Facebook
Odwiedź stronę dystrybutoraReklama Sun i Moon



Pytania dotyczące działania kart i zasad
19.08.2010, 19:58
Post: #31
RE: Pytania dotyczące działania kart i zasad
Co do powyższych: To atak Doom News Absola G z SV też tak działa ;p

A ja mam inne pytanie: Czy jak dam Giratinie Lv. X Expert Belt i zaatakuję atakiem Darkness Lost, to czy Atak zada po 50 wszystkim pokemonom przeciwnika? Bo sądzę, że nie, gdyż jestem pewien zaledwie na 97,5% Tongue

[Obrazek: shadownightsuserbar.png] by me Tongue
[Obrazek: 38138g.gif]
[Obrazek: mysticmusesd8.png]
Odpisz
19.08.2010, 20:45
Post: #32
RE: Pytania dotyczące działania kart i zasad
Nie, bo Expert Belt zwiększa obrażenia tylko na aktywnego poka przeciwnika.

Odpisz
20.08.2010, 7:59 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 20.08.2010 8:01 przez Cynd Ninja.)
Post: #33
RE: Pytania dotyczące działania kart i zasad
Czyli zada 50 aktywnemu i po 30 każdemu na ławce. Potem idą weaknessy i resisty na active i inne efekty na wszystkich pokach.

[Obrazek: sig.php]
Odpisz
23.08.2010, 11:07
Post: #34
RE: Pytania dotyczące działania kart i zasad
Mam pytanie czy poka z ławki rezerwowej można ewoluować lub np.jeśli mam Palkie G na ławce rezerwowych to mogę ją przemienić w Palkie G lv.X
I czym się różni Active pokemon od Bench pokemon?(sory za tyle pytań ale jestem nowy w wielkim świecie PTCG)

[Obrazek: GwGY.png]
Odpisz
23.08.2010, 11:18
Post: #35
RE: Pytania dotyczące działania kart i zasad
Ewoluować można, lvl x'ować nie (wyjątkiem jest LVL Wink). Active pokemon to pok, którym walczysz, bench to Twoja ławka inaczej.

Odpisz
22.09.2010, 16:06
Post: #36
RE: Pytania dotyczące działania kart i zasad
Mam pytanie.
Czy jeśli mam napisane
"Prewent all .... encluding damage znaczy że jest niezniszczalny ???

Rozwalę cie w TCG , a jak nie , to na Ds-e ExclamationWink
Mój friend code na SS to: 0088 79072252
Odpisz
22.09.2010, 19:31
Post: #37
RE: Pytania dotyczące działania kart i zasad
Dość idiotycznie to sformułowałeś (mogłeś chociaż przykład karty podać -.-) ale jakoś zrozumiałem...

Excluding - wyłącznie
Including - włącznie

Czyli np. w poka z Unownem G uderzają ataki, ale nie mają, zadnych efektów poza obrażeniami, bo na karcie jest napisane 'excluding damage'

Gdy na karcie jest napisane 'including damage', jak np. na Mewtwo LvX to poke jest niezniszczalny, gdy warunki powera/body/Bóg-wie-czego są spełnione

Dodam tez, że gdy karta każe "połozyć znaczniki obrażeń" aka "put <x> damage counter on..." nie liczy się to jako obrażenia (czytaj jest to zablokowane w obu przypadkach)

Nalezy tez pamietać, że niektóre ataki nie działają na pokemona, ale na gracza. Np. atak Psychic Lock Gardevoir z SW nie przestanie działać jak wymienisz poka, nie zablokuje go też Unown G.

Ciekawi mnie teraz tylko przypadek gdy Gardevoir jest położony jako basic (np. przy pomocy ataku Restore Garchompa Lv.X) to czy Mewtwo LvX zablokuje efekt, czy tylko obrażenia Psychic Locka?

[Obrazek: sig.php]
Odpisz
24.09.2010, 20:06
Post: #38
RE: Pytania dotyczące działania kart i zasad
Mewtwo Lv.X nie zablokuje efektu psychic locka, bo jak sam mówiłeś efekt jest skierowany do gracza.
Odpisz
 Cherish Balle podarowali: Cynd Ninja
8.11.2010, 20:17
Post: #39
RE: Pytania dotyczące działania kart i zasad
Mam pytanie, a mianowicie:
Jeżeli mam Shaymina to mogę go "przerobić" na Ten lv.X ?

[Obrazek: ub2.png]
Odpisz
8.11.2010, 21:03
Post: #40
RE: Pytania dotyczące działania kart i zasad
W sensie Level X'ować go? Owszem, ponieważ w nazwie nie ma informacji o formie. Gdyby trzeba było trzymać się formy, byłoby napisane: "Put onto Shaymin Land/Sky Form", a jest tylko "Put onto Shaymin", więc możesz X'ować na dowolnego Shaya.

Odpisz
 Cherish Balle podarowali: kedzior
9.11.2010, 20:38
Post: #41
RE: Pytania dotyczące działania kart i zasad
Kiedy przestaje działać efekt confused?

[Obrazek: ub2.png]
Odpisz
9.11.2010, 21:43 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 9.11.2010 21:43 przez Reel.)
Post: #42
RE: Pytania dotyczące działania kart i zasad
(9.11.2010 20:38)kedzior napisał(a):  Kiedy przestaje działać efekt confused?

Po wycofaniu poka (na bench lub do ręki). I ewolucji oczywiście.

Odpisz
 Cherish Balle podarowali: kedzior
19.11.2010, 13:56 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 19.11.2010 13:57 przez alice.)
Post: #43
RE: Pytania dotyczące działania kart i zasad
Zaczęłam grać w TCG bardzo niedawno i mam pytanie co do kart-trofeów (prize cards). Wiem, że ustawia się ich 6 po lewej stronie maty, ale skąd je wziąć? Ze swojej talii? Z talii przeciwnika? Nigdzie nie ma informacji o tym Sad

[Obrazek: spinda.gif]
SoulSilver FC: Alice 4899 2314 9483
Odpisz
19.11.2010, 15:31
Post: #44
RE: Pytania dotyczące działania kart i zasad
Karty Prize nakładasz ze swojego decka przed dociągnięciem 7 kart do ręki na start(lub po np, na lackeyu). Jak oczekujesz jeszcze jakiejś pomocy to pisz od razu wszystko Wink

[Obrazek: shadownightsuserbar.png] by me Tongue
[Obrazek: 38138g.gif]
[Obrazek: mysticmusesd8.png]
Odpisz
 Cherish Balle podarowali: alice
19.11.2010, 17:12
Post: #45
RE: Pytania dotyczące działania kart i zasad
(19.11.2010 15:31)Angel napisał(a):  Karty Prize nakładasz ze swojego decka przed dociągnięciem 7 kart do ręki na start(lub po np, na lackeyu). Jak oczekujesz jeszcze jakiejś pomocy to pisz od razu wszystko Wink

Właśnie, chciałbym tu napisać o poprawnej kolejności rozpoczynania:

1. Ciągniecie 7 kart, aż będzie miało się basica.
2. Ustawienie basiców.
2. Ustawienie 6 prize'ów (koniecznie PO wykonaniu 1., ponieważ nie istnieje zasada, że trzeba mieć więcej niż 6 basiców w talii)
3. Odsłonięcie basiców (koniecznie PRZED 4., bo któryś z zawodników może mieć Sableye'a).
4. Flipnięcie, kto zaczyna grę (istnieje niepisana zasada, że flipający ZAWSZE bierze heads).

Jedyna kolejność approved by me.

Odpisz
 Cherish Balle podarowali: alice, Kristajl


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości