Pokemon Valhalla Forum

Pełna wersja: Help Center
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Nie muszę mówić o co chodzi.Sleepy
Jako, że jestem początkujący mam kilka pytań co do Pokemon Gold. Czy da się skasować umiejętności HM i czy zostawiając Poka u trenerów w Goldenrod City coś daję? Bo z tego co zauważyłem Pokemon nie uczy się żadnych umiejętności a po drugie nie ewoluuje Dodgy . Ostatnie pytania dotyczy miejsc, w których można by było łapać "dobry exp" na 30 lvlu(Jestem "już" w Blackthorn ) Poków.
Co do ataków HM to nie pamiętam już czy w tych wersjach był dostępny move deleter. Co do domku koło goldenrod - służy głównie do rozrodu pokemonów i uzyskiwania poke jajek dzięki czemu możesz przekazywać dzieciom niektóre ataki normalnie nieosiągalne przez level. Jeśli o exp idzie to na południe od Backthorn jest ścieżka pełna Gravelerów i w zależności od wersji Gligarów i Donphanów lub Skarmorych i Ursaringów. Tam powinieneś spokojnie dobić okolice 40 lvl. Później już tylko Victory Road.
Mhm, czyli lepiej nie zostawiać tam Pokemonów na których mi zależy. Co do tej ścieżki na południe od Blackthorn to już próbowałem ale Gravelery i Geodudy często używają tego swojego Self Destruction ale nie znalazłem też lepszego miejsca. Myślałem, że połapię trochę rzadkich pokemonów ale bez ostatniej odznaki na razie muszę obejść się smakiem Sad

Edit:

Ale pech. Wróciłem się do wioski startowej żeby zobaczyć czy trenerzy z którymi walczyłem nie mają już lepszych Poków do walki, wchodzę do trawy koło kolesia co na początku daje Pokeballe a tam Raikou Sad. Niestety byłem zupełnie nieprzygotowany na takie spotkanie bo na pierwszej linii miałem Machopa ech...