Pokemon Valhalla Forum

Pełna wersja: Centrum Pomocy - Team In-Game
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30
Dzięki, wszytkie rady mi pomogły i jakoś dam sobie radę z uformowaniem tego teamu Smile
Lecą Cherishe
Cytat:hmm przez ferie w gorach ulozylem takie cos
Typhlosion - Eruption, Fire Blast, Hidden Power Rock i Focus Blast
Lucario - SD, CC, ExtremSpeed, Crunczyk
TorterruŚ - toxic, EB, EQ, and Rock Slide
Quagsire - Waterfall, surf, eq, ice beam
Tyrek - Fire Punch, stone edge, eq, crunch
Noctowl - psycho shift, toxic, psychic, fly

Ponawiam
@Megan - Do Uxiego poprawka - zamień set na Psychic / U-Turn / Stealth Rock / Trick Room. EVy te same. Nie wiem jakim cudem zapomniałam, że TrickScarf i Trick Room kompletnie nie idą ze sobą w parze, derp.

Dobra, to teraz moja kolej. Ostatnio kombinowałam trochę nad ofensywnym składem, ale takim całkowicie skupionym na ataku. Żadnego zasłaniania tyłka tankami czy innym szajsem, tylko czysta, bezmózga sieczka w starym, dobrym , in-gameowym stylu. Wink No to prezentuje wam – hyper ofensywa ala rubin.

(Team opiera się w dużej mierze na Specs Jirachim, który jest moim wall breakerem i tajną bronią zarazem)

Aerodactyl (F) @ Power Herb

[Obrazek: 142.png]
Trait: Pressure
EVs: 252 Atk / 6 SDef / 252 Spd
Jolly Nature (+Spd, -SAtk)
- Stealth Rock
- Sky Attack
- Earthquake
- Rock Slide

Zawsze miło jest gdy oponent wyrzuci na ciebie Machampa lub Celebiego tylko po to by dostać w ryj pełnometrażowym Sky Attackiem. Że ta sztuczka zadziała tylko raz? Więcej nie trzeba przecież ^^ Reszta to standard. Zdecydowałam się porzucić Taunta a nie EQ, bo i tak nikt przy zdrowych zmysłach nie będzie używał nie-atakującego ruchu przeciwko Aerodactylowi.

Starmie @ Life Orb

[Obrazek: 121.png]
Trait: Natural Cure
EVs: 42 HP / 252 SAtk / 216 Spd
Timid Nature (+Spd, -Atk)
- Hydro Pump / Surf
- Thunderbolt
- Recover
- Rapid Spin

Nic nadzwyczajnego. Dużo Choicerów + 2 SR weak poki = Spinner. Ofensywny, a jakże.

Dragonite (M) @ Life Orb
[Obrazek: 149.png]
Trait: Inner Focus
EVs: 58 Atk / 252 SAtk / 200 Spe
Mild / Quiet Nature (+SAtk, -Def)
- Draco Meteor
- ExtremeSpeed
- Fire Blast / Superpower
- Roost

Powerhouse #1. Tyle dobrych opcji, że ciężko było dobrać jakiś sensowny moveset. Priority to mus, jako że na chwile obecną mój skład nie posiada żadnych Scarferów. Roost > Earthquake i Superpower, bo przy natłoku Stealth Rocków, Sandstormu i obrażeń z Life Orba długo nie utrzymałabym go przy życiu. Sama Starmie tutaj nie wystarczy.

Swampert (M) @ Choice Band
[Obrazek: 260.png]
Trait: Torrent
EVs: 170 HP / 252 Atk / 88 Spd
Adamant Nature (+Atk, -SAtk)
- Earthquake
- Waterfall
- Ice Punch
- Stone Edge

Gdzieś w połowie konstruowania teama zorientowałam się że mam duży weakness na smoki i DD Tyranitara – Swampert był więc najbardziej oczywistym wyborem do załatania tej dziury. Choice Bander idealnie wplata się w filozofię mojego składu i zapewnia dobry check na wszystko wymienione powyżej.

Infernape (M) @ Choice Band / Scarf
[Obrazek: 392.png]
Trait: Blaze
EVs: 6 HP / 252 Atk / 252 Spd
Jolly Nature (+Spd, -SAtk)
- Flare Blitz
- Close Combat
- Stone Edge
- U-turn / Mach Punch

Powerhouse #2 - BandApe. Bo Mixape był za słaby *shot*. A tak poważniej, to szukałam szybkiego Pokemona, który dobrze utylizuje Choice Itemy i trafiłam na tego małpiszona. Nie mam pojęcia jak spisze się w praktyce, rzadko kiedy używam Infernape’a, a co dopiero takiego z Choice Itemami, no ale nie zaszkodzi spróbować.

