozpisywał na temat czegoś, co jest mi średnio znane. Tyle z rad na szybko.

Odpisz
29.05.2011, 19:22 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 29.05.2011 19:23 przez Legends.)
Post: #5
RE: Help Center
BW wprowadziło o wiele więcej. O ile gracz umie zmieniać decki na wirtualu co jakiś czas i bawić się z nowymi, a nie próbuje jednym grać do końca świata i resztę opieprzać. PTCG od zawsze polegało na kreatywności, a nie narzekaniu że tamto złe i to niedobre. Jak masz dobry mózg to do niemalże każdej karty comba fajne wymyślisz (nie licząc "perełek" jak Floatzel SV). Także to nie karta jest zła, tylko człowiek który ją ocenia (poza skrajnymi wcześniej wymienionymi przypadkami).

(29.05.2011 17:02)emachel napisał(a):  2) Doszło do erraty paru kart, m.in. Rare Candy (przez co stała się bezużyteczna)
Jakoś Breeder był zawsze staplem ==".
(29.05.2011 17:02)emachel napisał(a):  Jest jeszcze nowy PONT, ale ze względu na discardowanie kart, raczej nie jest obecnie szeroko używany.
Jest STARY OAK dla precyzji. Marowaki, Gyaradosy itd. na nim korzystają.

(29.05.2011 17:02)emachel napisał(a):  Fajne rady do budowania talii? Cóż, najlepiej napisz do mnie (albo do innego kogoś znającego się na PTCG
Zdecyduj się.

(29.05.2011 17:02)emachel napisał(a):  ale nie polecam np. takiego Legendsa, bo znając go ułoży Ci deck na samym BW, bo w końcu jest takie fajne i każdy kto uważa inaczej musi spłonąć)
Tak, nastawiaj nowych przeciwko ludziom którzy chcą pomóc i jakoś nikt nie narzekał że to źle zrobili. Prowokujesz.

(29.05.2011 17:02)emachel napisał(a):  Tak ogólnie mogę Ci powiedzieć, że zauważyłem, że do każdej prawie talii ładuje się teraz karty takie jak:
-Pokemon Collectory (4)
-Poke Drawery+ (4)
-Pokedexy Handy (4)
-BTSy (3-4)
-Pokemon Communication (2-3)
-Exp. Belty (1-3)
-Sableye (4 lub 0)
-Uxie (1-2)
a) Wymieniłeś ok. 30 stapli. Coś się tu nie zgadza, skoro każdy ma mieć pół decku takie same.
b) Drawery używa się W TALIACH NA DONKA, w innych RZADKO.
c) Pokedexy Handy i910s przydają się W DONKACH i taliach możliwie szybszych od LuxChompow (Donphan). Poza nimi raczej są zbędne. No chyba że w fundeckach.
d) BTSy wymienia się cukierkami, ech.
e) Zgoda, komunikacje są fajne.
f) Zgoda, kolekcjonerzy są fani. Ale mimo wszystko zawsze wrzucam 2 rozanki, na wszelki wypadek. Samymi Collectorami nie zajedziesz.
g) Belty się wrzuca, aczkolwiek po ostatnich meczach doszedłem do wniosku że są one pasożytami z siłą psychiczną.
h) Gdzie Ty do cholery Sableye widzisz... Sabledonk, SpreadDonk i praktycznie tyle. Wrzucanie na siłę 4 sztuki dla startu to niezbyt mądra opcja, jako że zaśmiecasz deck. A mniejsza ilość nie daje dużych szans na start duszkiem.
i) Uxie mieć trzeba. True.

(29.05.2011 17:02)emachel napisał(a):  Czasami przydatne są też Claydole

Zawsze, poza silnikami spalinowymi (Ninetales HS + Typhlosion Prime HS).

