Pokemon Valhalla Forum

Pełna wersja: Help Center
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
(31.01.2015 10:35)kuba1-lubin napisał(a): [ -> ]Mam do was pytanie: w moim składzie znajduje się pancham, charmeleon, frogadier, mawile, skiddo. Zamierzam złapać później hauntera żeby mieć mega gengara ale wcześniej otrzymałem że skamielin amaure. Nwm którego poka wybrać skiddo czy amaure. Ewentualnie powiedzcie czy mam dobry sklad.

Generalnie to drużyna nie ma dużego znaczenia w X/Y, bo ze wszystkim da się grę przejść. Jednak, gdybym miał zrobić jakieś uwagi:
  • Mawile jest strasznie słabym Pokemonem bez mega ewolucji. Kamień ewolucyjny zdobyć można dopiero po przejściu gry.
  • Amaura/Aurorus ma piekielnie dużo słabości, ale dobrze mogłaby bić niektóre Pokemony (zwłaszcza smocze). Dobry typ ofensywnie, zły defensywnie.
  • Skiddo/Gogoat ma mniej słabości i może atakować równie dobrze z fizycznych i specjalnych ruchów. Ofensywnie ma trochę słaby typ, ale nadrabia liczbą ruchów, których może się nauczyć z TMów.
Generalnie to polecałbym wywalenie Mawile i wzięcie obu, ale pomiędzy Skiddo, a Amaurą weź sobie Amaurę. Skiddo jest dobry na wodne co prawda, ale Greninja uczy się Grass Knot z TMa.
Jak mogę ewoluować w grze X Hauntera w Gengara? Czytałem że przez wymianę ale jest jakiś inny sposób?
Nie ma innego sposobu, musisz go komuś przekazać, by wyewoluował.
A w jaki sposób? A jest gdzieś w grze może Gengar do złapania bez konieczności łapania Hauntera?
(1.02.2015 13:50)kuba1-lubin napisał(a): [ -> ]A w jaki sposób? A jest gdzieś w grze może Gengar do złapania bez konieczności łapania Hauntera?

W PSS masz opcję wymiany (trade) z graczami. To jedyny sposób na pozyskanie Gengara - dasz komuś Hauntera i on(a) Ci go zwróci, albo od razu ktoś Ci da Hauntera/Gengara.
Dzięki mam już Gengara.

Gdzie mogę zmienić mojemu Pokemonowi imię?
(1.02.2015 14:33)kuba1-lubin napisał(a): [ -> ]Gdzie mogę zmienić mojemu Pokemonowi imię?

Camphrier Town (to miasto przed Battle Chateau i Shabboneau Castle) w Pokecenter.
hej..dopiero zaczalem grac w pokemon Y i zabardzo nie ogarniam wszystkich zasad...ale jest ktos kto chcialby wyslac mi snorunt Female?

i kiedy beda jakies gifty dla pokemon Y czy wszystkie juz przegapilem...
Hej ja kompletuje pokedex i potżebuje spearowa rattaty i thunder stona ktoś ma to się dogadamy?
Mam POKEMON Y
MA KTOŚ MEW? :|
@bartezz88, kubaaaaaaaaaaaaa i natapoks - zły dział, jeżeli chcecie poprosić o wymianę/pomoc w kompletowaniu Dexu zapraszam do naszego Trade Station.
Jaką konsolę kupić do grania w gry ze zwykłego DS i do X/Y
(11.02.2015 17:15)Torterra03 napisał(a): [ -> ]Jaką konsolę kupić do grania w gry ze zwykłego DS i do X/Y

Jeśli nie zależy Ci na najnowszej konsoli N3DS możesz kupić zwykłego 3DS'a albo 2DS'a.
(11.02.2015 19:38)Versus napisał(a): [ -> ]
(11.02.2015 17:15)Torterra03 napisał(a): [ -> ]Jaką konsolę kupić do grania w gry ze zwykłego DS i do X/Y

Jeśli nie zależy Ci na najnowszej konsoli N3DS możesz kupić zwykłego 3DS'a albo 2DS'a.

Dzięki. Przed wakacjami jadę do UK i kupię 2DS z Pokemon X. Wink
Cześć
Wpadł mi ostatnio w ręce Cyndaquil (samica) w LuxuryBallu na początku myślałam że to podróba, ale według serebii jest to legalny pok:
http://serebii.net/games/geniiball.shtml
Orientuje się ktoś w której grze można go było złapać do takiego Balla?
(jak zły temat to sorry, ale musiałam o to spytać)

Velu - Dzięki wiedziałam o Colosseum, ale myślałam że w tej grze były tylko takie Balle:
http://serebii.net/colosseum/pokeballs.shtml
Przekierowanie