Inną opcją na to miejsce jest Band Tyranitar, który lepiej synergizuje z Jirachim, ale jest powolny i przynosi ten upierdliwy Sandstorm. Co sądzicie?

Jirachi @ Choice Specs
[Obrazek: 385.png]
Trait: Serene Grace
EVs: 224 Hp / 252 SAtk / 36 Spd
Modest Nature (+SAtk, -Atk)
- Doom Desire
- Thunderbolt
- Grass Knot
- Trick

Gwoźdź programu i inspiracja do zbudowania tego składu. Specs Jirachi to Pok którego zawsze chciałam wypróbować… cholera, co ja gadam, każdego Jirachiego chciałabym kiedyś wypróbować. Możliwości tego Poka są NIEOGRANICZONE. Ekhem. Doom Desire jest swoistą formą residuala, paskudnie wrednego zresztą. Po pierwsze, wszystko co się rusza trafiane jest na neutral. Po drugie, do kalkulacji obrażeń używa Sp.def Pokemona na którym został użyty, a nie tego który akurat jest w grze. Czyli na przykład, jeśli użyję Doom Desire przeciwko Skarmoryemu, to Blissey który wyjdzie w kolejnej turze dostanie ponad 50% obrażeń. Trick to kolejna broń przeciwko stallowi, a reszta ataków jest na coverage.

Ten team to jak na razie to czysta teoria, więc czeka go jeszcze wiele poprawek zanim wejdzie w stan względnej używalności. Opinie mile widziane. Big Grin
Przegladnąłem ten Twój post i mam pytania/sugestie:
1. Dlaczego white herb i Sky Attack? Nie ma czegoś jednoturowego/bardziej pewnego?
2. U Starmie postawiłbym na Surf, ze względu na Accuracy.
3. U Ape'a postawiłbym na Scarfa, Mach Puncha i U-Turn. Wtedy masz pewny revenge kill a w razie kłopotów z Flyingiem możesz Uturnować na Swamperta. IMO świetnie się sprawdza w roli "wchodzę i zabijam! O? nie zabiłem? To wracam! Big Grin "
Tak z grubsza tyle Smile
(20.02.2011, 13:20)Gonzo napisał(a): [ -> ]Przegladnąłem ten Twój post i mam pytania/sugestie:
1. Dlaczego white herb i Sky Attack? Nie ma czegoś jednoturowego/bardziej pewnego?

Jest Aerial Ace, który ledwo 2HKOuje Machampa, a Celebiego nawet nie zadrapie. Sky Attack służy głównie jako przycisk do "wtfboom" na lead Machampy, które nadal są niesamowicie popularne.

Cytat:2. U Starmie postawiłbym na Surf, ze względu na Accuracy.

Pff, co wy wszyscy z tym Accuracy Tongue Dla mnie 80+ Acc to dobre Acc. 35% skok w obrażeniach jest tego warty.

Cytat:3. U Ape'a postawiłbym na Scarfa, Mach Puncha i U-Turn. Wtedy masz pewny revenge kill a w razie kłopotów z Flyingiem możesz Uturnować na Swamperta. IMO świetnie się sprawdza w roli "wchodzę i zabijam! O? nie zabiłem? To wracam! Big Grin "

Racja, racja. Boje się właśnie tego, że byle sweeper z podbitym speedem może rozwalić mi większość składu. Wypróbuje oba przedmioty i wtedy zobaczę z czym gra się lepiej Wink

Dzięki za odpis. Anyone else?
(20.02.2011, 15:46)rubin napisał(a): [ -> ]Anyone else?
Tak, zauważyłem, że są 2 poki, które mogą zjechać ten team, ponadto, jeśli za Infernape'a wrzucisz Tyranitara, pojawia się jeszcze jeden. Nazwy gatunkowe tych poków zachowam dla siebie.

Edit: Gonzo znalazł jeszcze jednego
(20.02.2011, 0:07)rubin napisał(a): [ -> ]Jirachi to Pok którego zawsze chciałam wypróbować… cholera, co ja gadam, każdego Jirachiego chciałabym kiedyś wypróbować. Możliwości tego Poka są NIEOGRANICZONE.

Wybornie. Zacytuje Ci to kiedyś Smile O jirachim jeszcze porozmawiamy Cool
I ja też mam obsesje na punkcie accuary, dlatego składniam sie na surfa u starmie. Zaś jeśli chodzi o Dactyla ze SA i herbem to cóż. Mój machamp sie na to nabral i była to lekcja cenna Wink

Edit down: Rubin, kiedy Ty śpisz ? Tongue
No dobra, stoczyłam już około 20 walk i takie pierwsze spostrzeżenia:

Pozytywne:
  • Aerodactyl jest niesamowity. A właściwie niesamowita jest ilość poków które ludzie na niego wyrzucają myśląc, że mają wolną turę. Aero pokazuje im wtedy swój tłusty środkowy palec w postaci Sky Attacku i wszystkie Machampy, Breloomy, Shayminy i Celebi padają jak muchy. Raz nawet udało mi się zabić lead Starmie, która przecież kontruje normalne Aerodactyle. Szaleństwo, powiadam wam.
  • Aerodactyl dobrze synergizuje ze Swampertem. Wszystko czego nie może pokonać Aero pokonuje Swampi i vice versa. Smile
  • Z kolei Jirachi najlepiej paruje się ze Starmie. Po użyciu Doom Desire LO Hydro Pump Starmie nie ma po prostu żadnych bezpiecznych kontr, może poza Blisseyem i Vaporeonem których jeszcze nie spotkałam.
  • poszłam za naradą Gonzo i dałam Infernape'owi Scarf. I cholera, była to chyba jedna z najlepszych decyzji jakie mogłam zrobić przy budowaniu tego składu. Najfajniej się nim zwłaszcza czyściło pod koniec gry, raz zjechałam 4 Poki oponenta spamiąc Close Combatem po tym gdy padły wszystkie jego fighting resisty. U-turn też niczego sobie.

Negatywne:
  • Starmie z reguły nie miała czasu na przeprowadzenie skutecznego Rapid Spina, Hydro Pump był po prostu zbyt kuszący Sad
  • w konsekwencji powyższego Aero, Dragonite i zwłaszcza Infernape bardzo szybko gineły
  • spadek wytrzymałości u CB Swamperta w porównaniu ze zwykłym MixPertem jest odczuwalny, i to bardzo
  • poza Starmie właściwie żaden Pok nie potrafił skorzystać ze wsparcia jakie daje Doom Desire Jirachiego.

Obecnie testuje ofenswyno-defensywnego (lol) Hitmontopa za Infernape'a. Dragonite ma też inny spread - 128 hp / 116 atk / 252 sp.atk / 12 spd Quiet. Wolę zachować jego dobre defensywy kosztem niższego speeda.

Ogółem dziękuję wszystkim za opinię. Dalej będę pracować nad składem już sama, ale jeśli macie jeszcze jakieś pomysły to chętnie posłucham Big Grin.
Może nie najlepszy, ale mój team:
-Pupitar: Bite, Rock Slide, Dark Pulse, Thrash
-Charizard: Fire Fang, Fly, Overheat, Slash
-Feraligatr: Rock Slide, Surf, Crunch, Shadow Claw
-Lugia: Psychic, Aeroblast, Dragon Rush, AncientPower
-Ho-oh: Sacred Fire, Punishment, AncientPower, Fly
-Typhlosion: Rollout, Blast Brn, Flamethrower, Eruption
TO TAK! !!! ):
Cytat:hmm przez ferie w gorach ulozylem takie cos
Typhlosion - Eruption, Fire Blast, Hidden Power Rock i Focus Blast
Lucario - SD, CC, ExtremSpeed, Crunczyk
TorterruŚ - toxic, EB, EQ, and Rock Slide
Quagsire - Waterfall, surf, eq, ice beam
Tyrek - Fire Punch, stone edge, eq, crunch
Noctowl - psycho shift, toxic, psychic, fly
jakieś zmiany proponujecie?
Cytat:Może nie najlepszy, ale mój team:
-Pupitar: Bite, Rock Slide, Dark Pulse, Thrash
-Charizard: Fire Fang, Fly, Overheat, Slash
-Feraligatr: Rock Slide, Surf, Crunch, Shadow Claw
-Lugia: Psychic, Aeroblast, Dragon Rush, AncientPower
-Ho-oh: Sacred Fire, Punishment, AncientPower, Fly
-Typhlosion: Rollout, Blast Brn, Flamethrower, Eruption
Po pierwsze: dwa poki ogniste ci niepotrzebne
Po drugie: Nie masz żadnego ataku przeciwko Wodnym pokom
Po trzecie: Nie cierpię legend w składach (to mała dygresja, jeżeli ty lubisz to zostaw)
Po czwarte: Powtarzasz typy ataków i chyba masz w nosie Statystyki.

Cytat:Typhlosion - Eruption, Fire Blast, Hidden Power Rock i Focus Blast
Lucario - SD, CC, ExtremSpeed, Crunczyk
TorterruŚ - toxic, EB, EQ, and Rock Slide
Quagsire - Waterfall, surf, eq, ice beam
Tyrek - Fire Punch, stone edge, eq, crunch
Noctowl - psycho shift, toxic, psychic, fly
Zależy do czego to team, jeżeli do in-game to nie będziesz miał problemów, jeżeli do Wi-Fi to przydałyby się zmiany, ale ja się na tym nie znamSmile

Rubin: Twój team to zupełnie nie mój poziom. Wszystkie błędy jakie zauważam świadczą tylko z mojej niewiedzy. Tak na marginesie: Jak działa Doom Desire?

EDIT: Gonzo: Jako, że jestem na górze to żeby nie nabijać napiszę tutaj, że się zgadzam. Wtedy ten dział będzie tylko o in-game.
Mam pytanie do Was - oceniających i tych, którzy chcą być oceniani.
Założyć w dziale WiFi temat o ocenianiu teamów? Wtedy będzie porządek, bo zapytania o teamy ingame będą w odpowiednich działach, tak samo jak i te do walk WiFi. Poza tym unikniemy sytuacji, gdzie ktoś się wyprodukuje i przedstawi w dobrej wierze, świetny team do walk, a osoba, która prosiła o pomoc skwituje to czymś w rodzaju: "ale ja chce tylko pokonać Cynthię..."
Jako, że offtopuję, to podam najważniejszą radę teamu do In-game: KAŻDY POK I MOVESET JEST DOBRY!!!

ps. odpowiadajcie na to pytanie w taki sposób, żeby nie offtopować, np. dajac mi teraz czerisze lub piszą opinię do mnie na PW. 10 odpowiedzi = temat.
Potrzebuje uzupełnienie składu. Przechodzę grę już 3 raz, i coraz to nowymi pokami. Teraz problem jest taki, że brakuje mi pewnych typów. Sami zaraz zobaczycie:

Tyraniar (hp:180,att:252,speed:72)
Crouch, EQ, Stone Egde, Ice Fang (jeszcze kusi aqua tail ale to zapewne w kij dużo bp)

Sceptie (hp:60,specatt:252, speed:192
Leaf Storm,dragon pulse, giga drain, Swords Dance

Electrive (hp:4,att:252,speed:252)
firepunch, ele punch, EQ, poki co low kick (absolutnie mam mam pomysłu, ice punch nie byłoby złe, ale to ok 64bp)

Flygon (hp:52,att:252,speed:200)
EQ, Dragon Claw

Mam jeszcze 2 wolne solty i 2 ataki do flygona. Problem jest w tym że mam bardzo podobne pokemony. Mam zrobionego belduma hp, att: 31, speed: 29. Warto się z nim bawić przy takim teamie? Jakie pokemony mogą dołączyć na 2 pozostałe miejsca? Myślę nad Porygonem, sam się uczy signal beam na darki a do tego psychic na posion i fight zawsze się przyda. Można mu dołożyć ice beam czy thunderbolt i będzie prawdziwy zabijaka przy jego spec attacku (prawie najwiekszym w grze).

Napisze tylko że odpadaja: Areodactyl, Weavile, Magomortar, Charizard, Luxray, Jolteon,Dragonite, Blastoise, Espeon, Alakazam, bo ich mam już na 100lvl.

Wszelkie zmiany przy moveset mile widziane, same poki bardziej do ingame (dlatego częściej za dużo EV do hp a nie speed) ale przez sieć niewykluczam
Tyranitar - OK.
Sceptile - jeśli używa się Swords Dance, to przydałoby się go wykorzystać. Daj mu ataki fizyczne, np. Leaf Blade lub X-scissor. Leaf Storm możesz zostawić, bo zmniejszy ci SP.Attack, którego i tak nie użyjesz
Electivire - Low Kich -> Brick Break. Typy pokywane przez Lód i tak masz już obstawione (oprócz Ziemi, ale nie będziesz walczył Electivirem przeciw Ziemii)
Flygon - możesz dać mu Draco Meteor i U-Turn lub Aerial Ace.

Belduma trenuj, przyda ci się. Na ostatnie miejsce wsadź coś Ognistego lub Latającego
Właśnie, błąd z Swords Dance. Niestety nie ma nic do podbicia spec Att które i tak chce mieć (tzn mam, został mi się jeszcze 1 wolny atak i chciałem jakiś wspomagacz) więc zmiana na Att i tak odpada.
BB jest super bo rozwala tarcze ochronne przeciwnika o ile się nie myle, ale też strasznie dużo kosztuje, jestem ciekaw czy to interes wart inwestycji.
Do Flygona pójdzie Draco Meteor (chociaż bardziej wole Outrage, ale on też będzie ładnie kosztować) jak tylko mi bardziej zaufa, bo poki co nie chce dać.

A masz jakieś konretne typy na ostanie miejsce?
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30