(29.05.2011 17:02)emachel napisał(a):  To wszystko odnosi się do koncepcji decków donkujących, po drugiej stronie masz tak zwane locki, które w sumie ograniczają się do Gengarów.
Pan o Mespritach, Ampharosach, Gardellade'ach, Grumpigach, VileTechach, Empotechach , UmbiDoomach i masie innych decków nie słyszał... To wszystko też swego rodzaju Lockery. Jedne bardziej destruktywne, drugie mniej.
Inna sprawa że są jeszcze inne typy decków. Speed Buildery (niekoniecznie donki), Conditionery (nakładanie możliwie jak najwięcej sp. kondycji na raz), Spreadery (rozrzucanie dmg na całym polu przeciwnika), Tanki (czyli jak wystawić jednego Poka który ma stać na placu boju do końca gry), decki bijące piekielnie mocne dmg (Machamp Prime, Reshiram, FlyChamp), energetycy (decki którym podkładasz jak najwięcej energii i przez to zwiększasz obrażenia, np. Tangrowth CoL, Sceptile AC, LEafeon Lv.X MD...)... Oj wiele ich tu jest.

Staple (85% lub więcej użycia) to:
~ Rozanki (Roseanne's Research)
~ Collectory
~ Twinsy (polecam ZAWSZE trzymać jedną sztukę)
~ Claydole
~ Uxie
Chyba tyle, możliwe że coś pominąłem.

A co do zmian (z tych które pamiętam "na teraz"), to:
~ Pokemon skonfudowany nie musi flipać o powrót na bencha.
~ Zaczynając grę jeśli przeciwnik nie ma basica, możesz dobrać 1 kartę, nie dwie.
~ Lekko podmieniona kolejność aplikowania KO (Cynda pytaj, ja się w tym gubię).

BlackTabby, najlepiej na początek znaleźć kartę na której chcesz zbudować talię. Potem szukasz wśród skanów która karta do niej pasuje (tworzy dobrą kombinację uprzykrzającą grę przeciwnikowi / ułatwiającą własny rozstaw), następnie stopniowo dobierasz ISSy i energie. Jeśli chcesz porad, napisz mi na GG 532242. Bo jak zaczniemy tutaj rozmawiać to zaraz Cynd wyskoczy że flamewar się robi.

Glossary:
Staple - karta, którą wrzuca się praktycznie do każdego decku (ok. 85% i więcej przypadków).
ISS - Item, Support, Stadium.
Talia donkująca - Talia, która ma za zadanie skończyć grę zanim jeszcze przeciwnik zacznie swoją 1. turę.

Cynd, dalej za ostro? Łagodniej już się nie da.

Odpisz
29.05.2011, 19:28 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 29.05.2011 19:29 przez BlackTabby90.)
Post: #6
RE: Help Center
Ło! Chyba flame war rozpętałem. Przepraszm! Shy Love and peace? Heart

A na temat, to spoko. Będę budował talię, to do was napiszę Big Grin
Odpisz
29.05.2011, 20:30
Post: #7
RE: Help Center
Cytat:c) Pokedexy Handy i910s przydają się W DONKACH i taliach możliwie szybszych od LuxChompow (Donphan). Poza nimi raczej są zbędne. No chyba że w fundeckach.

Pokedexy są świetnym pomysłem jeśli brakuje nam kilku kart do 60 w decku, "skracają" one nam deck dzięki czemu możemy szybciej dobrać się potrzebnych nam kart. Zawsze dorzucam komplet jeśli znajdzie się na nie miejsce.

Cytat:h) Gdzie Ty do cholery Sableye widzisz... Sabledonk, SpreadDonk i praktycznie tyle. Wrzucanie na siłę 4 sztuki dla startu to niezbyt mądra opcja, jako że zaśmiecasz deck. A mniejsza ilość nie daje dużych szans na start duszkiem.
Teraz sableye praktycznie trzeba wrzucić aby móc zacząć grę a później go wycofać jeśli nie chce się marnować ataku na wyszukanie suporta. Z nowymi zasadami o wyniku prawie wszystkich gier jakie grałem decydowało to kto zaczynał, chociaż lepszym zabezpieczeniem przed donkiem/ zbyt szybkim rozstawem przeciwnika jest spiritomb

Cytat:~ Lekko podmieniona kolejność aplikowania KO (Cynda pytaj, ja się w tym gubię).
Jest to prostsze niż przedtem, po ataku nakładasz counterki z ataku następnie następują wszystkie akcje pomiędzy turami(burn,poison,leczenie, itp.) jednocześnie a dopiero potem sprawdza się stan hp pokemona.

