Pokemon Valhalla Forum

Pełna wersja: Promocja na karty Pokemon w Realu!
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5
[Obrazek: 1HeWp.png]Witam, dostałem właśnie informacje od użytkownika Gastly o nowej promocji w Realu. Będzie to promocja z okazji dnia dziecka. Trwać będzie od jutra, aż do 06.06.2012r. Boostery Pokemon Diament i Perła będzie można kupić w cenie 2,00 zł. Dla porównania, jeszcze dwa lata temu jeden booster kosztował 19,99 w Empiku, więc jest to wielka okazja. Pozdrawiam.

Gazetka Online:
http://www.real.pl/uploads/tx_vipromo/KW...KI_low.pdf

Screen z gazetki:
[Obrazek: Tomix2png_rwrhhsa.png]
Super okazja Smile
Szkoda, że u mnie nie ma Reala Sad
Po co tak szybko to umieściliście, teraz mi wszystkie wykupią. Całe szczęście, że mam 2 Reale w pobliżu.
Ale na pewno w każdym realu?
Bo wiecie nie chce przejeżdżać pół miasta na marne.
Mam nadzieje że w każdym. Ja akurat musze 3 reale u mnie w miescie przeszukać ale z ostatniego rok temu jak były po 5.00 PLN to wszystkie wykupiłem i potem wogóle nie było.. Jak wam się uda coś dorwać z tego to piszcie tutaj.
Yeah! Big Grin
W sobotę jadę do Łodzi i zaliczę kolejne karty. Big Grin
(17.05.2012, 7:34)Agletika napisał(a): [ -> ]Yeah! Big Grin
W sobotę jadę do Łodzi i zaliczę kolejne karty. Big Grin

Gdzie jedziesz?
Bo ja odwiedze:
- M1 na Brzezinskiej
- Real na Pilsudskiego
- Real w Manufakturze
i mam nadzieje że cos znajde ;P

TYLKO NIE WYKUPUJ WSZYSTKIEGO!! Big Grin
Jaaa... Nie no nie mogę się powstrzymać...

Cytat:Ale na pewno w każdym realu?
Bo wiecie nie chce przejeżdżać pół miasta na marne.
Pro pytanie. Smile W sumie to ludzie z redakcji mają swoje wtyki w każdym jednym Realu w Polsce i dzięki temu mogą na nie odpowiedzieć! To jak to jest redakcjo PV?

Cytat:TYLKO NIE WYKUPUJ WSZYSTKIEGO!! Big Grin
Chyba rozłożę namiot pod sklepem w Krakowie, żeby i mi nikt wszystkiego nie wykupił!!! To jest myśl, jeszcze dzisiaj to zrobię!!! Albo nie... Pojadę do Łodzi i kupię wszystkie karty we wszystkich trzech Realach. Ale by był troll! ;3 Ktoś się pisze?
Prawda jest taka, że oni tylko powiadomili o promocji w gazetce. U mnie w Poznaniu, w obydwu realach, karty w takiej cenie były dostępne już od kilku miesięcy.
Nie chcę was okłamywać, ale boostery w takich cenach odkryłem zdaję się, że przed Wielkanocą.
(17.05.2012, 9:29)baalzack napisał(a): [ -> ]Jaaa... Nie no nie mogę się powstrzymać...
beszterdziak napisał(a):Ale na pewno w każdym realu?
Bo wiecie nie chce przejeżdżać pół miasta na marne.
Pro pytanie. Smile

Masz cos do niego? Po prostu sie grzecznie pytal. Probowales trollowac ale cos nie poszlo -.-

(17.05.2012, 9:29)baalzack napisał(a): [ -> ]
Gastly napisał(a):TYLKO NIE WYKUPUJ WSZYSTKIEGO!! Big Grin
Chyba rozłożę namiot pod sklepem w Krakowie, żeby i mi nikt wszystkiego nie wykupił!!! To jest myśl, jeszcze dzisiaj to zrobię!!! Albo nie... Pojadę do Łodzi i kupię wszystkie karty we wszystkich trzech Realach. Ale by był troll! ;3 Ktoś się pisze?

Sadzisz że to pisalem na serio? Ech... To sobie rozkladaj namiot i uważaj bo cie ktos w nim odwiedzi.

(17.05.2012, 9:29)Meister napisał(a): [ -> ]Prawda jest taka, że oni tylko powiadomili o promocji w gazetce. U mnie w Poznaniu, w obydwu realach, karty w takiej cenie były dostępne już od kilku miesięcy.
Nie chcę was okłamywać, ale boostery w takich cenach odkryłem zdaję się, że przed Wielkanocą.

To ja też o tym słyszałem np. taki Plasterek kupował chyba po 2 zł. Ale dzięki temu że jest news więcej ludzi ma szanse to wyłapać. Bo kto wpadnie na pomysł żeby przeczytać gazetkę z zabawkami dla dzieci? I to tymbardziej te Poki jakoś specjalnie wyróżnione nie były. No, pozostaje mieć nadzieje że rzeczywiście te karty będą w nowym rzucie!
Cytat:Masz cos do niego? Po prostu sie grzecznie pytal. Probowales trollowac ale cos nie poszlo -.-

Taaa. Mam i co w związku z tym? -.-

Cytat:Sadzisz że to pisalem na serio? Ech... To sobie rozkladaj namiot i uważaj bo cie ktos w nim odwiedzi.

A nie pisałeś? Awww... A ja już spakowałem fasolkę i namiot i miałem wychodzić...

No i w sumie ja tam uważam, że troll się nawet udał.
Baalzaak, jadę z Tobą, albo nie. Pookupuję inne Reale :3

Anyway, who gives a f*ck? Goddamn it! Rusz cztery litery w czynie społecznym i sprawdź czy w Twoim realu są karty.
Ech, daleko mam, poza tym mam uraz po tym, jak Gdańskie Tesco olało sprawę i żadnych kart na oczy nie widziało...
Jak obniżą cenę tak, że będzie 5 złotych za boxa, to może nawet się skuszę...*

*żeby kupić i wciskać kolekcjonerom za granicą po niebotycznie wyższych cenach
Szkoda, że to te polskie DP, a nie coś nowszego. One są jeszcze dopuszczane do turniejów?
Stron: 1 2 3 4 5