Facebook
Reklama Let's GO Pikachu i Eevee

Pokemon Valhalla A.D. 2019 okiem dzieciaka.
20.01.2019, 15:38
Exclamation Pokemon Valhalla A.D. 2019 okiem dzieciaka.
Pisałem to na discordzie, zostałem przypięty, Kaz spingowała everyone więc czuje iż tu też to napisać powinienem.

Schemat działania PV:
Stagnacja. Nikt nic nie robi, na głównej czasem reklamy vulpa, czasem reklamy Hikomiko$a, czasem jakiś wymuszony 2 zdaniowy news. Garstka starych dziadów siedzi w jedynym żywym wątku na martwym forum i narzeka że "kuuurrrła kieedyyyś to byyłoo staaraa dobra walhaaalllaaa" i że nikt nie ma zapału, że gupire adminy tfu itd. Wtedy przychodzę młody bo zaledwie 13 letni ja. Jestem nowy w fandomie, nowy na PPSie. Powoli wchodzę w te struktury, poznaje historie ppsu, zależności, kto kogo nie lubi itd. Dalej wszystko martwe, dalej stagnacja. W między czasie budzą się jakieś ciche ruchy i marzenia o powrocie wielkiego PV. Zaczynam coś robić. Robię #wspólne-oglądanie które niestety cieszy się nie za wielką popularnością. Zostaje modem na FB. Stare dziady gwardia PV narzeka bo, meh, tematyka nie taka, meh deerling vulpa, meh po co komu fb. Dlaej stagnacja, dalej wojenki i narzekanie na PVF w tym jedynym pół żywym wątku. Piszę newsy na PV, bez odzewu. Zostaje już oficjalnie newsmanem, krytyka bo "złe formatowanie" bo "to nie news" albo "pisz newsy nie wypracowania". Piszą to te stare dziady co to w latach 00' na starych forach coś robiły a teraz tylko narzekają. Sami nie zrobią nic a zarzuty pewnie odbiją kolorkiem na forum. Zgłaszam się jako jeden z wielu na moda forum, w sumie nie wiem po co. Jak nim zostanę to pewnie znowu narzekanie. A stagnacja, i narzekanie wiecznie trwa. Oto PV AD 2019.
Odpisz
 Cherish Balle podarowali: kowalt, robdy, Makion, Ari, Bulbinek
20.01.2019, 15:48
RE: Pokemon Valhalla A.D. 2019 okiem dzieciaka.
moje ogłoszenie było lepsze

3DS FRIEND CODE: 2294-7201-8675
POKEMON GO FRIEND CODE: 1288 5407 8342
Odpisz