[Obrazek: 559af45d0a7fffb90a88ff219feb95d8.gif]
Odpisz
29.05.2011, 20:40
Post: #8
RE: Help Center
Legendsiu - ja mam na myśli decki grywalne, a nie wymyślanie na siłę decków, żeby jakieś były, bo tak jest fajnie... Swoją drogą oryginalne, że uważasz, że ktoś jeszcze gra Machampami, bardzo oryginalne... Najlepiej sam z nimi przyjedź na OTP. No co? Mnie miałbyś na hita Big Grin

Odpisz
29.05.2011, 20:44
Post: #9
RE: Help Center
Mam kolejne pytanie: Która z tych serii zawiera najprzydatniejsze karty?: HGSS, HGSS Unleashed, HGSS Undaunted, HGSS Triumphant, COL czy BW?

3739 4140 9052 (SS FC)
4899 5147 3563 (White FC)

Mój kanał na YT: http://www.youtube.com/user/PTCGjonaszek?feature=mhee
Odpisz
29.05.2011, 20:47 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 29.05.2011 20:48 przez Reel.)
Post: #10
RE: Help Center
(29.05.2011 20:44)jonaszek napisał(a):  Mam kolejne pytanie: Która z tych serii zawiera najprzydatniejsze karty?: HGSS, HGSS Unleashed, HGSS Undaunted, HGSS Triumphant, COL czy BW?

Pytanie powinno brzmieć chyba: która zawiera najbardziej przydatnych kart ;p Moim skromnym zdaniem jest to Triumphant, następnie HGSS, potem Unleashed i Undaunted, potem BW i na końcu CoL.

Odpisz
 Cherish Balle podarowali: jonaszek
30.05.2011, 9:52 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 30.05.2011 9:56 przez Cynd Ninja.)
Post: #11
RE: Pytania odnośnie decków i kupna kart.
(29.05.2011 19:28)BlackTabby90 napisał(a):  Ło! Chyba flame war rozpętałem. Przepraszm! Shy Love and peace? Heart

Oni tak zawsze, nie przejmuj się.

(29.05.2011 19:22)Legends napisał(a):  
(29.05.2011 17:02)emachel napisał(a):  Tak ogólnie mogę Ci powiedzieć, że zauważyłem, że do każdej prawie talii ładuje się teraz karty takie jak:
-Pokemon Collectory (4)
-Poke Drawery+ (4)
-Pokedexy Handy (4)
-BTSy (3-4)
-Pokemon Communication (2-3)
-Exp. Belty (1-3)
-Sableye (4 lub 0)
-Uxie (1-2)
a) Wymieniłeś ok. 30 stapli. Coś się tu nie zgadza, skoro każdy ma mieć pół decku takie same.
b) Drawery używa się W TALIACH NA DONKA, w innych RZADKO.
c) Pokedexy Handy i910s przydają się W DONKACH i taliach możliwie szybszych od LuxChompow (Donphan). Poza nimi raczej są zbędne. No chyba że w fundeckach.
d) BTSy wymienia się cukierkami, ech.
e) Zgoda, komunikacje są fajne.
f) Zgoda, kolekcjonerzy są fani. Ale mimo wszystko zawsze wrzucam 2 rozanki, na wszelki wypadek. Samymi Collectorami nie zajedziesz.
g) Belty się wrzuca, aczkolwiek po ostatnich meczach doszedłem do wniosku że są one pasożytami z siłą psychiczną.
h) Gdzie Ty do cholery Sableye widzisz... Sabledonk, SpreadDonk i praktycznie tyle. Wrzucanie na siłę 4 sztuki dla startu to niezbyt mądra opcja, jako że zaśmiecasz deck. A mniejsza ilość nie daje dużych szans na start duszkiem.
i) Uxie mieć trzeba. True.

Odpisze Wam obu naraz:
1) Collectorzy są spoko, jeżeli grami w formacie bez Rozanek. Rozanki są zazwyczaj lepsze.
2) Drawery są dobre, cicho.
3) Pokedexów nigdy nie używałem, ale mniejsza.
4) BTS mozna zastąpić cukierkami, co daje nam możliwość oparcia decka na innym stadiumie, np. Contest Hallu, Burned Tower, czy wychodzącym niedługo (mam nadzieję) Pokemon Center.
5) Communication'y jak najbardziej.
6) Belty są ok, ale trzeba uwązać by nie przesadzić.
7) Co do Sableye muszę zgodzić się z Legendsem. W większości decków się nie opłacają.
8) A ja powiem, ze Uxie nie trzeba mieć! Zabiera nam miejsce na ławce, jego wycofanie do decku może być niebezpieczne jeżeli nie mamy dobrego zabezpieczenia, a na ławce, bez możliwości ewolucji staje się pożywką dla snipe'ów. Ja gram Volkner's Philosophy i jestem z tego dumny.

(29.05.2011 19:22)Legends napisał(a):  
(29.05.2011 17:02)emachel napisał(a):  2) Doszło do erraty paru kart, m.in. Rare Candy (przez co stała się bezużyteczna)
Jakoś Breeder był zawsze staplem ==".

Był?

(29.05.2011 19:22)Legends napisał(a):  
(29.05.2011 17:02)emachel napisał(a):  To wszystko odnosi się do koncepcji decków donkujących, po drugiej stronie masz tak zwane locki, które w sumie ograniczają się do Gengarów.
Pan o Mespritach, Ampharosach, Gardellade'ach, Grumpigach, VileTechach, Empotechach , UmbiDoomach i masie innych decków nie słyszał... To wszystko też swego rodzaju Lockery. Jedne bardziej destruktywne, drugie mniej.
Inna sprawa że są jeszcze inne typy decków. Speed Buildery (niekoniecznie donki), Conditionery (nakładanie możliwie jak najwięcej sp. kondycji na raz), Spreadery (rozrzucanie dmg na całym polu przeciwnika), Tanki (czyli jak wystawić jednego Poka który ma stać na placu boju do końca gry), decki bijące piekielnie mocne dmg (Machamp Prime, Reshiram, FlyChamp), energetycy (decki którym podkładasz jak najwięcej energii i przez to zwiększasz obrażenia, np. Tangrowth CoL, Sceptile AC, LEafeon Lv.X MD...)... Oj wiele ich tu jest.

POMINĄŁEŚ MOJE KOCHANE GARDEVOIR'Y Q_Q

Ah, no tak, są bezużyteczne w aktualnym meta... no mniejsza.

(29.05.2011 19:22)Legends napisał(a):  Cynd, dalej za ostro? Łagodniej już się nie da.

Przynajmniej konstruktywnie to brzmi, więc przeżyję.

(29.05.2011 20:30)Lokolin napisał(a):  
Cytat:c) Pokedexy Handy i910s przydają się W DONKACH i taliach możliwie szybszych od LuxChompow (Donphan). Poza nimi raczej są zbędne. No chyba że w fundeckach.

Pokedexy są świetnym pomysłem jeśli brakuje nam kilku kart do 60 w decku, "skracają" one nam deck dzięki czemu możemy szybciej dobrać się potrzebnych nam kart. Zawsze dorzucam komplet jeśli znajdzie się na nie miejsce.

Takie sytuacje w ogóle się zdarzają?

(29.05.2011 20:30)Lokolin napisał(a):  
Cytat:h) Gdzie Ty do cholery Sableye widzisz... Sabledonk, SpreadDonk i praktycznie tyle. Wrzucanie na siłę 4 sztuki dla startu to niezbyt mądra opcja, jako że zaśmiecasz deck. A mniejsza ilość nie daje dużych szans na start duszkiem.
Teraz sableye praktycznie trzeba wrzucić aby móc zacząć grę a później go wycofać jeśli nie chce się marnować ataku na wyszukanie suporta. Z nowymi zasadami o wyniku prawie wszystkich gier jakie grałem decydowało to kto zaczynał, chociaż lepszym zabezpieczeniem przed donkiem/ zbyt szybkim rozstawem przeciwnika jest spiritomb

Spiritomb jest spoko.

(29.05.2011 20:30)Lokolin napisał(a):  
Cytat:~ Lekko podmieniona kolejność aplikowania KO (Cynda pytaj, ja się w tym gubię).
Jest to prostsze niż przedtem, po ataku nakładasz counterki z ataku następnie następują wszystkie akcje pomiędzy turami(burn,poison,leczenie, itp.) jednocześnie a dopiero potem sprawdza się stan hp pokemona.

Dzięki, ze to wyjaśniłeś i ja nie muszę. ^_^

(29.05.2011 20:44)jonaszek napisał(a):  Mam kolejne pytanie: Która z tych serii zawiera najprzydatniejsze karty?: HGSS, HGSS Unleashed, HGSS Undaunted, HGSS Triumphant, COL czy BW?
BW > HGSS > Triumphant > Undaunted > Unleashed > CoL

[Obrazek: sig.php]
Odpisz
30.05.2011, 15:46
Post: #12
RE: Pytania odnośnie decków i kupna kart.
(30.05.2011 9:52)Cynd Ninja napisał(a):  
(29.05.2011 19:22)Legends napisał(a):  
(29.05.2011 17:02)emachel napisał(a):  2) Doszło do erraty paru kart, m.in. Rare Candy (przez co stała się bezużyteczna)
Jakoś Breeder był zawsze staplem ==".

Był?
Był, Breeder jako Breeder wypadł z formatu z wprowadzeniem EXów, gdzie było zmienione stare Rare Candy. Więc był.

(30.05.2011 9:52)Cynd Ninja napisał(a):  
(29.05.2011 19:22)Legends napisał(a):  
(29.05.2011 17:02)emachel napisał(a):  To wszystko odnosi się do koncepcji decków donkujących, po drugiej stronie masz tak zwane locki, które w sumie ograniczają się do Gengarów.
Pan o Mespritach, Ampharosach, Gardellade'ach, Grumpigach, VileTechach, Empotechach , UmbiDoomach i masie innych decków nie słyszał... To wszystko też swego rodzaju Lockery. Jedne bardziej destruktywne, drugie mniej.
Inna sprawa że są jeszcze inne typy decków. Speed Buildery (niekoniecznie donki), Conditionery (nakładanie możliwie jak najwięcej sp. kondycji na raz), Spreadery (rozrzucanie dmg na całym polu przeciwnika), Tanki (czyli jak wystawić jednego Poka który ma stać na placu boju do końca gry), decki bijące piekielnie mocne dmg (Machamp Prime, Reshiram, FlyChamp), energetycy (decki którym podkładasz jak najwięcej energii i przez to zwiększasz obrażenia, np. Tangrowth CoL, Sceptile AC, LEafeon Lv.X MD...)... Oj wiele ich tu jest.

POMINĄŁEŚ MOJE KOCHANE GARDEVOIR'Y Q_Q

Legends napisał(a):Gardellade

(30.05.2011 9:52)Cynd Ninja napisał(a):  
(29.05.2011 20:44)jonaszek napisał(a):  Mam kolejne pytanie: Która z tych serii zawiera najprzydatniejsze karty?: HGSS, HGSS Unleashed, HGSS Undaunted, HGSS Triumphant, COL czy BW?
BW > HGSS > Triumphant > Undaunted > Unleashed > CoL
BW, jako że wprowadza multum nowości i genialnych materiałów na silne decki (jeśli są dobrze rozegrane) ---> CoL (jako że zebrał bardzo dużo użytecznych kart z całego HSon, vide Smeargle, TSSy, Leafeon, Umbreon, Eeveelucje pozostałe, Ninetales, Pidgeot, dodał resztę Lost Linka i wiele wiele innych. Nie oszukujmy się, lud narzeka że to set reprintowy. Ale to nie zmienia faktu że to set dobrych reprintów) --> HS, stado dobrych TSSów, zarąbiste primy (jakby to powiedział Pietrek, "każden jeden dobry"), kilka nienajgorszych Poków, stado podstawek. --> Undaunted. TAK, TEN NIEDOCENIANY UNDAUNTED. Po pierwsze, Umbreon. Po drugie, Mismagius. Po trzecie, Houndoom. Po czwarte, Scizory. Po piąte, Gliscor. Po szóste, Espeon Prime. Po siódme, fajne TSSy. Po ósme chyba najsensowniejszy Alph Litograph. I kilka innych o których cholera zapomniałem. --> TP, którego kupujemy tylko dla Primów i TSSów. Sorry, taka prawda. --> Unleashed, który ma bardzo dużo ciekawych Poków, ale cholera wie jak je grać...

Taka moja opinia.

Odpisz
 Cherish Balle podarowali: Cynd Ninja
31.05.2011, 17:18
Post: #13
RE: Pytania odnośnie decków i kupna kart.
Panu wyzej wydaje sie nadal, ze UD i CL sa uzytecznymi setami. I wtf'd.
Umbreon, kilka primow i moze troszke TSSow fajnych w UD, w CoLu Pachirisu i Lucario. ALE DUZO. A, no i TSSy nowe.
BW wprowadza Broken Emboara, sprawia, ze Sableye jest jedynym dobrym starterem, a Spiritomb - jedyna kontra na wszystkie jego cechy. No dobra, Samurott jest niezly...

HS ma swietne poki, swietne Primy, swietne TSSy. To samo ma UL i, no polowicznie, TP.

Srsly, najlepszy set od HSa w gore to UL, HS i BW. Jesli chcesz boostery, to w to inwestuj, a reszte powykupuj w singlach.
RC jest teraz karta bezsensowna. Dlaczego? Bo mamy BTS. x_X

[Obrazek: fjpxk3.png]
Gallery
Hyacinth's Saga, druga moja pisana Saga w życiu.
Serre's Cardhouse
Mój have/want
Odpisz
31.05.2011, 17:33
Post: #14
RE: Pytania odnośnie decków i kupna kart.
(31.05.2011 17:18)Serre Champagne Quadro napisał(a):  Panu wyzej wydaje sie nadal, ze UD i CL sa uzytecznymi setami. I wtf'd.
Umbreon, kilka primow i moze troszke TSSow fajnych w UD, w CoLu Pachirisu i Lucario. ALE DUZO. A, no i TSSy nowe.
BW wprowadza Broken Emboara, sprawia, ze Sableye jest jedynym dobrym starterem, a Spiritomb - jedyna kontra na wszystkie jego cechy. No dobra, Samurott jest niezly...

HS ma swietne poki, swietne Primy, swietne TSSy. To samo ma UL i, no polowicznie, TP.

Srsly, najlepszy set od HSa w gore to UL, HS i BW. Jesli chcesz boostery, to w to inwestuj, a reszte powykupuj w singlach.
RC jest teraz karta bezsensowna. Dlaczego? Bo mamy BTS. x_X

Jasny szlag, weź pod uwagę że w HS NIE MA wielu dobrych Poków. No co jest? Gyarados, Sunflora, Ninetales i kilka innych + primy. Też myślałem że to fajny set, ale jak się mocniej przyjrzałem to wydaje się w dużej mierze Poków średni.
UD ma masę tego stuffu. Gliscor, Houndoom, Smeargle, Umbreon, Dodrio, Honchkrow, Leafeon, Mismagius, Rotom, Skarmory, Vileplume, Weavile, Flareon, Muk i Unown. Dwie epickie legendy, kilka niezłych i tragicznych primów. Mało?
CoL ma tego w pierony. Gyarados, Houndoom, Jirachi, Leafeon, Lucario, Ninetales, Magmortar, Pachirisu, Smeargle, Umbreon, ew. Ampharos, Cleffa, Mismagius, Pidgeot, Skarmory, Mr. Mime, Slowking, Typhlosion, Tangrowth, Flareon, Seviper. To tylko kilka z nich. O masie fajnych podstawek nie wspomnę.

Odpisz
31.05.2011, 19:45 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 31.05.2011 21:11 przez Reel.)
Post: #15
RE: Pytania odnośnie decków i kupna kart.
(31.05.2011 17:33)Legends napisał(a):  Jasny szlag, weź pod uwagę że w HS NIE MA wielu dobrych Poków. No co jest? Gyarados, Sunflora, Ninetales i kilka innych

A Pichu to co, za przeproszeniem? Jumpluff? Metapod? Slowking?

A, i jeszcze jedno. W BW są łącznie CZTERY dobre Poki (nie licząc podstawek pod nie, które chwilowo są tylko tam). Czyli nawet mniej niż wymieniłeś łącznie z tym poniżej ^^

(31.05.2011 17:33)Legends napisał(a):  + primy.

Dobrze, że dodajesz, tego nie ma ani w CoL, ani w BW, co sprawia, że są bardzo słabymi setami (między innymi to).

Odpisz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości